Gå til innhold
Hundesonen.no

Så fin hund du har!


Djervekvinnen

Recommended Posts

Hvis noen sier: Så fin /flott hund du har! osv. Hva sier du da? Sier du takk? Eller ja vet det, eller noe i den duren.? Jeg er faktisk litt usikker på hva jeg skal svare når folk sier sånnt. Får den kommentaren ofte og har nå begynt å si takk, men vet ikke om det er rett å si :blush: Hvis det er noen andre som har en hund som sier det er det jo greit å si Ja takk det samme! Flott hund du har du også. Enn hvis du ikke syns det? Bare si det for å være høflig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Vi hører det stadig vekk må jeg ubeskjedent innrømme :) Og jeg svarer alltid "tusen takk" før jeg begir meg ut på en liten mantra om at de ikke alltid er like elegante og vakre inni seg :) Jeg blir helt svett når folk står og måper etter bikkja mi for jeg vet det er mange som har rotet seg borti rasen uten helt å vite hva de innebar fordi de har sett seg blinde på utseendet og utstrålingen..Meg når jeg fikk min første feks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bra det er flere som sier det samme som meg. Da skal jeg fortsette å si det. Noen ganger har jeg sagt: Ja helt enig! med litt latter. Men vil samtidig ikke virke for høy på pæra heller :) Men jeg blir nok å fortsette å si takk. Sa det senest nå netopp da en fyr hadde vært innom bensinstasjonen som jeg satt ved siden av og kom ut i full fart og inn i bilen mens han ropte: SÅ FLOTT HUND DU HAR! Skikkelig høyt. :) Jeg ropte tilbake: TAKK! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen sier: Så fin /flott hund du har! osv. Hva sier du da? Sier du takk? Eller ja vet det, eller noe i den duren.? Jeg er faktisk litt usikker på hva jeg skal svare når folk sier sånnt. Får den kommentaren ofte og har nå begynt å si takk, men vet ikke om det er rett å si :blush: Hvis det er noen andre som har en hund som sier det er det jo greit å si Ja takk det samme! Flott hund du har du også. Enn hvis du ikke syns det? Bare si det for å være høflig? :)

Hehe, dette fikk meg til å tenke litt etter faktisk. Fordi det får jeg nemlig ofte høre om Sofus, og hva svarer jeg da... vel, det var det som fikk meg til å tenke etter og gjett om dette er pinlig.. men joda, jeg sier "tusen takk, hyggelig at du synes det" eller noe i den duren MEN, så legger jeg videre ut i det vide og det brede om hvor umulig han er!! KNIS! Jeg har faktisk ikke tenkt over det tidligere, utrolig uting dah... Men uansett, (dette var jo sikkert fullstendig OT), så returnerer jeg det vel ikke med mindre jeg faktisk mener det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvilken hund folk kommenterer her, er jeg redd :)

Er det Dinersen som kommenteres, så takker jeg og sier at "ja, hun er pen".. Er det stakkars Zarten, så svarer jeg noe sånt som at "nei, han er egentlig ikke det" :) Nå ER han ikke en veldig pen terv da, men jeg er ikke helt sikker på hvorfor jeg er nødt til å poengtere det? Jeg syns jo han er pen sjøl, lille raringen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...