Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken sonenhund ville du hatt?


Aya

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar
Liker best min egen hund selvfølgelig! Men jeg kunnet lett hatt Fiona til Victoria. Jeg ville også hatt Mona (den stooore hunden vet dere ;) ) Amira er også utrolig fin! Jeg så en dvergpinsher her inne engang! Den var fin!

Nei så hyggelig at noen kunne faktisk tenkt seg Fiona ;)

Kunne tatt alle pudlene,whippetene eller i det hele tatt myndene,tervurene her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk til alle belgerdottene (og da særlig groenendaelen Loke :) )

Også har jeg stadig vekk prøvd å stjele felix, men pingla er så mammadalt at han bare rømme til line hele tia :P

Neida ;) Mammadalt? Hva er det? Hadde ikke hatt noe i mot Pirill heller jeg da, hun er beste jenta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til så mange her inne da, men jeg er jo helt oppslukt av Sheltier og Kite og Yaris er jo såå fine. Og Enya..virkelig en av de fineste jeg har sett:) Også synes jeg Loke høres ut som en med masse personlighet da:D

Men er fornøyd med min egen også da:) heheh. Og det er en hel haug her jeg villa hatt om jeg hadde hatt plass:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihuga American Akita og Akita beundrer, men kunne i drømme tenkt meg Kristinh`s "Duncan". Han er bare så fin og ikke minst gøyal! Whippeten er en herlig rase :)

Ellers liker jeg godt Inu`s Akita "Eikou". Har beundret henne på avstand ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så hyggelig at noen kunne faktisk tenkt seg Fiona ;)

Kunne tatt alle pudlene,whippetene eller i det hele tatt myndene,tervurene her inne :)

Hmm..skulle du ha tatt alle pudlene, myndene og tervurenene her inne, så håper jeg du har stor hundegård og enormt hundemat-budsjett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..skulle du ha tatt alle pudlene, myndene og tervurenene her inne, så håper jeg du har stor hundegård og enormt hundemat-budsjett! ;)

Jeg skal jo ikke det da. Men kunne gjerne tenkt meg det, men selvsagt kan jeg jo ikke det, det sier seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få hunder jeg kunne tenkt meg utenom min egen altså, men det er at par hunder som har fått øynene mine opp for noen raser Og det er Twiggy, Pavlov og Missy - alle tre korthåret BC. Også er jeg hemmelig forelsket i bretonen til MonicaT. Også skulle jeg likt å hatt jaktgoldenvalpen til Martine, reddet den fra agility og gjort den til jaktstjerne slik den drømmer om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg kjenner ingen av hundene her inne, men skulle jeg valgt kun ut i fra utseende, så har jeg falt spesielt for disse :whistle:

Collien vita, til Andrea

Riesenschnauzeren Frida Kahlo, til raksha

Aussien siri, til IW

og sheltiene Enya og Mala til Silje

Men aller helst vil jeg ha min egen lille Phoebe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig vanskelig og velge bare tre!

- Vakre Charliebass til Mari

- My til Anniken&rotta

- Siri og Mona til IW

- Kokos og Blondie til MartineH(?)

- Bridie til Psycholynx(ellernosånt :whistle:)

eh.. det ble fem det :(

og hvis jeg kunne hadde jeg skrivd opp veldig mange flere! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både utseende og innhold- du skal jo liksom leve med denne hunden:p Og du kan beholde din egen, så ikke vits i å nevne den;)

Jeg ville hatt: Tempo til Yngvil, lilla gubban (Loke) og.. Teq til Marianne. (Jeg hadde vel ikke akkurat sagt nei til Ipsa heller, henne kjenner jeg jo og hun er topp:D) Sorry Lita, men du har litt for vondt i ryggen. Holder igrunn med Felix og Lokeliten:p

Dette svarte jeg i 2006! Nå ville jeg fremdeles hatt Teq'en tror jeg, selv om jeg har nok hormonelle tisper akkurat nå:whistle: Ellers ville jeg hatt Tiger til Anja, alltid fantastiske Cane, og Bocca til Monica, hun er gruelig søt.

EDIT: fjernet en overflødig "de".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...