Gå til innhold
Hundesonen.no

Secret Santa 2016


SFX
 Share

Recommended Posts

Regler for Secret Santa 2016

Første frist: Innen 09.11 skal navn og adresse være sendt på PM til meg (@SFX). Jeg fordeler senere påmeldte mellom meg og @Snoffe, og dere får beskjed om hvem dere er Secret Santa for så fort som mulig etter dette.

Makspris: 150 kroner (som de to foregående årene). Husk at det er ikke prisen på pakken som gjelder, men tanken bak.

Selve pakken skal innholde: Gaven (innpakket), en liten lapp med hint om hvem den hemmelige nissen er og din koordinators adresse som avsender. Ditt navn eller sonennick skal ikke være tilgjengelig i pakken.

Andre frist: Seneste frist for utsending av gaven til din sonis er satt til 30. november. Da skal det være nok av tid for pakken å komme fram i tide i forhold til treg postsending før jul, og lignende. Dokumentasjon på sendt pakke (f.eks. bilde av kvittering) skal sendes til koordinatoren du fikk utdelt sonis av.

Kort oppsummering: Sonens Secret Santa er en fin tradisjon, der vi soniser får utdelt en hemmelig julenisse som gir en gave etter ønske og med mening. Du skriver selv ønskeliste for deg (og/eller hunden, om du har lyst) i egen ønskelistetråd - i denne tråden kan vi snakke om alt annet i forhold til Secret Santa. Navn og adresse sendes på PM til @SFX og merkes med "Secret Santa påmelding". Videre fordeler jeg og @Snoffe soniser hemmelige nisser. Du får da på PM tilsendt informasjon om din sonis - nick, navn og adresse. Da er det ditt ansvar å finne personens ønsker i ønskelistetråden, kjøpe gave, pakke inn og sende i posten innen 30. november :ahappy: Bilde av kvittering eller annen dokumentasjon på sendt pakke sendes til din koordinator. 24. desember oppretter vi en gjettetråd, hvor hver deltager forteller hva de har fått og gjetter hvem som er deres hemmelige nisse. Da gjetter du basert på hint lagt i pakken. Det er ikke lov til å åpne julegaver før julaften!

Eksempler på hint: Hunderase, hundeaktiviteter, noe om hunden(e) din(e), bosted, sære ting (vi på sonen vet om deg) og lignende.

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Regler for Secret Santa 2016 Første frist: Innen 09.11 skal navn og adresse være sendt på PM til meg (@SFX). Jeg fordeler senere påmeldte mellom meg og @Snoffe, og dere får beskjed om hvem dere e

Jeg blir seriøst rørt, jeg! Sonen, altså! Eller nissen, alt ettersom  

Henta pakke idag. Selve innpakningen var så fin at gaven egentlig er vellykket bare pga den, måtte ta den ut av posen for å se litt på den (Så det var kort i posen men så ikke på det,  så ikke væ

Posted Images

Jeg bare minner om at påmelding skjer ved å sende en PM med adresse til undertegnede - ønskeliste oppført i ønskelistetråden alene gir ikke deltagelse på moroa, vi må ha en adresse å sende til :)

Det er altså noen som kun har skrevet ønskeliste, og kanskje glemt å PM'e meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikt over påmeldte så langt, så kan de som eventuelt ikke finner seg selv få sendt meg en PM senest i morgen - jeg har etter beste evne sendt melding med bekreftet påmelding til de som har meldt seg på

Anette
Bananen
Cavalierflat
Enits
JeanetteH
Justisia
Kristin_nord
Laikamor
Malinka
Mokken
Ozzy
Paranomia
Pixie
Plutte
Poter
Pringlen
Raksha
SandyEyeCandy
Siri
SFX
Siljus
Snoffe
Snøfrost
Turb
Tutle
Wachita
WelshenNemi

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig oversikt over alle påmeldte:

Anette
Artemis
Bananen

Cavalierflat
Enits
JeanetteH
Justisia
Kristin_nord
Laikamor
Malinka
Mokken
Ozzy
Paranomia
Perfect Image
Pixie

Plutte
Poter
Pringlen
Raksha
SandyEyeCandy
Siri
Siljus
Snoffe
Snøfrost
TMP
Turb

Tutle
Wachita
WelshenNemi
Yellow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tmp skrev:

Er fristen ute og for sent å melde på??

 

Edit: Leste startinnlegget og ser jeg er for sent ute :hmm:

 

@Snoffe og jeg har hatt et møte på bakrommet, og funnet en løsning, så om du og @Perfect Image sender meg en PM med deres adresser ASAP får vi til dette. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rosinbolle skrev:

Kan jeg også få være med? ? oppdaga dette nå! 

Dessverre, nå må vi sette strek - vi begynte å snakke om dette for over to uker siden, og påmeldingsfrist ble gitt med ni-ti dagers varsel. Vi har allerede omrokkert en gang, blant annet ved at jeg droppet å være med slik at en av to etternølere overtok min plass. De som har fått beskjed om hvem deres nisse er har allerede begynt å planlegge gaver, så det blir vanskelig å gjøre om enda en gang, dessverre. 

Men det er ingen som har tatt initiativ til Secret Chicken, så kanskje det skjer noe igjen til påske? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, SFX skrev:

Dessverre, nå må vi sette strek - vi begynte å snakke om dette for over to uker siden, og påmeldingsfrist ble gitt med ni-ti dagers varsel. Vi har allerede omrokkert en gang, blant annet ved at jeg droppet å være med slik at en av to etternølere overtok min plass. De som har fått beskjed om hvem deres nisse er har allerede begynt å planlegge gaver, så det blir vanskelig å gjøre om enda en gang, dessverre. 

Men det er ingen som har tatt initiativ til Secret Chicken, så kanskje det skjer noe igjen til påske? :D 

Den er grei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
9 minutter siden, Raksha skrev:

Venter i spenning her. Og spent på hintene mine, syns hint er så skrekkelig vanskelig. Syns det blir så skrekkelig åpenbart hvem jeg er :lol: Men jeg er muligens noget innbilsk og tror "alle" vet masse om meg. :lol: 

:lol: Akkurat det tenkte jeg også på... de hintene tror jeg er litt vel gjennomsiktige liksom :lol: Jeg er skikkelig dårlig på morsomme gåter... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...