Gå til innhold
Hundesonen.no

World Winner Paris + French winner show


Yodel

Recommended Posts

Guest Dratini

De er veldig trege med å oppdatere de resulattene :getlost: Hovawart gikk i går og resultatene kom først i dag kl 11 :icon_confused: Men jeg så hvilken hund som ble bir da de sprang i grupperingen i går, for den hannen går det ikke an å ta feil av :whistle:

Etter 11 ekvipasjer leder Maren enda! *GO-GO-GO*!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar
Guest Dratini

Da er det sikkert lundehund :)

Var det jeg også tenkte, men ble med ett usikker.

---

DSG har fått resultater på Fransk vinnerutstilling nå... Samt ett par raser i gruppe 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet litt mer om noen soniser, men venter på mer.. Spennende!

(Og lpen er fortsatt ikke oppdatert, kanskje de har pause. Jeg kommer ikke til å få gjort noe som helst fornuftig i dag i hvert fall :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra jeg sitter på jobb og egentlig ikke har alt for mye å gjøre og kan oppdatere hele tiden. :D Jobber på butikk på et senter og det er svært stille her til tider og de som er innom klarer seg som oftes selv og trenger ikke mye hjelp så da har vi goood tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Jeg vet litt mer om noen soniser, men venter på mer.. Spennende!

(Og lpen er fortsatt ikke oppdatert, kanskje de har pause. Jeg kommer ikke til å få gjort noe som helst fornuftig i dag i hvert fall :lol: )

Jeg også tror jeg vet :whistle: Om det da gjelder en pen sort hund i gruppe 8? :whistle:

Edit: 15 hunder i LP nå og Maren med Amira leder fortsatt! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tror jeg vet :whistle: Om det da gjelder en pen sort hund i gruppe 8? :whistle:

Nope, et lite knertemonster som er ferdig og en liten prins som snaart skal i ringen!

Og nå begynner lp-resultatene igjen. Nr 12, en finne, bare 0,75 poeng bak Maren. Phu, det var nærme. Håper resten kommer fortløpende :ahappy:

Edit: Der fosset det på ja!

Lillian og Lille My har gått, med 255,25 poeng.

Norsk på 1, 6 og 7 foreløpig :ahappy: Og mye norden i toppen, bortsett fra en fra Russland på 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, et lite knertemonster som er ferdig og en liten prins som snaart skal i ringen!

Og hvordan greide knertemonsteret seg?

Hilsen ei mat-farmor som holder på å daue av spenning (jepp, jeg er engasjert i Birk sine barn) :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Nope, et lite knertemonster som er ferdig og en liten prins som snaart skal i ringen!

:banana: Venter spent på at resultatene der skal komme ut! :hyper:

Edit: 17 i Lp og Maren med Amira leder kvaliken fortsatt! :thumbs::hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ALT for nervepirrende å sitte sånn og vente på resultater! Hente mer kaffe, sette på tørketrommel og vente mer :lol:

Jeg vet, dette er hardt! :lol:

Og hvordan greide knertemonsteret seg?

Hilsen ei mat-farmor som holder på å daue av spenning (jepp, jeg er engasjert i Birk sine barn) :icon_redface:

Må bare samle opp litt spenning først :whistle::lol:

:banana: Venter spent på at resultatene der skal komme ut! :hyper:

Edit: 17 i Lp og Maren med Amira leder kvaliken fortsatt! :thumbs::hyper:

Det er så sykt! :D:banana:

Men kelpieresultatene er enda ikke ut.. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Kunne noen snille sjeler funnet frem en direktelink til flatten sin resultatlister? Jeg er så elendig på dette her :icon_redface:

Her og under gruppe 8, rasenavnet på fransk er Retriever à Poil Plat. Det er for Fransk vinnerutstilling. Her er WDS, men Flat'ene stiller vel ikke i dag der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med Maren & Amiga!

Jeg begynner å frykte at det a) ikke har gått så bra b) Telefon-nummeret jeg prøver å ringe/sms'e ikke virker/er lagt hjemme/ lagt ned i en veske c) de bare er veldig opptatt

Jeg vet fortsatt NADA. Damn, så frustrerende :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og under gruppe 8, rasenavnet på fransk er Retriever à Poil Plat. Det er for Fransk vinnerutstilling. Her er WDS, men Flat'ene stiller vel ikke i dag der?

Tusen takk skal du ha. :) Må si at jeg ikke er helt sikker for har ikke fulgt så nøye med men trooor det er wds i morgen eller søndag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...