Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All


Katharina
 Share

Recommended Posts

Det pleier å ta sin tid å komme inn, ja, fordi de åpner dørene så seint at det blir en vanvittig kø. Hørte dog at AG skulle starte 08.00 i år, og håper de åpner dørene tidligere da. Hadda vært det beste for både meg og hundene om jeg hadde tid til å gå i to omganger, og slippe å stå en time i kø med fem hunder og alt stæsjet... Tidligere har jeg ikke rukket å gå to ganger, så lang tid har det tatt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tuva gjentok "bragden" fra i fjor med å vinne en sterk championklasse (12 stk) og ende med å bli 2 beste tispe av ca 80 stk... Skikkelig kjip plass  Men fy søren så stolt jeg er av henne,måtte felle e

Gratulerer!  skjønner den er kjip, men herregud så bra alikevel da  så direktesending av dere i championklassen på fb, mens jeg satt ved belgerringen   Gratulerer     ---- i dag

Hehhehe, nei, han er vel ikke den beste på sånt dessverre   Folk i Norge må ikke klage altså... dette var en av kritikkene jeg fikk på den ene hunden min da vi var i Danmark for 14 dager siden.

10 timer siden, mnika skrev:

Det skal bli meg ei jogging fram og tilbake mellom bernerringen og LP-ringen ser eg... :D

Blir det krise, dropper jeg LP. Men for alt jeg vet får Glam en good og er tidlig ferdig, da er det jo lenge til Foenix skal inn :D Får Glam CK, må jeg se an om jeg vil gå fra ringen før BHK... Men uansett håper jeg de er smidige i LP-ringene, og lar oss rokkere på rekkefølgen når det kræsjer i to ringer.

Jeg er i hvert fall glad for at jeg droppet tanken om å stille ei fôrtispe, jeg kjenner at dette holder den dagen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg er glad for at jeg droppa å melde på. Med 2 timers kjøring, oppmøte kl 8 og det kaoset det alltid er i dørene der... Men må jo over å glane, så vi får skrive ut "sonis" lapper og ha på oss så vi vet hvem sonisene er [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden privatsjåføren min er på jobb har jeg fått pappa til å kjøre meg helt til døra og hente meg igjen når jeg vil det, så skal de få gleden av å passe Trym og Vigdis og fore meg med middag etter utstillingen :lol:

Jeg gidder ikke kjøre dit selv og parkere langt unna og betale masse for parkeringa :aww: Kommer vel til å være der i 11 tiden tenker jeg, da er det ikke så stress og komme inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnkiogBonita skrev:

På ei Agilityside på facebook sto det at dørene ble åpnet kl 07.00

Håper det gjelder for alt da. 
Tenkte å være der i hvert fall 07.30 for å komme inn. Har oppmøte klokka 09.00, og det er 10 hunder før Beauceron skal begynne. Sjef er nummer to av de. 
Så hvis det tar en time å komme inn, så har jeg en time på meg til å roe ham ned :P 

12 timer siden, Christine skrev:

Hjelpes, lurer på om jeg må være der tidligere enn 07:45 når jeg vil være ringside 08:45 da.. Noe tidligere enn 07:30 rekker jeg ikke, for jeg skal spise hotellfrokost :aww: 

Det håper jeg også å få tid til! 
Jeg har hotell 12-13 minutter fra plassen. Håper det ikke er veldig mye kø mot Varemessa. Er det ikke det så kommer planene mine til å gå veldig bra :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Wachita Rimelig sikker på at det har vært samme priser tidligere hvertfall ? Ett år jeg var der var det lang kø for å kjøpe, da, så vær forberedt på at det kan være det i år og, men som regel gått veldig greit.

@Ozzy Typ "hunden må legges i bakken, rykk hardt i båndet" el da? Kanskje jeg tar sjansen på at det er verdt å få med seg om han er en flink foredragsholder som du sier, da ?? (men er lettere om jeg skulle dratt alene å bare gå midt under foredraget, men gjør jo bare det uansett om jeg blir for uenig. ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
2 timer siden, *Kat84* skrev:

Håper det gjelder for alt da. 
Tenkte å være der i hvert fall 07.30 for å komme inn. Har oppmøte klokka 09.00, og det er 10 hunder før Beauceron skal begynne. Sjef er nummer to av de. 
Så hvis det tar en time å komme inn, så har jeg en time på meg til å roe ham ned :P 

Det håper jeg også å få tid til! 
Jeg har hotell 12-13 minutter fra plassen. Håper det ikke er veldig mye kø mot Varemessa. Er det ikke det så kommer planene mine til å gå veldig bra :P 

Jeg har hotell 11 min unna, og jeg tenker akkurat det samme som deg :aww: Typisk min flaks i det siste så står det kø overalt og jeg er ikke inne før nærmere 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Yellow skrev:

@Wachita

@Ozzy Typ "hunden må legges i bakken, rykk hardt i båndet" el da? Kanskje jeg tar sjansen på at det er verdt å få med seg om han er en flink foredragsholder som du sier, da ?? (men er lettere om jeg skulle dratt alene å bare gå midt under foredraget, men gjør jo bare det uansett om jeg blir for uenig. ?)

Ja, litt sånn. Men han er (var ihvertfall)  flink til å holde foredrag og bruker eksempler en forstår. Man må bare luke ut litt av det praktiske :P  

https://tv.nrk.no/serie/norge-rundt/DVNR04000315/16-01-2015#t=2m42s

Jeg hadde aldri gått på kurs hos han, men hadde nok dratt på gratis foredrag på d4a.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Christine skrev:

Jeg har hotell 11 min unna, og jeg tenker akkurat det samme som deg :aww: Typisk min flaks i det siste så står det kø overalt og jeg er ikke inne før nærmere 10.

Åja kanskje samme hotellet da. Radisson Blu i Tevlingveien fikk jeg god pris på :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg :D

Mamma og samboeren hennes kommer i morgen og skal bo hos ei god venninne, de har hver sin bror av Sanna. Så i morgen blir det tacokveld, på lørdag blir det bading av hunder og pinnekjøtt til middag og på søndag blir det utstilling :D

Jeg stiller 5 hunder, Sanna sin bror Wilbert i junior hannhund, en hannhund til noen venner i åpen hannhund, Jäger i champion hannhund, Sanna i junior tispe og Nora i champion tispe :)

86 bernere påmeldt. Tenker å reise litt før 7, har ca 25 min å kjøre til varemessa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Monab88 skrev:

 

86 bernere påmeldt. Tenker å reise litt før 7, har ca 25 min å kjøre til varemessa.

Høres ut som du har en super helg i vente! :D 

I følge Google har jeg bare 13 minutter kjøring. Men det er jo ikke tatt hensyn til trafikk da, så regner med å bruke i hvert fall en halvtime. 

Pleier det å være mye trafikk fra Alna og mot Lillestrøm en lørdag morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg har aldri skjønt hvordan du orker å stille så mange hunder, jeg styrer nok med en egen og maks en i tillegg om jeg skal stille for andre. :lol: 

Jeg kommer uten hund på søndag for å heie på shibagjengen. 

Jeg har for en gangs skyld flere å stille enn Mona :o Trenger kurs i å holde hodet kaldt, tror jeg :P De jeg vet jeg skal inn med er tispevalp, to hannhunder og tre voksne tisper, pluss avl og oppdrett. Mulig også hannvalp (broren til River), det får vi se om eieren har klart å finne handler selv eller ei hvis hun ikke er god nok i ryggen enda.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Caroline skrev:

Jeg har for en gangs skyld flere å stille enn Mona :o

Ved et par tilfeller har jeg fått en hund i hendene noen minutter før den skal inn i ringen, og da er rekker jeg ikke å føle så mye, men bare går inn i ringen og gønner på, og det ender stort sett dritbra for hunden resultatmessig. :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev:

Ved et par tilfeller har jeg fått en hund i hendene noen minutter før den skal inn i ringen, og da er rekker jeg ikke å føle så mye, men bare går inn i ringen og gønner på, og det ender stort sett dritbra for hunden resultatmessig. :lol: 

Dette er bare mine da, eller Scott er bare fra meg, men jeg har stilt ham før og kjenner ham. Det er mer forberedelsene som stresser meg, ikke det å være inne med mange :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Caroline skrev:

Dette er bare mine da, eller Scott er bare fra meg, men jeg har stilt ham før og kjenner ham. Det er mer forberedelsene som stresser meg, ikke det å være inne med mange :P 

Ja, der har du fordelen med shiba. Det er bare å ta dem med inn, legge dem i bur/binge og ta dem med idet de skal i ringen. :P Trenger knapt dusje dem før utstilling engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen har skrevet at hallen åpner 7 på morgenen, men inne på D4A er det skrevet 07.30 :)

når bør jeg være der tro? På EDS i fjor kan jeg ikke huske at det var så forferdelig med kø, og vi brukte ikke så veldig lang tid på å komme oss inn. Jeg var første i ringen da, og jeg er første i ringen nå på lørdag. Derimot har jeg nå en hund som trenger tid til å tilpasse seg miljøet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Monikawt skrev:

Ser noen har skrevet at hallen åpner 7 på morgenen, men inne på D4A er det skrevet 07.30 :)

når bør jeg være der tro? På EDS i fjor kan jeg ikke huske at det var så forferdelig med kø, og vi brukte ikke så veldig lang tid på å komme oss inn. Jeg var første i ringen da, og jeg er første i ringen nå på lørdag. Derimot har jeg nå en hund som trenger tid til å tilpasse seg miljøet..

I epost fra NKK stod det at dørene åpnes 07:00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Monikawt skrev:

Hvilken epost? :P 

Mye mulig :) 

Sitat

16. november: 

VELKOMMEN TIL DOGS4ALL 2016!

Blablabla..

Inngang og parkering

Dørene åpner kl. 07.00 begge dager. Husk å ha startnummer og vaksinasjonsattest tilgjengelig ved inngangen slik at alle kommer seg inn så raskt og smidig som mulig. Har du mottatt to startnummer, er det viktig at du benytter deg av det du fikk tilsendt sist da samtlige startnummer scannes ved inngangen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...