Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke 18-19.08.2012


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Saga ble BIM og fikk sitt siste CERT så nå er hun Champion!! :) NO UCH Schanderulvens Saga

Thornapple Sir Winston Churchill aka Doffen ble BIR valp

Elvis fikk NKK cert. Overlot handlinga til oppdretter ettersom både Elvis og jeg var suuuper stressa Dommer: Markku Kipinä. Kritikken: Utmerket type. Utmerket overlinje, og hale. Velvinklet. Bra b

30 påmeldte i klasse 1. Da rekker jeg neppe å se noe puddel-bedømming i eksteriørringen :)

Herregud. Hvis dette ikke blir katastrofe for nervesystemet mitt, så vet ikke jeg, ass!

Nå har jeg jo i tillegg blitt syk igjen, så trening er bare å glemme. Jaaaja! Det får briste eller bære :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

24 terv. - det var ikke mye til å være Oslo. Det er minst 11 hanner for Noah er nummer 11 i ringen. I år skal han konkurrere med i alle fall en sønn i championklassen og fetter pluss (fetter pluss fordi slektsforholdet er noe sært *ler* - Noah's pappa er den hundens bestefar, men moren til den hundens mamma er Noah's bestemor he he he he).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer en tur på søndagen for å se på, tar kanskje med Frøken :) Og kanskje lørdagen, myndene går jo da! Men da er det podencospesial som jeg hadde tenkt meg på.. Men de hundene går jo på søndagen på Bjerke, så kan jo kikke da kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltposter. Helt uten hemninger.

Det har seg nemlig slik at både valp og voksen har oppmøte kl 0900. I to forskjellige ringer.

Har noen en klonings-maskin?

Samme hos oss,kan rakett-byggeren hjelpe oss også? :gaah::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hos oss,kan rakett-byggeren hjelpe oss også? :gaah::D

Sure thing!

Ellers snakket vi med Lars (teknisk plassjef NKK) og han sa at i slike tilfeller måtte valpene vike. Det er bare å si ifra om krøsj i valperingen, så skal de vente til de voksne er ferdige :rofl:

Selvom jeg fortsatt går for rakett-løsningen. Mye morsommere! :lama:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hvis dette ikke blir katastrofe for nervesystemet mitt, så vet ikke jeg, ass!

Nå har jeg jo i tillegg blitt syk igjen, så trening er bare å glemme. Jaaaja! Det får briste eller bære :aww:

Det går mye bedre om du puster med magen ;) Du konkurrerer strengt tatt ikke med de 29 andre, du konkurrerer med deg selv for å få opprykk (eller konkurranse-trening, for den saks skyld), så da er det strengt tatt revnende likegyldig om det er 1 eller 50 andre som starter? Sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mye bedre om du puster med magen ;) Du konkurrerer strengt tatt ikke med de 29 andre, du konkurrerer med deg selv for å få opprykk (eller konkurranse-trening, for den saks skyld), så da er det strengt tatt revnende likegyldig om det er 1 eller 50 andre som starter? Sant? :)

Sant! Takk :) Det hjalp litt å tenke sånn. Håper jeg husker det på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpe ring og voksen ring pleier alltid å kræsje hos oss når dem har hver sin ring, og som regel på hver sin side av hallen :lol: Det er bare å si ifra til ringsekretæren så pleier de å vente med både det ene og det andre :)Selv om det er ***** irriterendes for oss som står i ringen og må vente på en person :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 Mopser! Dette er rekord tall!

Jeg har ikke vært med på noe over 34 før! og på speisialen hadde vi bare 30 stk! :frantics:

Mops i ring en, de 5 valpene hvorav 2 er mine i ring 23 til samme tid.. prøver de å være vittige?... ÆEEEHH!

Jaaa, jeg håper du ordner det :lol:

Har teipet ører på Melis i dag, og trent litt også fikk hun herje rundt med Only i tre kvarter :D

Fôrvertene tar henne med til bjerke til deg :D

Jeg trekker nok Oscar, ettersom jeg ikke får reist på bjerke den helga,

ingen som kan groome og handle han som jeg vil såeh :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltposter. Helt uten hemninger.

Det har seg nemlig slik at både valp og voksen har oppmøte kl 0900. I to forskjellige ringer.

Har noen en klonings-maskin?

Da regner jeg med du utgår som handler for Kovu, han skal inn kl. 9 han også (dvs., hund nr 13, så nærmere ti, men dog).

Kaja?

Over 50 RR!? Jaja, vi kan se langt etter det certet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg håper du ordner det :lol:

Har teipet ører på Melis i dag, og trent litt også fikk hun herje rundt med Only i tre kvarter :D

Fôrvertene tar henne med til bjerke til deg :D

Jeg trekker nok Oscar, ettersom jeg ikke får reist på bjerke den helga,

ingen som kan groome og handle han som jeg vil såeh :aww:

Valpene blir flyttet :)

Woho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 valper og 62 voksne bernere. Den siste bernervalpen er nummer 11 i en ring og Fredrik er nummer 12 i en annen, så da må vi nok høre med ringsekretær om å få flyttet valpene. Men med 62 voksne bernere og bare 36 valper tilsammen i valperingen så vil det være bedre å få tatt bernervalpene først, istedet for å ta de etter de voksne er ferdig. Da kan det bli lenge for valpedommeren å vente :aww: Så da håper jeg bare at de to bernervalpene jeg ikke vet hvem er er i nærheten og går med på å stille først i ringen..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...