Jump to content
Hundesonen.no
Guest vivere

Hundeutstilling på TV

Recommended Posts

Håper det kommer på tv igjen da, for jeg har ikke dplay - ser ikke behovet så lenge jeg har kanalen. Men vil jo gjerne se!

• Like 3

Har heller ikke dplay så det hjelper ikke meg, men bedre enn ingenting! Synes også at det er litt gøy å se hva hundefolk får til. :wub:

Forumet fortsetter under annonsen

Så det når det gikk på TV, kommer ikke til å betale for å se resten - men hvis det kommer på TV igjen så ser jeg nok de resterende episodene også

Skulle ønske de hadde en app til smart-tven, men jeg kommer vel til å falle for fristelsen og abonnere likevel. Hele dette programmet er bare fullstendig guilty pleasure, og kan jo ikke vente til neste år :D

Får ikke installert jeg, Dplay mener at jeg ikke har riktig nettleser... Selvom jeg har både Firefox, Chrome og IE :S Eller nei nå funka det, hvem vet hvorfor ...

Passe bortkasta med 79 kr, men får passe på å se på de kanalene som fulgte med som vi ikke har fra før.

Guest Kåre Lise

Skulle ønske de hadde en app til smart-tven, men jeg kommer vel til å falle for fristelsen og abonnere likevel. Hele dette programmet er bare fullstendig guilty pleasure, og kan jo ikke vente til neste år :D

Chromacast løser alt av streaming fra PC/smartfon lekende lett nesten gratis. :)

Forumet fortsetter under annonsen