Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening/treff?


Aya

Recommended Posts

Guest Snusmumrikk

http://www.trafikanten.no/ er et fint sted å starte.

Jeg fikk opp å ta T-bane 6 mot Husebybakken til Smestand og så buss linje 43 til Åsjordet.

Jeg har ikke tenkt å trene lydihet med dyret. Hun kan det hun trenger og det holder:D Hun er ikke så arti å trene med... Men det blir vel sikkert litt av begge deler. Treff er vel mest sosialt med mulighet for å trene på det man måtte ønske.

Og til OT... tror ikke jeg kjenner dem, men så har jeg ikke bodd på nesodden på tre år heller da. Er bare hjemme på juleferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!
æææh.. Da tror jeg ikke jeg får kommet altså. Har ingen å sitte på med, og aner ikke hvor dette stedet er.. Hvorfor ikke et mer nøytralt sted, som for eks. Ulsrudvannet/Østmarkssetra? :)

Du kunne kanskje sittet på med oss? Møtt oss ett sted eller noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Økern i Oslo. Men tante bor jo like i nærheten av deg, så vi kan veien og slikt så det ville ikke vært noe stress å hente deg. :) Men må se hvordan helsa har tenkt til å oppføre seg da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Men, et spm. Åsjordet er greit, men hvor møtes man? Jeg kommer jo da (forhåpentligvis) av på bussholdeplassen som heter åsjordet hvis jeg finner frem, men det er sikkert ikke der vi møtes...

Syns dere gjorde det veldig vanskelig her altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tijon: Helt riktig reiserute fra trafikanten ja! :P Når du går av banen så følg skiltene til bussen.. Når du går av bussen på Åsjordet så går du rett fram også ender du opp i det "jordet" som vi skal være på! Det er noen juletreselgere der også men vi får vel dele plassen da! :P Hvis det er noen som lurer på noe mer så send meg pm og tlf nr kan dere også få! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddelu Karine, hvis du kommer, kan jeg og felix slenge oss på dere? (Les: snylte). Er jo litt greiere enn å sitte på med Annette, siden vi omtrent bor på samme sted..:P

Du kan få sitte på hvis du forklarer meg hvor jeg skal kjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha- jeg aaaner jo ikke veien. Men jeg er en glimrende kartleser og skilt-tolker (kremt).

Jeg har hatt begge dere som kartlesere og jeg må bare få anbefale at dere starter fra Asker i GOD tid *flir* og har nummeret til Marianne fremme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt begge dere som kartlesere og jeg må bare få anbefale at dere starter fra Asker i GOD tid *flir* og har nummeret til Marianne fremme :P

*Knis* for en fornærmelse! Jeg er flink til å ringe til 1881 da <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok ikke, desverre. Det blir for komplisert for meg å komme meg dit, pluss at jeg synes det er pittelitt tidlig nå som jeg har fri. Kunne gjerne tenke meg å sove litt lenger. (jeg er litt lat merker jeg) Men når jeg får lappen blir det andre boller!

dere får kose dere masse.. :P Vi skal prøve så hard vi kan å få blitt med en gang utpå nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kommer da?? Toooooone?? Meeeereeeete? :P

Nope! :P Nå har jeg rett nok fått orden på julegavene, sånn nesten, men så viser det seg at en av de julebesøkende kanskje dukker opp ett døgn eller to for tidlig, og da fikk jeg plutselig litt panikk.. Kan de ikke bare holde seg til planen, liksom? :P

Ja men da kommer dere sånn i 12 tiden da, blir kos det! *flirer ondt* :P

*mumler noe om forrige treff og hvor tidlig Anette og Marianne var ute når Marianne var kartleser* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! :P Nå har jeg rett nok fått orden på julegavene, sånn nesten, men så viser det seg at en av de julebesøkende kanskje dukker opp ett døgn eller to for tidlig, og da fikk jeg plutselig litt panikk.. Kan de ikke bare holde seg til planen, liksom? :P

*mumler noe om forrige treff og hvor tidlig Anette og Marianne var ute når Marianne var kartleser* hehe

1. Du er og blir en unnasluntrer..

2. Smella på deg, det var ikke min skyld........

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du er og blir en unnasluntrer..

Kan ikke huske å ha sett deg på alle treffene heller? ;)

2. Smella på deg, det var ikke min skyld........

;)

Det sier alle det :P

Var det klokken 10 imorgen? Hva gjør dere trener eller bare sosialiserer hundene??

De som er flinke, trener hundene sine, vi andre står bare å slarver med bikkjene våre i bånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...