Gå til innhold
Hundesonen.no

Siv og Marens kursfestival 2014


Recommended Posts

festival1_zpsd7169325.jpg

http://teiens.com/siv-og-marens-kursfestival-2014/

Sommeren 2014 kan Champagnepikene Siv Svendsen og Maren Teien ønske velkommen til en kursfestival for hundeinteresserte innen flere sportsgrener.

Sammen har Siv og Maren plukket ut de instruktørene og foredragsholderne de selv har mest lyst til å gå på kurs hos.
Nå er du invitert til å bli med!

Dette blir en sommeruke med bra folk, god stemning og skyhøy kvalitet på instruktører og foredragsholdere.
Med sosialt på kveldene og høy takhøyde for gode diskusjoner blir dette en uke vi kan leve lenge på.

Er det ETT arrangement du må få med deg i år, så er det dette.

Selv med observatørplass får du vært med på hele pakka. Egentrening organiseres etter ordinært kurs! Vi tar ut ferie - det er dette vi trenger, det er nå eliten samles.Hovedfokuset er lydighetssport, i tillegg er det relevant for ekvipasjer som er aktive innen brukshundsport, skydds, IPO og freestyle/kreativ lydighet.

Har du ikke kjenneskap til alle instruktørne fra før? -Da er det nok en grunn til å bli med på hele uka! Les om instruktørene nederst på siden, de er alle plukket ut fra vår favorittliste av en god grunn.

Kursene vil foregå ved Sørlandets hundehall her vi har tilgang til stor utebane og innebane. Alle, også observatører, kan fritt benytte disse treningsfasilitetene etter kurs og på den måten få utløp for all treningsmotivasjonen og benytte muligheten til å trene sammen med andre deltakere og instruktører.

Se priser og mye mer info på linken: http://teiens.com/siv-og-marens-kursfestival-2014/

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppende glad og har allerede begynt å spare! håper på å få med meg hele uken! Røykeslutten fikk plustelig en helt annen motivasjon siden alle penege jeg hadde brukt på røyk går i sparegrisen(eller sparekuen som det er) og jeg kan bruke de på det jeg vil. :D Og dette vil jeg!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, det der så gøy ut! Jørgen trener jeg med, og han er råflink! Og de/dere andre har jeg hørt så mye bra om. Ser ut som det er midt i ferien min, så det blir nok vanskelig å få til, men en kan jo drømme :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå jeg vil melde på NÅ! Håper jeg ikke glemmer det innen 1.april *notere i kalender*

Og jeg angrer litt på at vi satte påmeldingen SÅ seint fordi jeg er så spent på hvem som melder på! Men mars er en trang måned økonomisk for en del og det kan være at folk vil høre litt rundt osv før de bestemmer seg for hva de vil melde på. Nå får alle mulighet til å se annonsen før de melder på. For når påmelding åpner er det førstemann til mølla som gjelder :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å bli med som observatør. Det blir lagt opp til at det blir sinnsykt bra å være observatør her også siden man er med på hele "pakke" med det sosiale og har fantastiske treningsmuligheter :)

Hinter sterkt om at jeg ønsker hundeplass mandag og tirsdag :whistle:Noen har nemlig noen prøver å rusle til høsten og da hadde det vært så kjekt med litt kursing

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg angrer litt på at vi satte påmeldingen SÅ seint fordi jeg er så spent på hvem som melder på! Men mars er en trang måned økonomisk for en del og det kan være at folk vil høre litt rundt osv før de bestemmer seg for hva de vil melde på. Nå får alle mulighet til å se annonsen før de melder på. For når påmelding åpner er det førstemann til mølla som gjelder :)

Jeg syns det var knallbra med såpass lang "tenkefrist", jeg! Ofte må man jo spare litt, eller i alle fall se an en del (og feks overtale ektemenn :whistle: ), på denne måten har liksom alle like vilkår uansett økonomi og situasjon. Tommel opp :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så kjempe spennende ut! Syns jeg mest sannsynligvis ikke har penger til det eller mulighet :(

Håper dere arrangerer noe lignende igjen! :D Det virkelig skikkelig kjekt og innholdsrik selv når observatører får trene i lag med de andre etter kurset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst, her står det kun på pengene ev.
Det blir brått en bråte med kurs og det som er nå fram til sommeren. Men samtidig er det jo akkurat det vi trenger. Både i vanlig lp og bruks.
Ev. observatør med mulighet for fritrening etter kurs og sosialt på kvelden.
Priser på overnatting savner jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å sitere på mobil, men:

Betalingsfrist blir sånn at man betaler når man melder på ja. Sjekker sikkert etter 5 dager hvem som har betalt og sender en mail da om noen ikke har betalt.

Overnatting er ikke inkludert, men vi jobber med saken. Vi har det klart før påmelding åpner :)

Det er ikke noen begrensning på antall observatører. Blir det mange må vi bare jobbe litt ekstra med å få lokaler til foredrag osv.

Redigert info ang overnatting pga endringer.

Endret av borderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...