Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger


Wanderlust

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar
Ingvild skal ha ringtrening med Kovu. Jeg skal ha rallytrening for å se om Odin er mulig å stille på søndag.
Altså dere kommer? Jeg sier samme som Monica jeg, for jeg er ganske sikker på at jeg kan.

Trenger litt ringtrening på Chico, muligens Iver om jeg tar med ham (gjerne noe til å klå litt på gutten) og selvfølgelig lydighetstrening da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på fellestreninger, men pga eksamenslesing osv så har jeg ikke mulighet til å ta buss til Ekeberg en dag i uken. Jeg bor jo på Grefsen, og blir gjerne med på fellestreninger der dersom andre ønsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sikkert ingen andre revunger heller. ;)

Aha! Kelpier? Skjønte ikke no først.

Nei ikke fra Jeanette ihvertfall! Mikke og Opsis kan jo fortsatt komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke garantere for Ingvild, men jeg kommer med to.

Jeg må ta forbehold om hvor sliten jeg er (må sitte oppe seint i kveld for å lese, har eksamen i morgen, skal deretter prøve å sove noen timer før jeg skal jobbe natt til torsdag, så jeg håper jeg får sove litt ordentlig på dagtid på torsdag). Dessuten har jeg jo nå funnet ut at kelpiebanden har minikenneltreff, så jeg må også ta en vurdering på om jeg skal prøve å komme meg opp til Gardemommeby for å se på ekornene (som forhåpentligvis blir slektninger til min hund) i action. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ta forbehold om hvor sliten jeg er (må sitte oppe seint i kveld for å lese, har eksamen i morgen, skal deretter prøve å sove noen timer før jeg skal jobbe natt til torsdag, så jeg håper jeg får sove litt ordentlig på dagtid på torsdag). Dessuten har jeg jo nå funnet ut at kelpiebanden har minikenneltreff, så jeg må også ta en vurdering på om jeg skal prøve å komme meg opp til Gardemommeby for å se på ekornene (som forhåpentligvis blir slektninger til min hund) i action. ;)

Fillern å da, håpet du skulle komme og handle Kovu, så kunne jeg sette igjen gubben hjemme for å gjøre husarbeid mens vi trener. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan. Men Monica vil ikke trene bare sammen med meg, for hun er redd meg. :aww: Så om noen flere kommer, så tør hun å komme og. :P

Åååh :( Jeg tør å trene med deg alene, det har jeg vel bevist før?! :aww:

Men trening på ekebergsletta kl 6? på torsdag da? Rekk opp hånda tydelig om DU kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...