Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken sonenhund ville du hatt?


Aya

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar
Drømmehunden min har alltid vært boxer. Og de er aller finest, når de er guldenbrun med hvitt bryst. :)

Dukket jo opp bilder av akkurat en slik innpå her i dag, Nemi. Så måtte blitt henne da, og så å krysse fingrene for at Pippi hadde blitt like begeistret som mor er.

Er så mange fine hunder, at å velge bare noen omtrent er umulig.

(Må jo bare få med at grunnen til at vi ikke har boxer, er at Morten minstemann på 10 har ansvar for lufting av hund etter skolen. Hunden måtte rett og slett være liten for at jeg skulle tøre å ta sjansen på dette. Nå er det ihvertfall ungen som lufter hunden, og ikke omvendt............)

Aaaw! Noen som vil ha en av mine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så sikker på det du :o *men nå røpet jeg meg selv...søren, skulle holdt kjeft og bare rappet hun så du ikke viste hvor hun var* :)

Overhode ikke det verste hjemme hun kunne ha kommet til.. hadde kost seg gløgg ihjel på jobben din med hundesvømming, massasje, BOT dekken og med Chika.. HU hadde pokker meg ikke savnet meg et sekund tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, så hadde ingen hadde kunnet kidnappet Tulla om de så hadde villet, selv om de hadde prøvd å bestikke henne med verdens beste hjemmelagde levergodis. :D Aynï passer jeg bare sinnsykt godt på. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke kjenner noen hunder her inne,må jeg gå på utseende føler jeg;)

Og da hadde det blitt Lyng!

Som en god nr2 tror jeg det må bli en av belgerne,lille Noah kanskje. Vanskelig valg,de svarte er nydelige de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilegg til Fie ville jeg hatt:

1.Sheltiene til silje ,både hele og halve.

2.Alle basenjiene på doggis

3.Resten av sheltiene på doggis

Havner Zima da under punkt nummer en eller tre? *Vurdere kidnappingsfaren*. Det må vel være under punkt nummer en, kanskje ... Hmm ... Sånn teoretisk sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. er jo fryktelig glad i mine egne da... og belgercrazed som jeg er så måtte jeg vel ha kidnappet vakre vakre Supra til Elin eller Lilli til Belgerpia om jeg skulle blitt omvendt til svart.. :D

ellers er jo basenjiene til Yodel fryktelig søte :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenam, noen som vil ha pøbelfrøene våre :rolleyes:

De fleste vet vel at jeg har stor kjærlighet ovenfor Amy til TonjeM og Loke til Antenette, men så er jeg jo opprdretteren dems, så det tells kanskje ikke?

Sånn i all hemlighet er jeg veldig fascinert av Salukisene til Tøfflus også, og Mari's Töddel får fram lattermusklene i meg- men det er ikke "min" type hund alikevel...

Bridie har forøvrig et uttryksreportoar som t.o.m slår Centa ned i støvlene, og det skal litt til :D Man kan jo ikke la være å bli sjarmert av slikt...

Jeg har dog innsett at jeg har mer enn nok hunder som det er, så det er ingen stor fare for at jeg kidnapper noen flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havner Zima da under punkt nummer en eller tre? *Vurdere kidnappingsfaren*. Det må vel være under punkt nummer en, kanskje ... Hmm ... Sånn teoretisk sett.

Hun havner vel under både en og tre, så faren er ganske stor. Men å ta Zima uten å ta med Knott ville nesten vært dyreplageri så dessverre for deg lever begge to farlig. :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun havner vel under både en og tre, så faren er ganske stor. Men å ta Zima uten å ta med Knott ville nesten vært dyreplageri så dessverre for deg lever begge to farlig. :angel:

*Knis* Og alle som vil ha Fie, Knott og Zima samtidig i huset lever nokså farlig de og- jeg ville nok fått de tilbake ganske kjapt tror jeg *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til Taika ville jeg hatt:

Tolleren Phoebe

Portugisisk Vannhund Chessea

Irsk Ulvehunden Mona

Endret litt ønsker de to siste årene ser jeg :sleep:

1. Tia & Cita til Benedicte (de to er bare herlige de!)

2. Tinka til Ingvild (så sjarmerende!)

3. Nika til Stine (innbiller meg at jeg har henne på fanget flere timer etter å ha sagt hade :sleep: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endret litt ønsker de to siste årene ser jeg :sleep:

1. Tia & Cita til Benedicte (de to er bare herlige de!)

2. Tinka til Ingvild (så sjarmerende!)

3. Nika til Stine (innbiller meg at jeg har henne på fanget flere timer etter å ha sagt hade :sleep: )

Hihihihi ;)

Jeg vil fortsatt ha Blaze til Jeanette (om ikke enda mer!)

Vil også ha Extra til Marthe

Og Töddel (hvem vil vel ikke det :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg kjenner at jeg er veldig fornøyd med Noah'n min, Lillersen og dobørsten jeg - de er verdens kuleste trekløver - men OM jeg ikke hadde noen av dem og skulle velge tre nye så ville det bli følgende:

Blaze

Bowie til Lotta (som ikke er Lotta sin lenger)

...og en Basenji eller tre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Foruten Archie kunne jeg så absolutt takket ja til Charlie, fordi han bare er forumets vakreste bikkje. *love*

Og Bridiesnuppa samt gutten til Kristine Mali. Peneste wheaten'en, det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svarte jeg i 2006! Nå ville jeg fremdeles hatt Teq'en tror jeg, selv om jeg har nok hormonelle tisper akkurat nå :P Ellers ville jeg hatt Tiger til Anja, alltid fantastiske Cane, og Bocca til Monica, hun er gruelig søt.

EDIT: fjernet en overflødig "de".

Tekla, Cane, Talli, og lille søteste Zima :P

- Cane til Carina

- Knott til Aya

Det er i hvert fall de som er øverst. Det er mange jeg kunne ha tatt :P Ellers så klarer jeg meg fint med de jeg har :P

Så koselig at dere liker totten da. ;)

Morsom tråd! :P

Nå kjenner jeg jo ikke noen av hundene personlig, så det blir jo ut i fra det inntrykket man har på sonen.

Ingen over, ingen ved siden: ;)Loke, tha gronnis ;)

Edit: Glemte andre og tredjeplass..

To'ern tror jeg må være 'Dåttæn' (Nyx) til vipsen. :P

Tredjeplass er delt mellom Hera til Djervekvinnen og Blaze. Blaze måtte bare vokst noen cm. :P

Dette svarte jeg i 2006. :P Ting har forandret seg, og listen ser nå slik ut:

Førsteplass: En av de ennå ufødte Blazebebiene - har stor tro på dem. :P

Andreplass: En annen av de ufødte Blazebebiene.

Tredjeplass: ...?

Akkurat nå ønsker jeg meg bare ekornbarn faktisk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg er veldig fornøyd med Noah'n min, Lillersen og dobørsten jeg - de er verdens kuleste trekløver - men OM jeg ikke hadde noen av dem og skulle velge tre nye så ville det bli følgende:

Blaze

Bowie til Lotta (som ikke er Lotta sin lenger)

...og en Basenji eller tre......

Wuhu! Selges dyrt, ett stk sjel i betaling :icon_confused:

Så koselig at dere liker totten da. :P

Dette svarte jeg i 2006. :ermm: Ting har forandret seg, og listen ser nå slik ut:

Førsteplass: En av de ennå ufødte Blazebebiene - har stor tro på dem. :P

Andreplass: En annen av de ufødte Blazebebiene.

Tredjeplass: ...?

Akkurat nå ønsker jeg meg bare ekornbarn faktisk. :)

*ler* Legge ut mange bilder av bebiser. Tror du bør holde deg langt unna heimen min lenge jeg, om ikke har du vel brått en sak på innerlommen.

Hvem kunne jeg tenkt meg da? Husker faktisk ikke om jeg har svart før.

Nå er det veldig få hunder jeg tenker "vil ha" om. Helt ærlig så er det faktisk ingen her inne som har havnet i den katogorien.

Men sånn rent på utseende? Hadde faktisk vært litt morro med en pels hund som jeg kan løpe med på utstilling.. Willy eller en Beardie fra SusannaL? Ellers er jeg litt fasinert av dobørsten, om jeg skulle begynnt med AG!

Men sånn egentlig.Nei, tror jeg klarer holde meg fra dem ønskene *fniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...