Ingvild Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Om du skal sette et adjektiv på hver bokstav i hunden(e) din(e) sitt navn - hvilke adjektiv ville det være? Her er Tinka: Trygg Ivrig Nydelig Karismatisk Altetende
tuppetroll Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Moro å trene med Ivrig Nydelig Naturlig agilitytalent Ivrig Elegant Min Inderlige Asosial
~Marlene~ Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 V-verdens snilleste E-ngelen min G-enial A-gility talent. M-Mystisk I-nderlig snill R-ampete A-agility-fart
MarieR Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Akrobatisk Sosial Klagende Elskverdig Vimsete Impulsiv Tøff Alltid med.
Maria Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 C- (tja.. hva kan man sete her da??) Cool?? H- Hengiven E- Ellevill S- Sukkersøt S- Slu (ja, hun er utspekulert) E- Engasjert A- Altetende
vipsen Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 I -ntens P -en S -penstig A -norektiker (hobby sådan) I -vrig R -ød A -rrogant L -odott U -tspekulert N -ysgjerrig A -gilitytalent
Mirai Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Morsom Oppmerksom (når hun føler for det, da) Nysgjerrig Avvisende (mot fremmede)
Anettex Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 T- Temramentsfull I- Ivrig M- Modig/mamma gutt O- Oser av energi N- Nydelig med stor N
Karina&Chica Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Nå skulle Chica hatt et enklere navn Tror jeg må skrive C`ene på engelsk.. Finner ingen adjektiv på norsk med C. Skriver hele navnet hennes også jeg Inderlig snill Blid Rar Ivrig Sin egen personlighet Lett å ha med å gjøre Alltid med Cute Herlig Impulsiv Curious Alltid kosete
M.J Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Vrang(ikke alltid) Egen Snill Livlig Artig Leken(eller var) Ivrig Sær Altetende
Mud Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 L - Loco... O - obsternasig K - kul E - energisk
tm100021 Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Skjønn Elegant Rar Cute Herlig Aristokrat J(Kommer ikke på noe på J.)
Symra&Pippin Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Pen Ivrig Pjuskete Pappadalt Intens (til tider) Nuskesnusken til mamman sin! (Her var det et par ord som ikke var adjektiver da).
WheatenMali Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Nyssjerrig Energisk Nydelig Attraktiv (øøhm) (U)Oppmerksom Søt Cresen (jeg syns det skal skrives med c i dag ja B) ) Artig Rar øhm...ja... B) Er alt dette adjektiver egentlig? hva er adjektiver??
Birte Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Savnet Ivrig Cowboy Oransje Og siden Benedicte sitter her ved siden av meg kan vi liksågodt ta Cita i samme slengen.. C-hund Innpåtrengende Tøff B) Aktiv Kristine: har du ikke hørt sangen: "adjektiv er en type ord som beskriver"? :mellow: Altså beskriiiver adjektivet substantivet, som i dette tilfellet er din hunds navn :lærer:
Tore Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 hmmm. B-ustete U-nik S-tolt T-ullegutt E-lsket av alle R-ompesnuser Ble bare tulle dettan... :mellow:
WheatenMali Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 Kristine: har du ikke hørt sangen: "adjektiv er en type ord som beskriver"? :mellow: Altså beskriiiver adjektivet substantivet, som i dette tilfellet er din hunds navn :lærer: Du er (ikke alltid) så dum du B)
Ricco Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 G- glad O- oppmerksom S- stødig H- hengiven A- aktiv M- myk E- elskelig I- ivrig C- (finner ikke noe på C) H- hyper A- aktiv N- nysgjerrig I- ivrig T- trygg A- artig C- (finner fortsatt ikke noe på C) H-hærlig A- altetende N- nydelig E-eksentrisk L- lykkelig
Yakine Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 A - Aktiv T- Terrorist til tider :mellow: H- Herlig E- Elskverdig O- Omtenksom
TineSimbaNana Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 Nana: Nydelig Altetende Nysgjerrig (det er hun absolutt) Arrogant (ser overlegen ut til tider :mellow:) Simba: Snill Ivrig Mat-hol Ball gutt Altetende
Guest Jonna Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 Bedårene Lykkepille Aktiv Zero (kan være ganske "blond" iblandt) Energibunt
Henriette Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 D-damegal (og for de som kjenner han, litt gla i utvalgte hanner:P) O-oversosial til tider N-Nydeli:) N-nasker Y-ypper D-Donnys hale O-oppmerksom F-fant F-full i tull E-en bølle N-nusselig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar