Hannah Skrevet 12. September 2020 Rapporter Share Skrevet 12. September 2020 Som tittelen sier, hvilken krok foretrekker dere? Og er det noen spesiell grunn til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 12. September 2020 Rapporter Share Skrevet 12. September 2020 BGB, men det må være originalen Kopiene på markedet har dårligere kvalitet. Har opplevd flere ganger at pistolhake går i stykker eller fryser fast/full i snø og blir umulig å åpne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 12. September 2020 Rapporter Share Skrevet 12. September 2020 Definitivt pistolkrok, jeg har opplevd så mange ganger at de med formen som BGB har glipper på tur at det tør jeg ikke bruke lenger (ordentlige merker og ikke bare jallagreier). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyttebæra Skrevet 12. September 2020 Rapporter Share Skrevet 12. September 2020 Opplever at pistolkrok har lettere for å gå i stykker eller kile seg fast pga. sand, is osv. BGB har lettere for å åpne seg når det utsettes for slag og vridninger slik at sele/halsbånd smetter av kroken. Begge er upålitelige, så at jeg foretrekker BGB er kun fordi jeg ikke hat hatt en eneste som er blitt ødelagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julie123 Skrevet 12. September 2020 Rapporter Share Skrevet 12. September 2020 Definitivt pistolkrok. Har opplevd at BGB krokene hekter seg fast i potene på hundene,skummelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rufs Skrevet 12. September 2020 Rapporter Share Skrevet 12. September 2020 Helt klar BGB, selv om jeg har opplevd at den kobler seg av NON-stop-selen. Men siden avkoblinger kun skjer med non-stop-selen, og aldri med andre seler, så legger jeg mer skylden på ringen i selen enn på kroken ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 12. September 2020 Rapporter Share Skrevet 12. September 2020 Drar man en pistolkrok med seg i saltvann blir den litt upålitelig etterpå, så det anbefales ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. September 2020 Rapporter Share Skrevet 12. September 2020 Jeg tror at uavhengig av hva man velger så kommer det veldig an på kvaliteten. Altså, både om de tåler saltvann, hopper av, setter seg fast osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 13. September 2020 Rapporter Share Skrevet 13. September 2020 Pistolkrok. Aldri hatt problemer med de, men bgb løsner av "ingenting", og er mye verre for meg å få av og på med dårlige ledd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
connie_canine Skrevet 14. September 2020 Rapporter Share Skrevet 14. September 2020 Original BGB krok! Lager bånd selv av paracord siden jeg aldri finner lange nok bånd med BGB krok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts