SandyEyeCandy Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Vi har som vanlig kost oss sammen på fridagen vår, og her ser dere hvordan: Kl 08: Vi har stått opp og jeg har smurt matpakke til min fine mann som skal holde landslagssamling. Ja, sånn har det blitt. Kl 09: Jentene er ute og spiser ost. Kl 10-12: Vi koser oss i senga. Kl 13-16: Vi er ute og går. Hun der trollbolla som er løs gnir det inn overfor søstra som har litt for stor radius til å gå løs i boligfelt. Imouto skuer mot åsen vi skal opp på neste helg. Vi er ute i naturreservatet vårt. Vi har klatra opp på toppen. Her gikk det to rådyr forbi. Jentene hadde vist meg hvor de var for lenge siden, så vi sto bare rolig og venta. På vei hjem finner vi noen som har hatt det gøy med skilting i skogen. Vi treffer kjæresten til jentene. Han heter Raiko, er 4 år og en superhot black&tan-shiba. Alle ser at Aiko har på sexy-blikket sitt og at Imouto prøver å kline. Kl 17: Har kommet hjem og lager middag. Hadde bernaise-saus også! Kl 18: Imouto har fått ei knoke å kose seg med og demonstrerer sin lekre badeand-stilling. Kl 19: Jeg ser på Sons of Anarchy på padda. Kl 20: Har ikke sett Aiko på et par timer, og skjønner hvorfor... Kl 21: Sitter på do og leser julebilaget til Kapital (ikke spør). Han ønsker seg økonomisk recovery og positive markeder ELLER sokker og truser til jul. Går jo nesten for det samme. Kl 22: Vi er tilbake der vi starta. Kl 23: Jeg kommer på at jeg må lese av strømmen. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Shibaer, altså. Så utrolig runde og myke og herlige. Og er det plass til deg i senga? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Shibaer, altså. Så utrolig runde og myke og herlige. Og er det plass til deg i senga? De får bare lov til å sove der unntaksvis, og de har bare den ene delen av senga. Imouto ligger stort sett med hodet inntil mitt, mens Aiko prøver å dekke hele nedre del av dyna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Åh, EFITene dine, altså De er alltid så koselige! Takk for titten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Åh, EFITene dine, altså De er alltid så koselige! Takk for titten Takk, og bare hyggelig! Det er jo litt stas når EFIT'en for en gangs skyld faller på en fridag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 De dærre fleeceballene dine altså, så herlige dem er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Fine gode jentene <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 4. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 De dærre fleeceballene dine altså, så herlige dem er Ja, de er faktisk det. Vi får det bare finere og finere sammen. Takk! <3 Fine gode jentene <3 De sier de savner dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Det var to boller som vet å kose seg på søndagen sammen med mamsen ja! Fin dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 4. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Det var to boller som vet å kose seg på søndagen sammen med mamsen ja! Fin dag De er riktig så bollete med all den deilige pelsen sin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Jaaaa! Such fluff! Wow! Very fourlegged... Much dog! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 4. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Jaaaa! Such fluff! Wow! Very fourlegged... Much dog! Haha, det beste er at jeg synes Aiko ligner skikkelig på doge innimellom, hun er ganske animert i uttrykket sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Så koselig å titte inn på deres liv av og til, ser helt herlig ut. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Fiine shibaene dine! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Det er gjensidig, vi savner dem også <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Så ut som en herlig fridag. Må møte disse damene en dag, for jeg tror de kan korrigere mitt inntrykk av rasen til det bedre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Fiine shibaene dine! Takk! Det er gjensidig, vi savner dem også <3 Feirer dere jul hjemme, eller skal dere nordpå eller til Sverige...? Så koselig å titte inn på deres liv av og til, ser helt herlig ut. Takk, vi har det veldig fint sammen. Så ut som en herlig fridag. Må møte disse damene en dag, for jeg tror de kan korrigere mitt inntrykk av rasen til det bedre Ja, det synes jeg du skal! Kommer du "nerrafor" på et tidspunkt, eller skal vi treffes på Rørosmartnan i februar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2013 Ja, det synes jeg du skal! Kommer du "nerrafor" på et tidspunkt, eller skal vi treffes på Rørosmartnan i februar? Skulle egentlig en tur sørover denne helga, men jeg har en liten baby som ikke er helt enig i at at natta starter før kl fire Så det ble utsatt på ubestemt tid. Men rørosmartnan er en god deal 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Feirer dere jul hjemme, eller skal dere nordpå eller til Sverige...? Vi har omsider bestemt oss og bestilt billett..det blir jul nordpå i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts