Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

På 3.11.2015, 15.47.11, SFX skrev:

11220472_10156095026550136_5175066178636

En rusletur på tomta vår. Noen fant et gjørmehøl :p

Hvorfor har ingen kommentert på SVEISEN til Glam ennå?! :lol::lol::lol:  

På 3.11.2015, 20.05.02, Pippin&Symra skrev:

Er det bare hos meg at den røde dotten som viser antall deltakere i chatten har lagt seg helt til høyre på skjerma?

ÅH, DET ER DET DEN ER! :lol: Jeg har hatt den dotten en stund nå, men jeg har ikke for mitt bare liv klart å skjønne hva den er for noe... :lol:  

 

I dag har jeg sittet i en time på kafé og lest bok, vært på Plantasjen i et kvarter, og sittet på en rolig pub med et vennpar i en time på kvelden.

Og that's it. 

Og nå er jeg utslitt. Det var sikkert lurt å takke ja til den sykemeldingen, ja.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Jeg har pratet med mamma på tlf i to timer. Det var godt det! Jeg trenger mammaen min, uansett hvor gammel jeg blir. Hvem skal jeg ringe nå tro? Bror? :P 

Jeg og hundene fikk selskap på tur, så den ble ikke like kjip som jeg hadde sett for meg fordi vi måtte gå båndtur i "sentrum". Merker at denne mørketida har tatt hardt grep om meg allerede og gjør meg litt trist fordi jeg ikke får gått så mye i marka/fjellet nå. Jeg er så avhengig av det! Gleder meg faktisk til snøen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 minutt siden, Line skrev:

Innimellom så er du litt blÅnn altså :lol::lol::lol: 

Jeg får ofte slike aha-opplevelser over ting som jeg strengt talt burde skjønt for årevis siden :lol: Som typen sier: "Det er OK at du er litt treg i oppfattelsen, men enkelte ganger bør du holde kjeft å la det passere i stillhet." :icon_redface: Det var først for noen måneder siden det gikk opp for meg hvorfor det heter "fastfood" :lol: Burde sikkert latt det passere i stillhet, men jeg blir jo så glad når jeg finner ut slike ting! 

(Jeg skylder faktisk på at jeg er en overtenker. I mitt hode er ikke ting enkelt, så at fastfood kalles det fordi det er kjapp mat har liksom vært for "lett" til at jeg forstår det :aww:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  har brukt over 8t, muligens nærmere 12t på kjemi i dag...

Takk for latteren @Krutsi den trengte jeg!
Nå drar jeg det litt i tvil hvor sann den er, men den var i aller høyeste grad underholdende!

Nå skal jeg straks ha litt frisk luft = gå tur med to av hundene. Så skal senga vurderes eller om det blir litt mer kjemi først.  Eksamen på fredag, før jeg kaster meg over nytt kjemifag på mandag...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Christine skrev:

Jeg får ofte slike aha-opplevelser over ting som jeg strengt talt burde skjønt for årevis siden :lol: Som typen sier: "Det er OK at du er litt treg i oppfattelsen, men enkelte ganger bør du holde kjeft å la det passere i stillhet." :icon_redface: Det var først for noen måneder siden det gikk opp for meg hvorfor det heter "fastfood" :lol: Burde sikkert latt det passere i stillhet, men jeg blir jo så glad når jeg finner ut slike ting! 

(Jeg skylder faktisk på at jeg er en overtenker. I mitt hode er ikke ting enkelt, så at fastfood kalles det fordi det er kjapp mat har liksom vært for "lett" til at jeg forstår det :aww:)

:lol: ! !  Jeg får også noen slike innimellom, men jeg blir dritflau og holder pent kjeft *fnis* 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christine skrev:

Jeg får ofte slike aha-opplevelser over ting som jeg strengt talt burde skjønt for årevis siden :lol: Som typen sier: "Det er OK at du er litt treg i oppfattelsen, men enkelte ganger bør du holde kjeft å la det passere i stillhet." :icon_redface: Det var først for noen måneder siden det gikk opp for meg hvorfor det heter "fastfood" :lol: Burde sikkert latt det passere i stillhet, men jeg blir jo så glad når jeg finner ut slike ting! 

(Jeg skylder faktisk på at jeg er en overtenker. I mitt hode er ikke ting enkelt, så at fastfood kalles det fordi det er kjapp mat har liksom vært for "lett" til at jeg forstår det :aww:)

Man må bare le av det. Det er fortsatt snakkis på jobben den dagen jeg oppdaget hvorfor vi måtte fylle oppi vann av akvarier i ny og ne. Hadde alltid grublet på hvorfor det var så stor forskjell fra akvarium til akvarium på hvor mye som fordampet. En dag gikk det opp et lys for meg: Når vi fanger fisk, tar vi vann fra akvariene fiskene bor i som blir med kunden hjem.  Tok tre år før det gikk opp for meg, og da hadde jeg tatt ut vann fra akvariene hver eneste dag når jeg solgte fisk.. 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Line skrev:

På plass - i skapet da eller? :D 

Sånn langt langt inne et sted, sitter det en gnom og rister på hodet når jeg åpnet kjeften min på refleks (igjen) :lol:

 

red: men jeg har blitt flinkere på å ikke dele mine meninger da.. Og unngå de hvis folk spør :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raksha skrev:

Hatt snekkere på befaring i kjellern i kveld, håper de kommer med fornuftig forslag og svigermor godtar, så de kan begynne bygging i løpet av vintern. Da får svigersøster eget gjesterom der nede og jeg kan pusse opp det oppe og ha besøk, endelig! Noen som vil komme på besøk ? :lol: 

 

Jaaaaa:D:D   (lov å drømme i allefall:aww::lol:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ganzie skrev:

Jaaaaa:D:D   (lov å drømme i allefall:aww::lol:)

Er vel ingen grunn til at det skal måtte bli med drømmen vel? :D *lokke med kaniner og skinn* :lol: (men det er ikke ferdig før til våren da *sukk* Om ting blir godkjent og holder tidsplanen... Sommern kanskje.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt meg pitteliten ferie nå, og hvorfor er jeg da lys våken 0630? Tidligere enn jeg vanligvis står opp? :gaah: greit at jeg sovna kl 21 ellernoe i går, men i alle dager da :P Skal det ha noe å si og :teehe:

Jeg trenger litt ferie :teehe: Nei, får bla frem Harry Potter og spoone litt med Thorvald som ikke har problemer med å sovne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...