Gå til innhold
Hundesonen.no

Marken og Spurven på nye eventyr


Linda=D
 Share

Recommended Posts

Jeg hadde ikke trodd denne dagen skulle komme før om veldig veldig lenge! Jeg har siden august klart å la vær å beholde hundene vi har hatt her på pensjonatet. Noen var værre å slippe taket på enn andre, men nå har jeg da blitt eier til enda en fantastisk hund og Mike har fått en superkul lillebror.
Denne hunden var alt for spesiell til at jeg kunne la han gå fra meg.

Jeg forguder Mike over alt på jord, men han har sine mangler. Der kommer nye hunden inn i bildet. Han er det jeg ønsker i en hund. Han er overbevist om at jeg er kjempe kul (akkuratt nå hvertfall) Ball er kult, han har god fart, er spretten og leken. Han er glad i kos. Han er rett og slett en normal hund haha :P På mange måter Mike sin rake motsetning.
Samtidig er de så samstemte. Utfordringer blir det, men jeg gleder meg til tiden fremover med to fantastiske hunder :)

Her er bilde av nye, fine dyret :)

10306394_10152038610852581_6403007499359

  • Like 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg hadde ikke trodd denne dagen skulle komme før om veldig veldig lenge! Jeg har siden august klart å la vær å beholde hundene vi har hatt her på pensjonatet. Noen var værre å slippe taket på enn and

tusen takk for navnetips. Synes sånnt er veldig vanskelig. Mike og sulley er jo genialt Vi får se Jeg gikk tur i kveld og tok med kamera så det kommer flere bilder etterhvert. Her er to trøtte k

Hihihi tusen takk Jeg svever litt på skyer nå og har brukt tid på bli litt kjent med og beundre dyret. Han kom inn til omplassering og jeg smeltet helt for han med en gang. Så ble det til at eier

Posted Images

Hihihi tusen takk :D Jeg svever litt på skyer nå og har brukt tid på bli litt kjent med og beundre dyret.

Han kom inn til omplassering og jeg smeltet helt for han med en gang. Så ble det til at eier lot hunden være her mens ho tenkte på om ho ville privattimer og trene så ho kunne ha han eller om ho skulle gå for omplassering. I mellomtiden har jeg brukt mye tid med dyret noe eier har fått oppdateringer om. Når jeg hoppet ut i det med begge bena og bestemte meg så var jeg livredd for at eier hadde bestemt seg for å beholde han.
Snakket med ho på telefon i går og ho gråt av glede over at jeg ville ha han og jeg begynnte jammen meg å gråte jeg også for jeg var så glad. :icon_redface:

Han er 7 mnd gammel. Blanding av schæfer, labrador, border collie og lundehund. Igjen en blanding jeg ikke ville valgt som 8 uker gammel, men personligheten er god som gull. Han har en fantastisk av-knapp inne. Bor i en bitteliten hytte nå med et rom som såvidt har gulvplass. Mike og "Basse" legger seg bare ned med en gang de kommer innenfor døra og der blir de liggende :D

Han er noe nervøs og bjeffer i møtesituasjoner med hunder i bånd og folk, men han avreagerer veldig fort. Ett par bjeff og om han da ikke får noe sympati eller reaksjon av meg så går han nysgjerrig bort for å undersøke.

Jeg har ikke planer om å bruke han til noe spesiellt forløbig, men vi kommer nok til å snuse på lydighet og agility etterhvert. triksetrening er obligatorisk :innocent:

Jeg er så opptatt av å se på det nydelige dyret at jeg har lite bilder, men her er noen. Skal sørge for å spamme dere ned med bilder etterhvert :ahappy:

Noen navnetips? Han heter nå Basse, men jeg synes ikke han er noen Basse. Jeg vil ha et navnsom "passer" sammen med Mike. Et navn som ikke er så vanlig og som gjerne har en betydning.

dsc_1105.jpg?w=551&h=366


dsc_1074.jpg?w=547&h=783

1401750999715-e1401896980856.jpg?w=535&h

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for navnetips. Synes sånnt er veldig vanskelig. Mike og sulley er jo genialt :D Vi får se :D

Jeg gikk tur i kveld og tok med kamera så det kommer flere bilder etterhvert. Her er to trøtte kompiser som er veldig fornøyd med dagen <3 Litt uvirkelig at dem begge to er mine!
dsc_1877.jpg?w=524&h=348

dsc_1885.jpg?w=529&h=352

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...