Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September!


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, Line said:

Men Berge jobber vel for forsikringsselskapet? Om forsikringsselskapet ikke vil betale så så inkluderer jo heller ikke firmaet det, og det kan man vel ikke laste Berge for? Samme firma renoverte mitt bad etter lekkasjen til naboen, og jeg er kjempefornøyd med den jobben de gjorde hos meg - og hvor serviceinnstilte de var.

Ikke mye service hos meg i hvert fall. De har trenert det meste (startet i mars....), ikke holdt avtaler, sagt en ting i starten og deretter endret avtalen etter forgodtbefinnende. Satt inn feks gamle skadede baderomsinnredning istedetfor ny som vi avtalte (som jeg løp rundt og plukket ut og fant pris på etter avtale med dem), satte inn et innbyggingsbadekar (ser veldig stygge ut) istedetfor vanlig frittstående badekar, ville plutselig ikke inkludere en del av det de sa de hadde inkludert i anbudet sitt osv osv...

 

Forsikringsselskapet har jeg gitt opp. Det prøvde lenge (3 mnd) å sno seg unna noe vi hadde kontraktsfestet, men måtte gi seg siden jeg ikke var "snill pike" som fant meg i alt. Så de bytter jeg ut når baderommene er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg er så lykkelig nå! Det første som møtte meg da jeg og søsteren min dro for å lete i dag var nøklene mine som hang på et gjerde rett ved bilen!!! [emoji3][emoji3][emoji3] Hadde egentlig mistet håpe

SÅH letta nå! Det var far og yngste sønn som var her, de likte Uno kjempegodt! Uno oppførte seg fint, selv om han stjal en sko... De var inne og kosa litt, så gikk vi ute en liten runde og kasta litt

Hjemme fra jobbintervju - kryss fingrene for at de andre 5 som var til intervju har driti seg ut...

Posted Images

55 minutter siden, Annik skrev:

Jeg har fremdeles veldig lyst på vafler... Men nå skal vi straks ut, så da rekker jeg jo ikke å lage noe. Men når vi kommer hjem! Da SKAL jeg ha vafler :aww:

Du er teit du.. Nå fikk jeg lyst på vafler... :getlost:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plena hadde tørka i løpet av dagen, så jeg har fått klippet plena i ettermiddag. Mon tro om det var årets siste plenklipp? Hundene fikk latmannstrening ute på jordet... løpe etter ball og frisbee :aww: Nå MÅ jeg støvsuge gulvet og i det minste vaske litt i vinduskarmene - det ser ut som en slagmark der... Insekter dauer på de mest upassende steder :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Jeg skal være glad når visningene er over! Vi blir litt pirkete begge to, nå er C ute og flekker over grønske på gjerdet :teehe:

En venninne av meg sa at hun erklærte vaskesjauen for over da hun oppdaget at mannen hennes satt med et lommetørkle på fingeren og pirket bort støv fra et hjørne nedi en skuff. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb, masse å gjøre i dag, og det liker jeg, men gud bedre hvor sliten jeg er. Jeg er så forbanna frustrert over at jeg har stagnert og ikke finner mer energi til å øke arbeidsprosenten. 

Det er kaldt i huset, men jeg orker ikke å hente ved. Det er tomt i magen, men jeg orker ikke å lage mat. Denne tirsdagen er bare ferdig for denne kroppen. Jeg droppet til og med lydighetstrening i dag, i håp om å få gjort husarbeid i stedet. Det ser ikke lyst ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og besøkt hesten til hun ene vi bor med her. Kjempekoselig :) Fikk til og med ri litt!

2 dager til med praksis før det er helg igjen! :) Det går egentlig veldig greit i praksis, men jeg stresser likevel litt. Vet aldri hvem jeg skal gå sammen med neste dag, når ikke veilederen min er der. Så da går jeg å gruer meg, i tilfelle jeg kommer med noen av de som virker sure og lite glad i studenter. Jeg må lære meg å ikke bekymre meg for alt mulig, men det er lettere sagt enn gjort. Merker at jeg stresser, spesielt fordi jeg røyter voldsomt. Kan stryke gjennom håret en gang, og hånden blir full av hår.. Blir slik hver gang jeg stresser over lengre tid.

Ser frem til neste uke, da skal jeg heldigvis gå en del med veilederen min :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SFX said:

Hjemme fra jobb, masse å gjøre i dag, og det liker jeg, men gud bedre hvor sliten jeg er. Jeg er så forbanna frustrert over at jeg har stagnert og ikke finner mer energi til å øke arbeidsprosenten. 

Ikke gjør det der mot deg selv. Vær fornøyd med det du orker, for nå. Prøv å tenke langsiktig på det, at det er en slags trapp, og nå er du på trinn X, og der trenger du en liten pustepause før du er klar for å klatre opp på trinn Y. Gi deg selv litt kreditt for alt du orker nå, du har vært ute av arbeidslivet av en grunn, ikke sant :hug: 

Just now, SFX said:

Det er kaldt i huset, men jeg orker ikke å hente ved. Det er tomt i magen, men jeg orker ikke å lage mat. Denne tirsdagen er bare ferdig for denne kroppen. Jeg droppet til og med lydighetstrening i dag, i håp om å få gjort husarbeid i stedet. Det ser ikke lyst ut...

Noen ganger er det helt greit å ikke gjøre en dritt også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på sykkeltur, var ute nesten en time og syklet 8 km. Jeg kommer til å kjenne det skikkelig i beina i morgen! Alt for mange lange oppoverbakker her :P tror Twist ble sliten også, men han får stadig bedre kondisjon :)

Nå blir det kveldsmat og en kopp te før senga.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SFX skrev:

Hjemme fra jobb, masse å gjøre i dag, og det liker jeg, men gud bedre hvor sliten jeg er. Jeg er så forbanna frustrert over at jeg har stagnert og ikke finner mer energi til å øke arbeidsprosenten. 

Det er kaldt i huset, men jeg orker ikke å hente ved. Det er tomt i magen, men jeg orker ikke å lage mat. Denne tirsdagen er bare ferdig for denne kroppen. Jeg droppet til og med lydighetstrening i dag, i håp om å få gjort husarbeid i stedet. Det ser ikke lyst ut...

Men kan det hende at du bare trenger lengre tid på å bli vandt med den arbeidsmengden du har nå? At du er et sted der du ikke kan presse deg mer, men om et halvt år/et år så er du klar til å jobbe mer?

6 minutter siden, laikamor skrev:

Vært og besøkt hesten til hun ene vi bor med her. Kjempekoselig :) Fikk til og med ri litt!

2 dager til med praksis før det er helg igjen! :) Det går egentlig veldig greit i praksis, men jeg stresser likevel litt. Vet aldri hvem jeg skal gå sammen med neste dag, når ikke veilederen min er der. Så da går jeg å gruer meg, i tilfelle jeg kommer med noen av de som virker sure og lite glad i studenter. Jeg må lære meg å ikke bekymre meg for alt mulig, men det er lettere sagt enn gjort. Merker at jeg stresser, spesielt fordi jeg røyter voldsomt. Kan stryke gjennom håret en gang, og hånden blir full av hår.. Blir slik hver gang jeg stresser over lengre tid.

Ser frem til neste uke, da skal jeg heldigvis gå en del med veilederen min :)

 

:hug:

Håper du klarer å stresse litt mindre etterhvert, det er så fryktelig slitsomt å hele tiden krisemaksimere over alt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...