Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.


Svedge

Recommended Posts

Skrevet
Noen som har lyst å lage noen bannet til Aron også? :D

Bilder:

*klipp*

Sorry, det ble skikkelig mange bilder :ermm:

Jo fler banner, jo bedre :whistle:

Tusen takk til dere som tar dere tid til å lage!

Prøvde meg litt, men gikk ikke så bra.. <_<

blæh..

Aron4.jpg

Aron.jpg

Aron2.jpg

Aron3.jpg

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
Skrevet

Er det noen som kunne tenke seg å lage banner til meg? Har prøvet meg ut noenganger men det blir ikke noe bra. Ønsker meg en banner med begge hundene mine på,helst en svart kant rundt hele banneren i kanten. Fint om den kunne være fri for tekst,fordi det kan jeg ordne selv. Ellers er det bare å bruke fantasien til dem som har lyst...

Her er noen bilder som kan brukes.

op09ko.jpg

2s84h3o.jpg

16aa3cg.jpg

xnw7l3.jpg

Skrevet

Begynte litt. Fikk ikke lagt så mye, men kan kanskje lage noen fler seinere.

Klikkerhund1.jpg

klikkerhund3.jpg

klikkerhund4.jpg

klikkerhund5.jpg

Var ikke helt sikker på om du ville at det skulle stå klikkerhund, labbis eller om det skulle stå noe i det hele tatt.

Skrevet
Er det noen som kunne tenke seg å lage banner til meg? Har prøvet meg ut noenganger men det blir ikke noe bra. Ønsker meg en banner med begge hundene mine på,helst en svart kant rundt hele banneren i kanten. Fint om den kunne være fri for tekst,fordi det kan jeg ordne selv. Ellers er det bare å bruke fantasien til dem som har lyst...

Her er noen bilder som kan brukes.

op09ko.jpg

2s84h3o.jpg

16aa3cg.jpg

xnw7l3.jpg

Jeg er helt nybegynner, og har ikke noe proft redigeringsprogram, så dette var det beste jeg fikk til:

15a4xx.jpg

Skrevet
Jeg er helt nybegynner, og har ikke noe proft redigeringsprogram, så dette var det beste jeg fikk til:

15a4xx.jpg

Hei så koselig du ville lage banner til meg. ;) Det synes jeg var snillt av deg.

Men jeg tror størrelsen på den er for stor til at jeg kan bruke den her inne på forumet.

Da vil dem automatisk fjerne den etterhvert...

Skrevet
Hei så koselig du ville lage banner til meg. :whistle: Det synes jeg var snillt av deg.

Men jeg tror størrelsen på den er for stor til at jeg kan bruke den her inne på forumet.

Da vil dem automatisk fjerne den etterhvert...

Hei!

Det går helt fint. :-) Jeg så det med størrelsen først nå. ;-)

Da fikk jeg bare prøvd ut bildeprogammet litt. =)

Mvh, Julie Susanne.

  • 2 months later...
Skrevet

Noen som kan lage et fint banner? Vil gjerne at det er blå eller rød bakgrunn med litt snøfnugg, hvis mulig? Kan stå; God Jul!

DSC_0271.jpg

DSC_0260.jpg

DSC_0134.jpg

DSC_0135.jpg

Gjerne et bilde av dem vær i hver sin kant, så kan det stå Nikita under elghunden og Irma under Terriern ?? :P

Og finnes det sånn skrift med rød inni og hvit rundt? Eller blå da, hvis det er blå bakgrunn?

edit: mener omvendt, blå bakgrun - rød skrift, rød bakgrunn, blå skrift

:P

Tusen takk på forhånd :icon_confused:

Skrevet
Noen som er så snille at di vil lage en banner til bloggen min?

Kunne tenke meg å bruke dette bildet også klippe ut hundene kanskje?

http://i96.photobucket.com/albums/l191/Jos...16/IMG_0436.jpg

Jeg er newbie :)

Har laget til deg :) Filen var for stor så får ikke lagt den her... Hent den her :D Den er veldig julete, men jeg kan lage en ny når julen er over ;) Får ikke lastet den opp her, så bare lagre den fra min nettside så sletter jeg den bare derfra etterhvert ;)

edit: Si fra om det er noe du vil ha annerledes, fikser det :P

Skrevet
noen som kan lage en jule banner for meg og Bonnie den skal være : 702px x 150px..

med dette bilde

DSC_0096-1.jpg

Hva skal det stå? Bonnie & Co? og god jul kanskje?

:)

edit:

laget et sånn kjapt.. kunne jo hende det falt i smak :) har backup, hvis du vil at noe skal endres på det :D

bonniejul.jpg

Skrevet
Har laget til deg :) Filen var for stor så får ikke lagt den her... Hent den her :) Den er veldig julete, men jeg kan lage en ny når julen er over ;) Får ikke lastet den opp her, så bare lagre den fra min nettside så sletter jeg den bare derfra etterhvert :P

edit: Si fra om det er noe du vil ha annerledes, fikser det :P

ahh.. tusen takk :D den var kjempe fin ;)

Skrevet
Hva skal det stå? Bonnie & Co? og god jul kanskje?

:)

edit:

laget et sånn kjapt.. kunne jo hende det falt i smak :) har backup, hvis du vil at noe skal endres på det :)

bonniejul.jpg

Tusen takk den var fin :)

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...