Nydelig frĂžken du endte opp med!! Gleder meg til bildespam!!!Â
Jeg er ogsĂ„ superdĂ„rlig til Ă„ skrive og lese her inne. Dagene gĂ„r fort med valp!Â
Jeg er superfornĂžyd med Limit, virkelig alt jeg Ăžnsket meg! Merker sĂ„klart at det er gjeter og ikke jakthund, men hun virker til Ă„ ha alt det gode jeg Ăžnsket meg i denne omgang pĂ„ plass!! đ Neste mandag starter vi pĂ„ valpekurs, hvorav fĂžrste dag er en privattime med @Sprettballen. Det gleder jeg meg veldig til! Kjekt Ă„ fĂ„ treffe flere soniser!
Hun vokser som ugress, men her er et knippe bilder fra tiden hos meg. Har prĂžvd Ă„ velge bilder jeg ikke har lagt ut pĂ„ instaen hennes. đ
Â
Â
Villdyr med leke fra @Ganzie, anbefales!
Â
Â
Huff. Han er en ung hund som ikke har fylt to, aktiv kar som hadde hatt det helt forferdelig med Ă„ mĂ„tte vĂŠre i ro sĂ„ lenge etter en eventuell operasjon av knĂŠr.Â
Â
Vi er enda i tidlig fase, sĂ„ ingenting er skrevet i stein enda. Knea hopper ut av ledd i tide og utide, men pustinga er det verste. Det er sĂ„ utrolig kjipt Ă„ se hvordan han blir pĂ„ tur, for han elsker det sĂ„ voldsomt mye, men sliter sĂ„ voldsomt. Jeg tror det er nĂŠre pĂ„ Ă„ miste bevissthet, sĂ„ ille er det faktisk. Det er dessverre ikke noen garanti for at det blir noe bedre etter operasjon av ganen heller.Â
Â
Fikk ett lite sammenbrudd etter tur i dag, for jeg fĂžler jeg driver med dyremishandling med Ă„ holde liv i stakkaren. Samtidig sĂ„ fĂžles det voldsomt feil Ă„ skulle avlive en ung hund som man har blitt sĂ„ glad i.Â
Â
FĂžler ogsĂ„ at veterinĂŠren min Ăžnsker Ă„ operere uansett prognose. SĂ„ det gir meg ogsĂ„ en uggen fĂžlelse oppĂ„ resten, for jeg kjenner pĂ„ at hun er mer opptatt av pengene enn livskvalitetenÂ
Takk for svar, det har jeg ikke gjort!Â
Vi hadde en sjekk hos dyrlegen for ikke lenge siden, tok da opp dette problemet, og det var ingenting fysisk galt med han. Virker ikke som han har vondt eller er sÊrlig stiv i kroppen heller, han lÞper masse nÄr han ikke har pÄ bÄnd, og er som seg selv ellers.
Har du prÞvd Ä sÞke pÄ forumet? Det er veldig mange trÄder om passeringsproblemer fra tidligere, og jeg tenker mye av de samme rÄdene mtp trening vil gjelde: https://app.roll20.net/join/9986335/Ztjpmg
Med en godt voksen hund ville jeg tatt en sjekk hos dyrlegen ved plutselige adferdsendringer. Det kan vĂŠre han er mer utrygg fordi han har vondt eller fĂžler ubehag noe sted, eller bare begynner Ă„ bli stiv i kroppen.
Hei!Â
Jeg har en hannhund pĂ„ 7 Ă„r. Det siste Ă„ret har han begynt Ă„ bjeffe mot andre hunder nĂ„r vi gĂ„r forbi de pĂ„ tur, jeg har prĂžvd Ă„ avlede, ta han bort eller gi godbiter nĂ„r han ser pĂ„ meg, men fĂ„r ikke kontakt nĂ„r han fĂžrst "lĂ„ser" seg pĂ„ de andre hundene. Han har ikke hatt dette problemet tidligere, og har ikke hatt noen dĂ„rlige opplevelser med andre hunder. Han gĂ„r ogsĂ„ fint pĂ„ tur med andre hunder nĂ„r han gĂ„r lĂžs.Â
Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan fĂ„ dette bort? Vurderer Ă„ fĂ„ en hund til etterhvert, men vil ikke at den skal fĂ„ de samme uvanene, sĂ„ hĂ„per at jeg klarer Ă„ trene det bort.Â