Silje Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Silje med gubbe på slep kommer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Vi kommer alle 3 dagene. Fredag vingler jeg vel mellom lp og ag ringene, på lørdag sitter jeg klistret og ser på NM i agility og på søndag skal Blondie stilles. Den nye valpen skal selvfølgelig være med, så det er bare å komme bort å hilse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Jeg kommer på fredag og lørdag...Skal først og fremst se ag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Har veldig lyst til å være alle dagene. Det er jo en shiba som skal starte i agility.. Men min vanlig reisepartner har fått følge med noen andre, så nå leter jeg etter noen å dele rom med (Har jo hybel på motellet rett over veien) og evt å kjøre sammen med. Har kanskje noe på gang, men det er litt avhengig av hvordan det går på Kongsvinger i helga... Uansett skal jeg til Hamar! - og kanskje til Tromsø.....???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 7. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2006 Jeg kommer en av dagene, håper jeg får dratt fredagen og lørdagen, sparer som besatt nå, bor i underkant av en time fra jeg.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2006 Siden jeg plasserte meg i JH i Kongsvinger blir det til at jeg skal gå JH der, og jeg tror nok jeg klipper Felix og stilelr han både i ekstriør og JH Gleder meg kjempe masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Jeg er visst påmeldt på vinnergallaen, Torleif har visst betalt hele saken til gjengjeld må jeg stille hunden hans på vinnergallaen. Ikke gærent spør du meg Jeg stiller nok en flat i ekstriør på søndagen + gordon setter og muligens irsk setter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Siden jeg plasserte meg i JH i Kongsvinger blir det til at jeg skal gå JH der, og jeg tror nok jeg klipper Felix og stilelr han både i ekstriør og JH Gleder meg kjempe masse! Grattis Selv skal jeg være der: Fredag, lørdag og søndag. Jeg skal stille avlsgruppe og juniorhandling og bare slappe av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Siden jeg plasserte meg i JH i Kongsvinger blir det til at jeg skal gå JH der, og jeg tror nok jeg klipper Felix og stilelr han både i ekstriør og JH Gleder meg kjempe masse! Samme her, vet overhodet ikke hva jeg skal stille i jh men Hundene skal stilles fredag og de andre dagene vet jeg ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Kristine daaa, jeg synes du skal gå med Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Kristine daaa, jeg synes du skal gå med Cash Jaa, vet ikke hva det er, men dere passer liksom så godt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 hmm, jeg skal tenke på det (Og høre med Lotte er sikkert også en grei ting ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Cash er nydelig! Gå med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Cash er kul OG hun shower - det er en egenskap man ikke skal ta lett på i en sånn sammenheng Forøvrig - Dersom Karine får lappen før Vikingskipet kommer vi til å haike med henne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Cash er kul OG hun shower - det er en egenskap man ikke skal ta lett på i en sånn sammenheng Forøvrig - Dersom Karine får lappen før Vikingskipet kommer vi til å haike med henne;) iiik, nå har du skrevet det offentlig og..Da må jeg jo bare ta den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Har veldig lyst til å dra, men sambo gidder ikke kjøre. Dersom jeg drar, så er det jo like greit å stille hunden. Problemet er da å få med seg trimmebord +diverse utstyr + hund på toget tur-retur Hamar. I tillegg så har jeg ringskrekk.. Huff må nok prøve å overtale mer dersom dette skal gå i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Huff må nok prøve å overtale mer dersom dette skal gå i orden Jeg kan snakke med ham også? Hadde vært kos å treffe dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julebrus Skrevet 11. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2006 Jeg kommer jo selvakt til vikingskipet! Går jo ikke ann å gå glipp av det, gjør det vell? Danny skal stilles og noen st.b herfra skal stilles. Gleder meg fryktelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 jeg selv skal vel jobbe der.. og så klart se på det viktigeste. Vanilla skal være med noen av dagene jobbinga ble en veldig god unnskyldning for å ikke stille hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 jeg selv skal vel jobbe der.. og så klart se på det viktigeste. Vanilla skal være med noen av dagene jobbinga ble en veldig god unnskyldning for å ikke stille hund Du MÅ melde henne på i eksteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotta Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 Jeg kommer også - har nettopp bestilt flybillett Kan ikke gå glipp av en nordisk vinnerutstilling! Stiller på fredag... (men har enda ikke bestemt hvilken av de tre "utstillingsbare" hundene som skal få være med mamsen på tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 jeg selv skal vel jobbe der.. og så klart se på det viktigeste. Vanilla skal være med noen av dagene jobbinga ble en veldig god unnskyldning for å ikke stille hund Malin da! Hvilken oppførsel er dette? Om du vil at jeg skal passe henne litt, så bør du stille henne! Edit: Pappa ringer hotellet i kveld, så jeg krysser fingrene for at det ikke er fullt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 hehe, må bare spørre Er det mulighet til å campe der? Vet det er vinteren, men jeg klarer sikkert å overleve i en campingvogn (og evt om det er mulighet for strøm i campingvogna da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 hehe, må bare spørre Er det mulighet til å campe der? Vet det er vinteren, men jeg klarer sikkert å overleve i en campingvogn (og evt om det er mulighet for strøm i campingvogna da) Husker iallefall at på Vikingskipet Motell så var det noen venner av meg som hadde "bobil" et år, var vel bare en ombygd van, men de hadde det ganske kaldt (var -17 på dagtid) om natta der :-D Man bør ha noe som er vinterisolert om været slår til der Vinterisolert bobil hadde vært perfekt på det motellet, da det er rett over veien fra vikingskipet, og man fikk strøm mot et beskjedent beløp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 Husker iallefall at på Vikingskipet Motell så var det noen venner av meg som hadde "bobil" et år, var vel bare en ombygd van, men de hadde det ganske kaldt (var -17 på dagtid) om natta der :-D Man bør ha noe som er vinterisolert om været slår til der Vinterisolert bobil hadde vært perfekt på det motellet, da det er rett over veien fra vikingskipet, og man fikk strøm mot et beskjedent beløp :-) kjeledresser fungerer og får vi strøm blir det bittelitt varme i vogna, men overlever vel (blitt herdet etter å ha sovi noen netter i campingvogna på sjusjøen ), Om vi presser 4 personer i en vogn beregnet for 3, og har en hund eller to, så blir det vel flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar