Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken sonenhund ville du hatt?


Aya

Recommended Posts

hmm.. vanskelig. :P

*tenke hardt*

Rikke

Timon

Prince

Tror jeg... :P

Er det min Rikke du mener? :)

Isåfall er det kjempekoselig (faktisk :P) at noen ville hatt lille gullet mitt! :)

hmm.. Veit ikke heelt hvem jeg "ville hatt" her inne, men er jo så svak for Nana da! :P Fine jenta!

Har ikke møtt så mange av hundene, men syns Blondie til MartineH er så nydelig!

og så syns jeg Blaze ser flott ut! Og så liker jeg Fibi til Ida! Så fin med mørk snute! :P

Kunne nevt mange hunder! Er jo så mange flotte her inne!

EDIT: Glemte jo Rex! Han må også nevnes! Så flott! Ble litt mange dette! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Er det min Rikke du mener? :)

Isåfall er det kjempekoselig (faktisk :P) at noen ville hatt lille gullet mitt! :)

hmm.. Veit ikke heelt hvem jeg "ville hatt" her inne, men er jo så svak for Nana da! :P Fine jenta!

Har ikke møtt så mange av hundene, men syns Blondie til MartineH er så nydelig!

og så syns jeg Blaze ser flott ut! Og så liker jeg Fibi til Ida! Så fin med mørk snute! :P

Kunne nevt mange hunder! Er jo så mange flotte her inne!

EDIT: Glemte jo Rex! Han må også nevnes! Så flott! Ble litt mange dette! Hehe!

Ja, din Rikke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Glemte jo Rex! Han må også nevnes! Så flott! Ble litt mange dette!Hehe!

Så kos :)

Ingen som vil ha Solo da.. :unsure:

Så bra at jeg vil det da. :P

Jeg ville gjerne hatt:

Athene (til Hilde og Co)

Snorre (til molly)

rex (til bcrex)

eller noen av alle de fine tollerene her.. :P

Hyggelig å høre :)

Jeg sier ikke neitakk til din Solo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det min Rikke du mener? :)

Isåfall er det kjempekoselig (faktisk :P) at noen ville hatt lille gullet mitt! :)

hmm.. Veit ikke heelt hvem jeg "ville hatt" her inne, men er jo så svak for Nana da! :P Fine jenta!

Har ikke møtt så mange av hundene, men syns Blondie til MartineH er så nydelig!

og så syns jeg Blaze ser flott ut! Og så liker jeg Fibi til Ida! Så fin med mørk snute! :P

Kunne nevt mange hunder! Er jo så mange flotte her inne!

EDIT: Glemte jo Rex! Han må også nevnes! Så flott! Ble litt mange dette! Hehe!

Åhh.. Nana :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Ingen som vil ha Solo da.. :unsure:

Så bra at jeg vil det da. :)

Jeg ville gjerne hatt:

Athene (til Hilde og Co)

Snorre (til molly)

rex (til bcrex)

eller noen av alle de fine tollerene her.. :P

Tror eieren til (Dot Com) Millie, Ulrikke, gjerne kunne tatt i mot Solo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endel opplagte svar ut fra rase, som ThomasS' bartedyr, begge hertingene til pointerguri, de søte bretonene som løper rundt her osv - men om jeg skulle se bort fra det er det kun ett rett valg for meg:

Charlottes Lisa - tøff dame, kort sagt!

Skulle jeg valgt en hann, er det en sort tøffing her inne jeg kunne tenkt meg å stiftet bekjentskap med, den belgiske "spøkelseskladden" :D

(Men må legge til at jeg ikke har møtt noen av hundene, og ville ikke valgt noen hund på det tynne grunnlaget et forum egentlig er, hehe)

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fryktelig mange som vil ha Loke da? Det er jo smigrende, men litt uforståelig..jeg digger han jo hemningsløst og er verdens største fan, men jeg innbildte meg på en måte at de fleste her hadde fått med seg hans mindre morsomme sider? :D

Uansett: utrolig hyggelig at flere liker den svarte lykkpillen min! (tilmed noen som har møtt han jo! :P )

Hunder jeg ville hatt utenom min egen? Mange!

Jeg må innrømme at jeg sikler alvorlig på Beta til Belgerpia og det er fordi Ace til tuppetroll har vist meg hva det kan bo i slike små tertne tervtroll. Tar gjerne begge to.. Blaze..hva kan jeg si :P Drømmehund..

Av gjengen til Fanny og Thomas tar jeg alle egentlig.. Spesiellt lille Missymus har sjarmert meg (og hun vet det så inderlig vel :rolleyes: ) Så er det skjegghunden da, Vhorster jo.. :P

Lita har jeg lagt inn bud på, og Likka vet også akkurat hvor hun har meg (og Loke <_< ), Bris trenger jeg vel ikke nevne og Fenris skal jeg stjele...

Dette er bare noen få av de jeg faktisk har møtt.. det er mange flere jeg er sjarmert av, men det nytter ikke å ramse opp alle. Aller mest vil jeg ha mitt eget feige troll da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lita har jeg lagt inn bud på, og Likka vet også akkurat hvor hun har meg (og Loke <_< ), Bris trenger jeg vel ikke nevne og Fenris skal jeg stjele...

Mener du fortsatt det ettar han lekte stor tøff Fenrisulv og jaget deg vekk fra døra vår igår?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du fortsatt det ettar han lekte stor tøff Fenrisulv og jaget deg vekk fra døra vår igår?? :D

*flir* jeg syntes han var søt i all sinn ilskhet jeg.. Han bjeffet ikke før jeg ringte på da og det er jo en ærlig sak...komme her og ringe på sånn :rolleyes: Men du verden hvor bestemt han var på at jeg bare hadde å pelle meg vekk.. Han falt ikke for smiger han nei B) Noe annet enn min litt større sorte som gjemmer seg for spøkels i skogen og lar meg stå igjen helt alene.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil ha lille Enya?? Nei, men det er greit det.. Jeg kan jo ha ho for meg selv jeg :)

Jeg ville hatt

Border Collien Rex

Tolleren Pheobe (kunne jo faktisk endt opp med henne også :) )

Tolleren Janco

Nå har jeg en forkjærlighet for Toller da. Sier vel seg selv siden jeg har en selv også ;)

Det er utrolig mange flotte hunder her da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil ha lille Enya?? Nei, men det er greit det.. Jeg kan jo ha ho for meg selv jeg :)

Jeg ville hatt

Border Collien Rex

Tolleren Pheobe (kunne jo faktisk endt opp med henne også :) )

Tolleren Janco

Nå har jeg en forkjærlighet for Toller da. Sier vel seg selv siden jeg har en selv også ;)

Det er utrolig mange flotte hunder her da:)

;)

som sagt tar jeg mer enn gjerne alle tollerne her inne ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil ha lille Enya?? Nei, men det er greit det.. Jeg kan jo ha ho for meg selv jeg :)

Jeg ville hatt

Border Collien Rex

Tolleren Pheobe (kunne jo faktisk endt opp med henne også ;) )

Tolleren Janco

Nå har jeg en forkjærlighet for Toller da. Sier vel seg selv siden jeg har en selv også ;)

Det er utrolig mange flotte hunder her da:)

JOO! Jeg vil ha henne! Hun var jo den første av valpene i kullet jeg fallt for da :)

Men jeg er fornøyd meg Phoebe altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Drar opp en gammel tråd her jeg ja.

Men kom bare på en ting.

Det er mange som sier: ingen som vil ha min hund??

Det viktigste er jo egentlig at du vil ha den!

hmmm.... Har ikke studert så mange av de andre sine hunder her inne.

Mest sett på papillon da.

Og da er jo Miko og Bailar de peneste her(etter Blondie :D)

Ellers er det mange fine Sheltier som er ynglingsrase nr. 2 på min liste.

Men som sakt har jeg ingen favoritt siden jeg ikke har skikket så godt på dem B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...