Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2018


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Altså seriøst? ??

Nå har galskapen vært her i snart to uker og jeg tror jeg elsker alt ved henne! For det første er hun ekstremt stødig og trygg i møte med absolutt alle miljøer, mennesker, hunder, etc. Første dagen må

Jeg digger deg, Skoj! 

Posted Images

32 minutter siden, Cavalierflat skrev:

Tja. Da jeg begynte på skolen, lovte jeg meg selv valp i "ferdig med bachleor premie". Det er sommeren 2018 det :innocent: så vi får nå se da! 

Fin premie det :D Hvilken rase?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan vel kanskje snike meg inn her:whistle: Har veldig lyst på en ihvertfall, tror herremannen her hadde satt pris på litt selskap også:yes: Har vurdert border collie, jeg da. Gjerne en som er mest hvit eller blue merle:wub: Men jeg er igrunn ikke så opptatt av at det skal være renraset, så en fin og sunn bc blanding kan også funke. Gjerne en mix med en roligere rase da, har ikke behov for 2 energibomber i 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det nok valp i 2018 :) Golden eller labrador tispe. 11 år siden sist jeg hadde valp (flatcoat hannhund), så det blir veldig spennende og sikkert også veldig utfordrende! 

Nå er det bare å bestemme seg for rase og finne en bra oppdretter... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2017 at 7:26 PM, Lexi skrev:

Her blir det nok valp i 2018 :) Golden eller labrador tispe. 11 år siden sist jeg hadde valp (flatcoat hannhund), så det blir veldig spennende og sikkert også veldig utfordrende! 

Nå er det bare å bestemme seg for rase og finne en bra oppdretter... 

Jakt eller "vanlig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tror jeg melder meg inn her om alt går etter planen. Jeg har ikke tatt kontakt med oppdrettere enda, men starter snart. :) Starter praktisk planlegging i år ved å ikke ta ut all ferie og tenke over oppussing av stellerom.

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at vi planlegger 3 kull til neste år, første paring i november, og hvis de følger syklusen sin, to paringer i februar. Det blir interessant :teehe: Vi har deleiere til de valpene som skal beholdes, og jeg går hjemme til neste år også, så det ække no stress, føler jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Jah... Tispa vi bestilte valp fra er stappfull. 7-8 stk. Og så tipper jeg at det blir svært vanskelig å ikke beholde en hygen til sommeren. Mora (forhåpentligvis to be) er tross alt drømmehunden, og jeg kommer vel til slutt ikke å tørre å slippe henne, uten å ha fått en arvtager... 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir forhåpentligvis 2018 allikevel her. Etter en million runder med meg selv blir det golden igjen etter linjer jeg har likt veldig godt veldig lenge. Løpetid usikkert, men så lenge det kommer hannhund er han i alle fall vår. 

Jeg HATER venting...

Screen Shot 2018-01-02 at 08.10.27.png

  • Like 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Jankaa skrev:

Melder meg inn her! Reiser om en liten måned for å hente flokkens nyeste tilskudd. _Endelig_ en stabij til :wub:

Gratulerer :) 

Da håper jeg dere kommer på Fellesutstillingen som er 5mai (blir dommerendring fra hva som står på nettsiden nå) Hadde vært koselig å hilst :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...