Gå til innhold
Hundesonen.no

World Winner Paris + French winner show

Yodel

Recommended Posts

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ikke for å være kritisk altså, men hva skjer med litt sånn halvdårlig burlesque-show som pauseunderholdning? (ikke at jeg kunne gjort det bedre altså, men jeg bare syns det var et litt "unikt" valg av underholdning...)

Skrevet

Etter hva jeg har forstått så har ikke gruppe 1 blitt dømt ennå. Har kun sett det jeg tror var eukanubas world challenge. Men jeg har ikke lyd så det er fult mulig at jeg tar feil.

Guest Jonna
Skrevet

Etter hva jeg har forstått så har ikke gruppe 1 blitt dømt ennå. Har kun sett det jeg tror var eukanubas world challenge. Men jeg har ikke lyd så det er fult mulig at jeg tar feil.

Fortsatt mye på fransk, så vanskelig å vite. Men det er en salig blanding av grupper iallfall.

Guest Jonna
Skrevet

Kanskje det er WDS valpene?

Syns dette var umulig å vite... ikke ett skilt på banen en gang så vi vet om det er ciricut eller WDS.

Guest Dratini
Skrevet

Gruppene bedømmes samtidig??? For der kom jo en tricolor Basenji også! :blink:

Skrevet

Resultatsidene er rett og slett elendige...

Bedre å ikke tilby resultatservice når det er så dårlig...

Guest Dratini
Skrevet

Er det junior? Er det din Rio?

Var det jeg også tenkte.

Ang at det mangler raser, så kan det jo rett og slett være at de ikke har fått høy nok premiering?

Edit: VANT RIO GRUPPA??????? :hyper: Eller ble dagens beste Junior? :hyper:

Skrevet

Nei, det er veteranene. Den tricolore basenjien er en svensk-eid/ oppdrettet liten lekker sak på 10 år tror jeg?

Han kom på 1 (tror jeg??)?! Så moro!

Håper juniorene ikke er gått enda. Det er en mørkhåret mann (hans Brasilianske oppdretter) som går med Rio :)

Skrevet

Når man i tillegg tenker på gallsure servicefolk og all hundebæsjen som i følge Susanne ligger over alt, så synes jeg bare at arrangørene kan gå hjem og skamme seg.

Men masse gratulasjoner til Rio, Rebus og Amira med eiere/deleiere og oppdrettere!

Det stinker så hundefolk brekker seg utenfor hallen (dag 2!!) Men når det er sagt finnes det jo omtrent ikke søppeldunker til de som faktisk plukker opp etter seg..

Det er forøvrig ganske mye møkk inne også...

Skrevet

Forklar gjerne til litt dumme meg; Hva er den greia hvor de går med to og to av samme rase?

Red; og hvordan får dommeren vurdert den hunden som står "bakerst" på en måte...

Skrevet

Forklar gjerne til litt dumme meg; Hva er den greia hvor de går med to og to av samme rase?

Det er best brace "beste par". Må eies av samme person.

Guest Jonna
Skrevet

Nei, det er veteranene. Den tricolore basenjien er en svensk-eid/ oppdrettet liten lekker sak på 10 år tror jeg?

Han kom på 2! Så moro!

Håper juniorene ikke er gått enda. Det er en mørkhåret mann (hans Brasilianske oppdretter) som går med Rio :)

Syns Aussien og noen til så litt "gamle" ut for å være junior. Tror ikke junior har gått enda. Isted var det valper for da kjente jeg igjen en Aussie valp fra DK.

Ser ikke ut som det er noe system i det, nå er det parklasser?

Guest Dratini
Skrevet

Han kom på 1 (tror jeg??)?! Så moro!

Ser du har endret svaret ditt ;) Han ble nr 1 ja :D Venter spent på juniorene. De har ikke gått så lenge jeg har vært online i alle fall ;)

Skrevet

Catatau Itapuca "Rio" Excellent 1, JWW-11, BIR JUNIOR! :D:D:D

WEEEEE! Grattis grattis :)

Og nå skjønner jeg enda mindre... Det er jo flere grupper per rase som er inne i det jeg trodde var oppdrettergrupper? Kan alle som har grupper delta i finalen liksom?

EDIT: Og der ble gruppa til kennel Chaume du Bois Dieu plukka ut *yeyyy*

EDIT2: Og jammen meg vant de ikke også gitt :D

Guest Jonna
Skrevet

WEEEEE! Grattis grattis :)

Og nå skjønner jeg enda mindre... Det er jo flere grupper per rase som er inne i det jeg trodde var oppdrettergrupper? Kan alle som har grupper delta i finalen liksom?

EDIT: Og der ble gruppa til kennel Chaume du Bois Dieu plukka ut *yeyyy*

jeg også blir litt ?? 2 samojed par isted og nå 2 Corgi P. grupper. (hvor det var en Norsk handler på den uplukkete).

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan er en kromfohrlander og kooiker og hovawart? 
    • Det er helst jeg som tar ansvar for fôr, tur og trening. Siden jeg jobber langvakter har jeg jo også mye fritid, så det blir veldig naturlig at jeg har hovedansvaret. Men skal prøve å få de andre i huset til å ta i mer.  Begynne med å få en av de andre i huset til å ta han ut når jeg kommer hjem, slik som du foreslår 👍
    • Har god erfaring med Baggen softbelt. Ser de har det hos Troll. Det kan oppleves som litt klumpete for jogging, men til gåtur er det supert. Vet ikke hva du tenker om frontfestet der men jeg har ikke opplevd problemer med det.  Jeg liker spesielt at dempingen er i selve beltet så jeg kan bruke det båndet jeg vil. Ikke alltid så praktisk med strikkbånd. 
    • Kan noen andre ta ham med ut når du kommer hjem?  Altså, når du kommer hjem, ignorere ham til du har fått tatt av deg og satt deg ned. Om han så begynner å mase om å få komme ut, at noen andre tar ham med ut litt. Det kan nok ta en del tid å snu denne adferden.  Det har jo også mye å si hvem som fôrer, går tur og trener med en hund. Gjør du det meste der, eller varierer det? Kan noen andre ta mer ansvar? 
    • Jeg har litt utfordringer med whippet hannen min på 5 år. Det er veldig tydelig at jeg er hovedmennesket til hunden, han søker til meg, det er meg han blir mest glad når kommer hjem men det er også meg han maser mest på. Jeg jobber langvakter, og når jeg er på jobb så er hunden helt rolig. De andre i huset forteller at han ligger å slapper av og er rolig og snill stort sett hele dagen. Når jeg kommer hjem blir han jo veldig glad for at jeg kommer, men jeg får nesten ikke satt meg ned før han  begynner med klynking/gråting og skal ha meg med ut - jeg tar han da som regel med meg ut, selv om de hjemme forteller at det ikke er lenge siden han var ute. Etter vi har vært ute, så kan gjerne klynkingen fortsette litt, og det kan til tider også være klynking på natten. Akkurat nå er vi i en ekstra tøff periode, da det er løpetid på byggefeltet og hannhunden har det veldig tøft, han spiser nesten ikke og sover ikke - noe som igjen gjør at jeg heller ikke sover, for jeg må være med han for at han ikke skal holde hele huset våkent om natten. Jeg har tilbrakt nettene på et rom med han i bånd og med hørselvern på for å få sove. Jeg begynner å bli rimelig desperat 🙈😭 Jeg har avtale med dyrlege om å prøve ut kjemisk kastrasjon, slik at vi kanskje kan slippe dette igjen. Men jeg er også redd for at han skal reagere dårlig på det - at han kanskje blir mer klynkende og "masete". I kveld når jeg kom hjem fra jobb så har jeg ignorert hunden, jeg har vært ute med han, men ikke "snakket" til han eller anerkjent han på annet vis, det føles ikke bra men tenker kanskje at det er noe jeg bør gjøre i en periode? Er dette helt feil tenkt av meg? Noen som har råd og veiledning for å kanskje få en litt mer selvstendig hund når også jeg er hjemme?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...