Gå til innhold
Hundesonen.no

Det er med stor glede jeg presenterer...


Recommended Posts

...Kennel Okurimonos hjemmeside!

Jeg flikker stadig og det mangler mye tekst, men info om hundene og oppdrettet er der, samt bilder. Ta gjerne en titt og kom med tilbakemeldinger om du har noen. :)

Om rasen har jeg tenkt til å skrive om shibaens historie (og der også bruksområdene), helse og gemytt.

På de andre flikene vil mer personlig raseinfo komme.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

...Kennel Okurimonos hjemmeside! Jeg flikker stadig og det mangler mye tekst, men info om hundene og oppdrettet er der, samt bilder. Ta gjerne en titt og kom med tilbakemeldinger om du har noen.

Jeg er helt med på det dere sier, altså, og tar absolutt til meg kritikken. Men sjøl om jeg er den første til å innrømme at det er svulstig, så betyr disse hundene så enormt mye for meg, både fordi de

Ja, det er veldig snulstig. Men jeg vil så gjerne si noe om hva kennelnavnet betyr og ikke minst hva hundene betyr for meg, også i tittelen på sida... Takk for det. Sjøl og brei er godkjente bokmå

Den er veldig stilren og pen, den tar veldig lang tid å laste. Dvs da når den først var lastet helt var sidene fine og lette å lese. treghet får du uansett ikke gjort noe med mtp det er fra wix.

Men stilrent og pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig stilren og pen, den tar veldig lang tid å laste. Dvs da når den først var lastet helt var sidene fine og lette å lese. treghet får du uansett ikke gjort noe med mtp det er fra wix.

Men stilrent og pent :)

Takk! :flowers: Og ja, den er et mareritt å laste, den er feks umulig å se på tlf. Men det får bare være... Jeg håper liksom at estetikken og innholdet gjør at folk tåler å vente litt. :P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var frytelig treig her, nesten så jeg regna med at jeg ikke kom inn. Forhåpentligvis har folk tolmodighet til å vente for ellers var den veldig veldig ryddig og fin!

Eneste jeg har å prike på er små forbokstaver på overskrifter. Jeg liker ikke slikt :P

Og det det står ikke stamtavlenavn på jentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje forsiden ser ut som en reklame, kan hende det er noe med at hundene fyller hele siden, det tar litt fokus fra menyen og logoen (som var kjempestilig!), og teksten drukner litt rett og slett .Men det var et nydelig bilde, så skjønner jo at du har det der og. Også er det mulig jeg er litt trøtt og treig nå, men jeg skjønner ikke helt "våre hunder - din gave"?

Men ellers likte jeg siden veldig godt, som AnetteH sier, stilren og pen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje forsiden ser ut som en reklame, kan hende det er noe med at hundene fyller hele siden, det tar litt fokus fra menyen og logoen (som var kjempestilig!), og teksten drukner litt rett og slett . Også er det mulig jeg er litt trøtt og treig nå, men jeg skjønner ikke helt "våre hunder - din gave"?

Men ellers likte jeg siden veldig godt, som AnetteH sier, stilren og pen :-)

Kennelnavnet betyr jo Gave! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var frytelig treig her, nesten så jeg regna med at jeg ikke kom inn. Forhåpentligvis har folk tolmodighet til å vente for ellers var den veldig veldig ryddig og fin!

Eneste jeg har å prike på er små forbokstaver på overskrifter. Jeg liker ikke slikt :P

Og det det står ikke stamtavlenavn på jentene?

Stamtavlenavnet står på toppen av informasjonen om dem? Og jeg skjønner at det er litt uvant med små bokstaver i overskrifter, men jeg liker det veldig godt. Men om det er sånn at "folk flest" blir forstyrra av det, så må jeg jo gi etter for overmakta. :lol:

Jeg synes kanskje forsiden ser ut som en reklame, kan hende det er noe med at hundene fyller hele siden, det tar litt fokus fra menyen og logoen (som var kjempestilig!), og teksten drukner litt rett og slett .Men det var et nydelig bilde, så skjønner jo at du har det der og. Også er det mulig jeg er litt trøtt og treig nå, men jeg skjønner ikke helt "våre hunder - din gave"?

Da må du lese om kennelen under "hvorfor Okurimono?". :aww:

Jeg er enig i at det ser reklameaktig ut, men jeg vil at det skal være fokus på bildet og forholdet jentene i mellom, og kunne egentlig gjerne droppa tekst all in all. :P

Veldig ok side i bunn og grunn, men jeg føler teksten på forsiden forsvinner inn i bildet. Vet ikke helt hvordan ellers jeg skal klare å forklare det :P

Jeg vil at den skal være veldig diskrét, så det var egentlig en veldig positiv tilbakemelding for meg, hehe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil at den skal være veldig diskrét, så det var egentlig en veldig positiv tilbakemelding for meg, hehe.

Men det som er bra da er jo at de andre sidene har solid farge bak. Så de er lette å lese, fremsiden er ikke sååå viktig. kanskje du kan finne en bedre tekstfarge som synes lettere f.ex ol. eller lage en litt dus bakgrunn under teksten så den er lettere å lese. bildet er jo lekkert.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fin hjemmeside! Og sjelden fin for en kennelhjemmeside :innocent: Flinka!

Om jeg skal pirke så synes jeg bildene i "om kennelen" skifter så fort at det blir litt masete når jeg leser teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen side, farger som står til hverandre og i det hele tatt stilrent.

Treg å laste. Men det som irriterte meg er bildene som skifter hele tiden mens jeg forsøkte å les det du hadde skrevet. Det var veldig forstyrrende.

Jeg syns også at det partiet der du skal skrive burde vært større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte siden veldig godt. Pen rett og slett. Jeg ville god enten duset ned eller roet ned de bildene som skifter hele tiden, jeg fant den også litt forstyrrende.

Jeg er heller ikke særlig begeistret for " våre hunder - din gave". Jada, jeg ser at kennelnavnet betyr gave, men det ble allikevel rett og slett for pretensiøst og klisje for meg. Men det er min personlige mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin side :) Enig at den ar treg å laste opp og at bildene gikk litt for fort for meg på "om kennelen". "sjøl om" og "brei" burde kanskje byttes ut med selv om og bred? (altså på teksten på om kennelen)

Ellers likte jeg veldig godt hjemmesiden. Nyyyyydelig bilde på forsiden og mange fine bilder generellt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp flash. Da inkluderer du faktisk en god del flere lesere. ;) For rase- og helseinfo ville jeg faktisk heller bare pekt til raseklubben, så har du det "oppdatert" også.

Layout og bilder var veldig bra, men jeg er veldig tilhenger av "less is more" når det gjelder fancy hjemmesider... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...