Gå til innhold
Hundesonen.no

Vestfold treff

Toya

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har også lyst til å være med, men valpen er kun 10 uker da. Så det hadde nok blitt en altfor lang dag for henne.

Du må jo ikke være med hele dagen da :(

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

jeg kan i alle fall ikke hvis det er på lørdag :S

og da blir dere to stk hunder fattige :( siden camilla skal låne en av mine :(

Skrevet

Jeg syns fortsatt det kan være søndag ;D

Om man skal trene litt på å gå pent i bånd, har hvertfall min mer enn nok utfordring med mange hunder rundt seg. Og det er sikkert ikke HELT folketomt på en søndag? Tror det er meldt bedre vær til helgen også :(

Skrevet

Jeg syns fortsatt det kan være søndag ;D

Om man skal trene litt på å gå pent i bånd, har hvertfall min mer enn nok utfordring med mange hunder rundt seg. Og det er sikkert ikke HELT folketomt på en søndag? Tror det er meldt bedre vær til helgen også :(

Kan jo ta det på søndag da om det er greit?!

vi kan øve på å gå pent i bånd. trene. ellerno :(

Skrevet

Jeg kommer kanskje en liten tur med valpen min på 10 uker, litt usikker om det blir enlitt for lang dag for henne... Jeg må isåfall ta tog så kan ikke om dere skal møtes altfor langt unna stasjonen :angry:

Skrevet

er ikke oslo hundeshow på lørdag å?

vi kommer jo aldri til å finne en dag alle kan.. men virker jo som om mange kan på søndag, så kan vi ikke bare si det da?

Skrevet

er ikke oslo hundeshow på lørdag å?

vi kommer jo aldri til å finne en dag alle kan.. men virker jo som om mange kan på søndag, så kan vi ikke bare si det da?

Jo smart å bare si en dag. vanskelig å finne dager som alle kan egentlig :angry:

Skrevet

Hvis jeg kommer som jeg tror jeg gjør så gleder jeg meg til å se Toya :) Langhåret schæfere er nyydelige :wub: hehe..

Men hvilken dag blir det??

Hundeheidi :) Skal du ta tog :angry: ??

Skrevet

Hvor langt er det egentlig til Tønsberg a :wub: ??

Med bil tar det vel ca tre kvarter fra Drammen til Tønsberg, og med tog; litt under en time :angry: Får håpe dere kommer da, blir koselig å treffe nye hundefolk! :)

Skrevet

ok... da starter vi sånn liste.... kopier og sett på navnet ditt :angry:

treff 25 mai , søndag, tbg :

Therese : Toya og Ruby - langhår collie og schæfer :wub:

Skrevet

ok... da starter vi sånn liste.... kopier og sett på navnet ditt

treff 25 mai , søndag, tbg :

Therese : Toya og Ruby - langhår collie og schæfer

Camilla: hundeløs

Astrid: Tøff Toller

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar