Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeutstillingen Leto 4-5 april


Belgerdama
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg synes bare det er kjiiiiipt å måtte si, jeg .... *mugger litt om teit regel*.

Jeg er hun med pulien Kommer det mer enn en Puli er jeg hun med det mørke lange håret.. Og for de som ikke har sett en Puli i pelsutvikling - ser dere en hund som ser ut som en ustelt

Laffen er påmeldt og tenk om jeg kan, med nesen høyt i sky, si...."nei, denne er full-certet den så bare gi certet videre du *hahahahahhahahahahaha*

Posted Images

Pm kom tikkende inn..

Hun er alene :(

Det er jo 4 unghunder av rasen her til lands, så jeg hadde et ørlite håp om flere ( ev noen svensker ), men men..

Hun er hund nr 24 i ringen, har aldri stilt så sent før jeg, kan jeg regne med mye forsinkelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pm kom tikkende inn..

Hun er alene :(

Det er jo 4 unghunder av rasen her til lands, så jeg hadde et ørlite håp om flere ( ev noen svensker ), men men..

Hun er hund nr 24 i ringen, har aldri stilt så sent før jeg, kan jeg regne med mye forsinkelser?

nr 24 er da ikke veldig sent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke det? Vant til oppmøte 09 jeg :P

*newbie*

Men du har jo ikke oppmøte klokka 24 :D

24 hunder bedømmes på cirka fem kvarter, avhengig av dommeren, og om det er dommerelev/-aspirant. Forsinkelsene er neppe store så tidlig på dagen.

Jeg kommer med Gloria, begge dager, og gleder meg veldig til å få ha henne i påska mens fôrverten er på skiferie, og å få stille henne - hun synes det er så himla kult i den ringen, så vi skal kose oss. 7 valper lørdag og 4 valper søndag, hun er inn som nummer 2 begge dager, så det blir tidlig påskemorgen. Så får vi se om resultatene slukker sorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har jo ikke oppmøte klokka 24 :D

24 hunder bedømmes på cirka fem kvarter, avhengig av dommeren, og om det er dommerelev/-aspirant. Forsinkelsene er neppe store så tidlig på dagen.

Jeg kommer med Gloria, begge dager, og gleder meg veldig til å få ha henne i påska mens fôrverten er på skiferie, og å få stille henne - hun synes det er så himla kult i den ringen, så vi skal kose oss. 7 valper lørdag og 4 valper søndag, hun er inn som nummer 2 begge dager, så det blir tidlig påskemorgen. Så får vi se om resultatene slukker sorgen :D

Oppmøte kl 10 :P Har hørt rykter om at det gjerne kan bety kl 12 , men da satser jeg på at det ikke blir sååå lang venting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pm kom tikkende inn..

Hun er alene :(

Det er jo 4 unghunder av rasen her til lands, så jeg hadde et ørlite håp om flere ( ev noen svensker ), men men..

Hun er hund nr 24 i ringen, har aldri stilt så sent før jeg, kan jeg regne med mye forsinkelser?

Utstilling i Stocholm samme helg. Kan kanskje være en årsak til at du blir alene i ringen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmøte kl 10 :P Har hørt rykter om at det gjerne kan bety kl 12 , men da satser jeg på at det ikke blir sååå lang venting :)

Vel, det skal 23 hunder inn i ringen før deg, og selv om dommer bruker dobbel tid på de hundene, så er du likevel i ringen senest 11:18. Jeg ser også i PM at det er mye en og to i hver rase som skal inn, og det kan på mange måter gå kjappere fordi hver enkelt hund får "alt eller ingenting" med en gang, det blir ikke så mange konkurranseklasser og runder og løping da. På den annen side får dommeren mer flyt i bedømmelsen av å dømme 80 hunder av samme rase.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:|:shocked::lol:

Ok, det er blomsten din jeg vil se :teehe: Og den der kan tolkes ganske vidt ser jeg :lol:

:lol: :lol: :lol:

Selvfølgelig :) Den kan tas på.. og gjerne ganske masse før den skal inn i ringen :P Jo mer jo bedre..

Supert :D Aldri sett en Puli før tror jeg, jeg har ihvertfall aldri tatt på en :lol:

Red: Fått vite at dommeren teller tenner, jaja, Vigdis har fått gult før hun :teehe:

Endret av Stine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er blomsten din jeg vil se :teehe: Og den der kan tolkes ganske vidt ser jeg :lol:

Supert :D Aldri sett en Puli før tror jeg, jeg har ihvertfall aldri tatt på en :lol:

Red: Fått vite at dommeren teller tenner, jaja, Vigdis har fått gult før hun :teehe:

Du kan tilmed få dele snorer hvis du vil? :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal han gå? I verste fall kan sikkert jeg.. Om du tør :P

Multebæra skal stilles begge dagene :ahappy:

Begge har oppstart kl 10, så jeg vet ikke hvem av dem som går først faktisk. Klart jeg tør, han er snill og grei ;)! Du får jo lov til å øve litt først om du vil :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mud. Hvis du teller antall hunder i ringen før deg, skal du inn som nr. 33. De teller valper og voksne hver for seg, så det blir litt lenger å vente.

Jeg stiller 1 hund og skal i ringen som nr. 2 av de voksne, men det er en valp som er nr. 1 og min blir da nr. 3 inn i ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge har oppstart kl 10, så jeg vet ikke hvem av dem som går først faktisk. Klart jeg tør, han er snill og grei ;)! Du får jo lov til å øve litt først om du vil :)

Nei, men om ingen andre vil, så kan jeg gjerne stille ham om det skulle bli krise :) Vet bare ikke helt hvor bra det måtte bli :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...