Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.


Svedge

Recommended Posts

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...

Er det noen som kunne tenke seg å lage banner til meg? Har prøvet meg ut noenganger men det blir ikke noe bra. Ønsker meg en banner med begge hundene mine på,helst en svart kant rundt hele banneren i kanten. Fint om den kunne være fri for tekst,fordi det kan jeg ordne selv. Ellers er det bare å bruke fantasien til dem som har lyst...

Her er noen bilder som kan brukes.

op09ko.jpg

2s84h3o.jpg

16aa3cg.jpg

xnw7l3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kunne tenke seg å lage banner til meg? Har prøvet meg ut noenganger men det blir ikke noe bra. Ønsker meg en banner med begge hundene mine på,helst en svart kant rundt hele banneren i kanten. Fint om den kunne være fri for tekst,fordi det kan jeg ordne selv. Ellers er det bare å bruke fantasien til dem som har lyst...

Her er noen bilder som kan brukes.

op09ko.jpg

2s84h3o.jpg

16aa3cg.jpg

xnw7l3.jpg

Jeg er helt nybegynner, og har ikke noe proft redigeringsprogram, så dette var det beste jeg fikk til:

15a4xx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt nybegynner, og har ikke noe proft redigeringsprogram, så dette var det beste jeg fikk til:

15a4xx.jpg

Hei så koselig du ville lage banner til meg. ;) Det synes jeg var snillt av deg.

Men jeg tror størrelsen på den er for stor til at jeg kan bruke den her inne på forumet.

Da vil dem automatisk fjerne den etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så koselig du ville lage banner til meg. :whistle: Det synes jeg var snillt av deg.

Men jeg tror størrelsen på den er for stor til at jeg kan bruke den her inne på forumet.

Da vil dem automatisk fjerne den etterhvert...

Hei!

Det går helt fint. :-) Jeg så det med størrelsen først nå. ;-)

Da fikk jeg bare prøvd ut bildeprogammet litt. =)

Mvh, Julie Susanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Noen som kan lage et fint banner? Vil gjerne at det er blå eller rød bakgrunn med litt snøfnugg, hvis mulig? Kan stå; God Jul!

DSC_0271.jpg

DSC_0260.jpg

DSC_0134.jpg

DSC_0135.jpg

Gjerne et bilde av dem vær i hver sin kant, så kan det stå Nikita under elghunden og Irma under Terriern ?? :P

Og finnes det sånn skrift med rød inni og hvit rundt? Eller blå da, hvis det er blå bakgrunn?

edit: mener omvendt, blå bakgrun - rød skrift, rød bakgrunn, blå skrift

:P

Tusen takk på forhånd :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er så snille at di vil lage en banner til bloggen min?

Kunne tenke meg å bruke dette bildet også klippe ut hundene kanskje?

http://i96.photobucket.com/albums/l191/Jos...16/IMG_0436.jpg

Jeg er newbie :)

Har laget til deg :) Filen var for stor så får ikke lagt den her... Hent den her :D Den er veldig julete, men jeg kan lage en ny når julen er over ;) Får ikke lastet den opp her, så bare lagre den fra min nettside så sletter jeg den bare derfra etterhvert ;)

edit: Si fra om det er noe du vil ha annerledes, fikser det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kan lage en jule banner for meg og Bonnie den skal være : 702px x 150px..

med dette bilde

DSC_0096-1.jpg

Hva skal det stå? Bonnie & Co? og god jul kanskje?

:)

edit:

laget et sånn kjapt.. kunne jo hende det falt i smak :) har backup, hvis du vil at noe skal endres på det :D

bonniejul.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget til deg :) Filen var for stor så får ikke lagt den her... Hent den her :) Den er veldig julete, men jeg kan lage en ny når julen er over ;) Får ikke lastet den opp her, så bare lagre den fra min nettside så sletter jeg den bare derfra etterhvert :P

edit: Si fra om det er noe du vil ha annerledes, fikser det :P

ahh.. tusen takk :D den var kjempe fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...