SandyEyeCandy Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Vi venter i spenning! 3 Siter
Krilo Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Spennende når resultatene begynner å komme! skulle egentlig vært der, men glemte å melde på... Siter
Ingidano Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Koko Luxus Lexi av Revehiet (tervueren) fikk storcertet og ble champion i dag Kjenner eurasieroppdretteren som eier hunden, så da må det vel være lov å skryte litt? 1 Siter
Snøfrost Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Viva la rose Name Of The Game, BIM dombermann fra Jr. klasse Kjenner eieren (som også har SH) fra Finland. 1 Siter
HHC Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 L8L har i hvertfall gjort det bra ser jeg, men vedkommende vil sikkert fortelle selv senere 1 Siter
Yodel Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Jeg vet om noen Soniser med gode nyheter! Vi drar i morgen tiiidlig. Skal stille Tara og Rio Rio er fortsatt tynn, men vi prøver. 3 Siter
Gjest Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Det dummeste med å ikke dra på utstillinger selv, er jo denne uutholdelige ventinga. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Hihi, jeg vet. Jeg vet! Men du var jo på utstillinga! Fortell, fortell! Siter
Synnikken Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Men du var jo på utstillinga! Fortell, fortell! Skulle gjerne gjort, men vil ikke ødelegge gleden for eiersonisene Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Skulle gjerne gjort, men vil ikke ødelegge gleden for eiersonisene Nei, det skjønner jeg, men jeg trudde du hadde stilt i dag. Siter
Symra&Pippin Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 En slektning av Symra, Lärkängen's Water from the Moon, ble champ, beste hannhund og fikk cacib. Han ble kjøpt av noen som ikke drev med utstilling, skulle bare være kosehund, men slik skulle det ikke gå. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Shit, shit, shit! Jeg har gjennomgått lista fra NKK, og vi har STORE ting i vente, haha! 1 Siter
xxx12345 Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 To venner av meg fikk BIR/BIM på ds sp, begge eget oppdrett, og også andre beste oppdretterklasse i dag - då gøy Første gang de stiller oppdretterklasse og da kun slått av Quantos! 3 Siter
Gjest Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Wee, BIR til Nøklebyåsens Zelina, søstern til vår Zinnia! (Berner sennenhund.) Siter
HHC Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Her var det enda mer snadder for øynene hos NKK, nå kan vi bare glede oss til sonisene kommer hjem 1 Siter
Guest LXT Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Gratulerer til alle fornøyde, her var det allerede fine resultater å lese Hvis resten av sonisene er like skutt som meg så kan det hende de har sovnet bak tastaturet siden det ikke har kommet noen resultater ennå. Vi stiller i morgen, tvi-tvi Siter
SiriEveline Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Iver hadde dessverre ikke dagen idag.. det ble gult med bemerkning om at hun syntes han beveget bakparten rart. Siden han haltet i Hamar har jeg rett og slett anbefalt moren min å få tatt en skikkelig titt på ham.. håper alt er bra med ham Yaris derimot stilte i JR-klassen og fikk Excellent! CK fikk vi ikke rett og slett fordi han var for ung, ikke ferdig nok, og aaaltfor valpete! Hoppe på handler er ikke så veldig lurt når dommeren vil se travbevegelser Men likte svært godt at kritikken avsluttet med lekent og livlig gemytt! Her trengs nok bare ringtrening før litt mer sitter på plass Siden han var eneste hannhund, så ble han jo da automatisk Beste Jr. hanne 6 Siter
Kaja Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Jeg vet om noen Soniser med gode nyheter! Vi drar i morgen tiiidlig. Skal stille Tara og Rio Rio er fortsatt tynn, men vi prøver. åå, lykke til :D *inn å snike på NKK* 1 Siter
SFX Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 SKUFFA! X'en fikk en kjempeflott kritikk, og som jeg veldig sterkt håpte på falt hun veldig godt i dommers smak og var det hun så etter. X'en sto som en dronning og så rett og slett lekker ut i dag, synes jeg. Men lille snuppa mi haltet Hun gjorde det sist helg også, men da trodde jeg hun var støl fra turen dagen før. Hun har nok fått seg en strekk som enda henger i - jeg har ikke sett antydning til halting eller smerte hele uka, men når hun løper i svingene og må belaste venstrebeinet kommer det fram urene steg. Skikkelig kjip timing, men nå er selvfølgelig fokus på å heale henne. Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Æsj så kjedelig Stine. Og æsj til andre det ikke gikk veien for denne gangen. Grattis til dere andre som har hatt en flott dag Er ikke noen som har katalogen og kan se hvilken AK som faktisk stilte i dag? Siter
Stine Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 (endret) Endelig løsna det for Tuva, BIR for dommer Steven Seymore Uplassert i gruppa, men who cares Red: Møtte en sonis i gruppa og Endret 18. Februar 2012 av Trym&Tuva 12 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 SKUFFA! Så utrolig kjedelig... Endelig løsna det for Tuva, BIR for dommer Steven Seymore Uplassert i gruppa, men who cares Red: Møtte en sonis i gruppa og Jeg så det på NKK sine sider og hoppa helt i taket! FY FLATE, så kult! 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.