Gå til innhold
Hundesonen.no

Så fin hund du har!


Djervekvinnen

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Med en liten valp på slep her og der, er det mange som stopper opp og kommenterer.

Ble litt mer bevvist på svaret mitt etter at jeg leste innlegget for en stund tilbake.

Så svaret vårt bruker å være; "Tusen takk, vi er veldig fornøyde med han", eller noe i den duren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..

en dag jeg var munter og i særdeles godt humør gikk jeg nedover Bogstadveien med hunden. En ung mann snur seg og sier "Næ, den var søt!", jeg klarte ikke la være så jeg smilte tilbake "Meg eller bikkja?". :lol:

Neste historie er fra en gang jeg skulle fylle bensin. Moren min og hunden satt i bilen da en eldre mann så på bilen og spurte "den var pen, hvor gammel er hun?". Hvorav jeg svarte: "hun blir 65". Mannen ble litt forfjamset, men skjønte spøken da jeg smile bredt og pekte på moren min. Så lo han og sa "Ja, da holder hun seg godt. Hunden da?". :o

Men vanligvis sier jeg "takk", eller "ja, og hun vet det godt selv også." ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett det klassiske "Tusen takk!" Husker jeg en et par ganger påpekte til noen som kom ridende forbi hvilken flott hest de hadde, og da ble de liksom rettere i ryggen og fikk et bredt og stolt glis over munnen, hehe. Ingenting er vel så gøy som å høre at noen liker kjæledyret ditt? :icon_redface:

Liker godt å høre at folk kommenterer hvor rolig hunden(e) vår(e) er(var), og at "alle" andre settere er ville og gale :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Neste historie er fra en gang jeg skulle fylle bensin. Moren min og hunden satt i bilen da en eldre mann så på bilen og spurte "den var pen, hvor gammel er hun?". Hvorav jeg svarte: "hun blir 65". Mannen ble litt forfjamset, men skjønte spøken da jeg smile bredt og pekte på moren min. Så lo han og sa "Ja, da holder hun seg godt. Hunden da?". ;)

;) Haha! for en utrolig bra kommentar! haha! det er jo sånne kommentarer man gjerne kommer på litt for seint, men du hadde den tydligvis inne!

måtte le masse nå jah! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) morsom link.

Vel, som regel så må jeg innrømme at jeg blir utrolig stolt når noen sier at Knerten er en pen hund og sier: tusen takk, ja han er mor sin lille gullklomp! har den andre hund bruker jeg å si til hunden : du var en pen gutt/jente...

:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Prince bare er en liten valp, får han UTROLIG mye oppmerksomhet når jeg er ute med han...Hvis noen sier hvor søt han er, svarer jeg vel alltid takk ;)

Det er utrolig hvor like komentarer jeg får av helt forskjellige mennesker. Denne går igjen:

"Nei, se på den lille hunden dah! Du er ikke gammel, vel?"

"Han er 12-13 uker"

"Åh, så skjønn da, hva heter du da lille venn?"

"Prince heter han"

"Nei, du var altså en going! Nå må jeg nesten gå, for ikke å miste trikken jeg da. Ha det bra da Prince"

Under hele samtalen snakker h*n med Prince. Kaster neten ikke et blikk på meg, og enser omtrent ikke svarene mine. Noen ganger svarer jeg ikke, for det er jo tross alt ham de spør, og da blir jeg litt usikker på om jeg skal blande meg inn i samtalen mellom Prince og vedkommende eller ikke. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...