Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Er det noen som vet hvor en billigst kan få tak i selvklebende bandasjer? (Av denne typen gjerne.) Har sett det i flere nettbutikker, men ser prisen varierer en del. Det er så kjekt å ha på varastyret for små kutt i poter o.l.

Hööks?

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=610139

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=056139

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips, soniser! Jeg ønsker ny sele til Ozu. Jeg vurderer Julius K9 med label. Men synes også det er tøft med sånn sele med refleks-trekant med tekst på.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i sistnevnte? Enten med valgfri tekst eller med tekst type "I arbeid", "Sporhund", "Spesialsøk" eller lignende (Jeg vet at spesialsok.no selger akkurat det jeg er ute etter, men synes det var altfor dyrt)..

Lurer også på om det er noen i Norge som selger K9-labels med egen tekst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...