Gå til innhold
Hundesonen.no

Toot's It's what I want


Whoopsis
 Share

Recommended Posts

Litt tidligere enn i utgangspunktet planlagt, men her er hun i hvert fall; Toot's It's what I want! Hun er en leverfarget dalmatiner som til daglig skal hete Klima. Jeg tror hun blir et veldig kult innskudd i flokken, og selv om hun i utgangspunktet ikke skal konkurreres med kommer vi nok til å trene en del blodspor i hvert fall. Målene med henne er viltsporchampionatet, og ellers skal hun få henge med på turer og fly elegant rundt i utstillingsringen.

Alle bilder er hentet fra www.toots.no.

Far:

RUS, BALT, RFK, EST, LV, BLR, LIT, UKR CH, Grand Champion of Ukraina & Belorussia, Junior Russian Champion Udarny Blues s Nevskih Ostrovov

Mef10%20265.jpg

Mor:

Int Nord DK HR Ch NV-07 NV-11 Toot's Bobadilla Light

Bertha%202009%20265.jpg

Har henne på for med Åsa Fagerlund.

Kullet hennes var ekstremt stort, hele 14 valper ble født, og Klima var en av tre som var litt prematur. Hun er fortsatt litt mindre enn resten, men hun utvikler seg veldig fint.

Litt før 5 uker:

242478-8-1329856885004-n600.jpg

242478-8-1329857002570-n600.jpg

242478-8-1329857052074-n600.jpg

Bilder tatt av Ellen Bakken.

Nesten 7:

242478-11-1331471040768-n600.jpg

242478-11-1331471045027-n600.jpg

Bilder tatt av Trine Heimen.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er hun 9 mnd om en uke, og har akkurat startet på første løpetid. Det har gått utrolig fort! For tiden er hun en veldig glad frøken uten impulskontroll, men selv om hun gjør litt ut av seg har hun

Og hun fortsetter å imponere. I dag fikk hun være med på en fellestrening, og AnetteH tok litt bilder som jeg ser meg nødt til å stjele.. Fine maskoten det!

Hun har ikke vokst noe i det hele tatt. Jeg tror faktisk hun har tenkt til å forbli i denne størrelsen for alltid. Og nå har snille snille Marie laget film av Klimatrening fra forrige uke. Tusen t

Takk! :ahappy:

*sjekke at det ikke var 1.april*

Grattis med prikkedyr :D

*fnis*

Jeg tror ikke du er den eneste som er en smule overrasket altså. Men jeg har en veldig fin logikk her altså. For meg er det nok med en hund å trene mot konkurranser, men man kan jo ikke ha bare en hund. Så da må man ha en maskot, og denne gangen overlapper visst maskotene mine hverandre litt.. :whistle: Men det spørs hvor lenge Ella lever da. (Og hver gang jeg sier det ser folk på meg med veldig store og forskrekkede øyne. :lol: )

Grattis! :D Dette blir spennende! Er jeg helt på jordet nå eller var Klima et av alternativene da du skulle ha Opsis?

Helt riktig! Hun skulle egentlig hete Klima, men siden hun ble hetende noe annet måtte jeg nesten bruke det nå. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når henter du henne da?! Drar til Oslo på Mandag/Tirsdag sånn i alle tilfelle :innocent:

Har en god venn med hund fra Toots, allerede brukt som avlshanne :) Fine bikkjelusker, flink oppdretter, fin rase! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg skal kose masse med den bollemagen for dere. :wub:

Når henter du henne da?! Drar til Oslo på Mandag/Tirsdag sånn i alle tilfelle :innocent:

Har en god venn med hund fra Toots, allerede brukt som avlshanne :) Fine bikkjelusker, flink oppdretter, fin rase! :)

Om ca 2 uker tipper jeg! Så det skal nok ikke være umulig å få pirket litt på henne. :ahappy:

Jeg er utrolig fornøyd med oppdretteren(e), kjempehyggelige, tilgjengelige, lang erfaring og det har i tillegg kommet masse gode hunder derfra. Så jeg tror Klima kommer til å bli en flott og behagelig frøken!

Og jeg vil gjerne vite hvilke hund altså. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...