Jump to content
Hundesonen.no

Fotokonkurranse

Recommended Posts

Forumet fortsetter under annonsen
3 timer siden, WelshenNemi skrev:

Jeg syns det var noe kjent med den hunden! :lol: stemte visst i går :)

Ja det et ikke så mange sånne her i Bergensområdet :P

Tusen takk, alle sammen! :ahappy:

• Like 2

2 timer siden, WelshenNemi skrev:

sant det. jeg har aldri møtt noen:hmm:

Det er 6 stykker i Bergensområdet så vidt jeg vet :ahappy:

• Like 1

Bildene i fotokonk er samlet i et album nå, om man føler for å stemme (igjen?) så er det mulig frem til 22. des  :)

Edited by mokken
  • Like 1

50 minutter siden, plutte skrev:

Stemt! 😄😄

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Tusen takk! :flowers:

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Her i huset har vi en regel om at vi alltid skal gå en tur på minst en time hver dag. I tillegg går vi en tissetur om morgenen. I helger og ferier går vi som regel ikke mer enn de to turene, fordi jeg har inngjerda hage som han har fri tilgang på hele dagen fra mars til oktober når jeg er hjemme. I de månedene han er mindre ute i hagen og herjer eller på dager jeg har 8 timers dager på jobb, går vi tre turer om dagen, men den ekstra turen er som regel ikke på mer enn 30 minutter. Da kjører vi heller noen søk i snøen eller andre morsomme ting hvis han har mye energi. Vi er på fellestreninger omtrent to ganger i uka, de dagene er ofte slitsomme for Torvald og han har mindre å gi på trening hvis vi har traska i en time eller to først, så da kjører vi gjerne tisseturruta vår før trening og en gang etter trening. Om jeg trener alene er turregimet vårt som vanlig, for han blir ikke så sliten når det ikke er masse hunder, folk og andre forstyrrelser. 
    • Skjønner den, sikler på halsbånd selv, jeg, har bare 2 og bruker bokstavelig talt ikke halsbånd, men er så mye fint. 🤩😂
    • Unødvendig? Nei nei... Aldri unødvendig med halsbånd vel  Haha! Nei nå er det nok herfira også. Hun fikk en ny kløv her om dagen og den var IKKE billig.... Så  Jeg  bare måtte ha noe lilla som matcha Non-Stop Sela 
    • Jeg har egentlig shoppestopp nå på unødvendige hundesaker, men klør fryktelig i fingrene. 😬
    • Å sitte på Etsy seint på kveld er farlig!  Ble brått ett nytt halsbånd (og så venter jeg på et som er forsinket siden mars) på Yara. Er jo moro da!  Da er det vel lov? Hu har bare ett halsbånd nå så på tide med ett til 
  • Nylig opprettede emner