Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearls Legacy`s D Kull (Whippet)


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Enya er idag 56 dager på vei og sammenlignes med en hval her i huset Slimproppen gikk før i dag, men ingen tegn på at vi er i gang. Så da slapper jeg helt av og tenker at om MINST 2 dager er vi i ga

Da var det nye objektivet kommet og tatt i bruk, her kommer noen bilder av valpene fra i går. Nå har Royal Trippel i dag dratt til sine nye eiere i Tønsberg. Og på fredag drar Royal Hassel til Elveru

Dette må være årets kleineste "family portrait" av hund :lol: Men altså, der er Tress med mamma Enya og pappa Dani:-)

Enya er idag 56 dager på vei og sammenlignes med en hval her i huset :D

Slimproppen gikk før i dag, men ingen tegn på at vi er i gang. Så da slapper jeg helt av og tenker at om MINST 2 dager er vi i gang :)

1980261_10152181158401968_56357048558509

Hahahaha, jeg trodde det var en sau! Søøøøta! Proppfull av valper <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, jeg trodde det var en sau! Søøøøta! Proppfull av valper <3

Enya takker for alle vennlige kommentarer - Hun har til nå blitt sammenlignet med sau x2 (1 sau uten ull) hvalross, strandet hvalross, ku, hval og elefant +++ Slikt varmer nok sikkert :lol: :lol: :lol:

57 dager:

Ikke så galt når hun ligger strak :-p

34343434_zpscb4356b8.jpg

13_zps9028c9a1.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 61

Begynt å bli litt urolig, sliter med å finne komfortabel stilling. Nekter å spise, nå tror jeg bare hun er veldig klar til å bli ferdig med fødsel. Ballongen bør sprekke rimelig snart :| Virker ikke som fødsel er veldig nært, så vi tar en rolig fredag på sofaen :)

10612976_10152191208556968_8611547798783

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 61

Begynt å bli litt urolig, sliter med å finne komfortabel stilling. Nekter å spise, nå tror jeg bare hun er veldig klar til å bli ferdig med fødsel. Ballongen bør sprekke rimelig snart :| Virker ikke som fødsel er veldig nært, så vi tar en rolig fredag på sofaen :)

Skjønner godt at det kan bli vanskelig å finne en behagelig stilling så stappa som hun ser ut som... minner meg litt om dette bildet...little-prince-boa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, kjenner at huet ikke følger med. Måtte telle flere ganger på bildene jeg hadde lagt ut å lurte på hva du mente med at det manglet 3... Men åååååååå sånn ja :lol:

Vi sto opp like etter kl 6, og derfra gikk det slag i slag. Det tar på med bare 3 timers søvn ja.

Alt står bare bra til med mor og valpiser, hun er ekstremt rolig og under fødselen var hun som en drøm å ha med å gjøre selv om det nok gikk litt vel fort i svingene for henne også i støytene.

5454_zps7427c735.jpg

11_zps2024dd31.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg så utrolig mange fint tegnede valper der! Jeg liker whippeter med hvit grunnfarge og flekker. Særlig hvis det er brindle flekker.

Den som ser ut til å ha sølvgrå sløyfe rundt halsen.... hvilken farge blir den og hvilket kjønn er den? Er det som det ser ut, grå med noen hvite tegninger? Eller er det brindle noe sted på den og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk alle sammen, de er virkelig en fin gjeng! :-)

Gratulerer! Jeg så utrolig mange fint tegnede valper der! Jeg liker whippeter med hvit grunnfarge og flekker. Særlig hvis det er brindle flekker.

Den som ser ut til å ha sølvgrå sløyfe rundt halsen.... hvilken farge blir den og hvilket kjønn er den? Er det som det ser ut, grå med noen hvite tegninger? Eller er det brindle noe sted på den og?

Begge de som er grå er gutter, den ene med brindler og den andre ser ut til å være uten. Fargen heter helt nøyaktig "Blue Fawn" eller "blue fawn med hvitt" så det er en blue fawn med hvite tegninger, og en blue fawn med brindler og hvite tegninger. Den fargen er veldig fin :)

Enyamor har ihvertfall nok å syssle med :lol: :lol:

666_zps2b4d2591.jpg

3233232_zps16d64600.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det var ikke meningen å skremme deg :lol: Ammetåke eller? :P

Hahaha, er fortsatt ikke noe klårere i huet nå, jeg lover! Har ikke orket å lage middag en gang, vi har spist ritz kjeks med kremost og druer på :lol:

Skal du beholde noe fra dette kullet?

Isåfall blir det en forvertavtale. Jeg har allerede gitt førstevalget på tispe til en annen oppdretter da kullet var en realitet :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...