Gå til innhold
Hundesonen.no

Kruttlappen sitt B-kull


Guest Gråtass

Recommended Posts

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar
Guest Gråtass

Tviler på du hadde SOLGT en til meg da ;) hihi :) Nei, BC er nok ikke for meg med denne sykdommen gitt, men pokker så nydelige de er! :D

Jeg selger valper til hundeeiere som ønsker å ha et aktivt hundeliv utover det å ha en familiehund. Om man føler at man går innunder den kategorien så er det bare å komme på valpebesøk, så vurderer jeg alle potensielle kjøpere jeg. Men jeg personlig tror ikke at det er rasen for deg utifra det inntrykket jeg har fått av deg på nett. Men jeg kjenner deg ikke og kan godt tenkes jeg tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selger valper til hundeeiere som ønsker å ha et aktivt hundeliv utover det å ha en familiehund. Om man føler at man går innunder den kategorien så er det bare å komme på valpebesøk, så vurderer jeg alle potensielle kjøpere jeg. Men jeg personlig tror ikke at det er rasen for deg utifra det inntrykket jeg har fått av deg på nett. Men jeg kjenner deg ikke og kan godt tenkes jeg tar feil :)

BC hadde vært perfekt for meg, om jeg var sykdomsfri, noe jeg dessverre ikke er. Og da må man gå på andre raser :) Men en gang så kanskje jeg kan ha BC, om jeg er i et stabilt forhold med en hundeinteressert mann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg at Ingvild burde ha bc, det har jeg sagt for lenge siden, jeg.

Seff er jeg helt enig med deg at de er både kjekke og nydelige. Lillebror er bare helt :wub: Godt han har en super kjøper ellers hadde jeg hatt vanskelig med å sende han fra meg.

Hehe, da er vi to :D

Og så bra med kjøperen, kan tenke meg at det er ekstra tøft å sende bort en man har brukt så mye tid og bekyming på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Ååh, de er helt fantastisk søte. :wub: Det er nesten så jeg burde tatt meg en tur for å hilse på dem, men jeg tror det kunne blitt veldig vanskelig uten å ta med en hjem igjen...

Å jeg syntes også du bør ta med deg en hjem.

Søte små BC er da sjarmerende og fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg syns du burde tenke på å få deg en sånn en jeg Invild ;)

Nydelige valper Gråtass, og lillebror er en skikkelig kjekkas :wub:

Bare å komme ingvild, du får forte deg før de er leveringsklare :D Nå er de fantastisk morsomme, spinner rundt her som gale.

Jeg er helt enig med deg at Ingvild burde ha bc, det har jeg sagt for lenge siden, jeg.

Seff er jeg helt enig med deg at de er både kjekke og nydelige. Lillebror er bare helt :wub: Godt han har en super kjøper ellers hadde jeg hatt vanskelig med å sende han fra meg.

Dere må slutte med BC-pushing! Kan ikke ha valp nå uansett, så...

Men kanskje jeg skulle ta en tur. Hadde vært kos! Jeg har ikke tid før etter påske uansett, så jeg får se hvordan økonomien står til da (koster litt for toget, også). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Dere må slutte med BC-pushing! Kan ikke ha valp nå uansett, så...

Men kanskje jeg skulle ta en tur. Hadde vært kos! Jeg har ikke tid før etter påske uansett, så jeg får se hvordan økonomien står til da (koster litt for toget, også). :)

Det er student rabatt på timesbussen, da koster det ca 85 kr fra oslo og hit, så henter jeg deg på bussholdeplassen. Ikke noe stress.

Klart du skal ha bc, du bare vet det ikke enda :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er student rabatt på timesbussen, da koster det ca 85 kr fra oslo og hit, så henter jeg deg på bussholdeplassen. Ikke noe stress.

Klart du skal ha bc, du bare vet det ikke enda :lol:

Åh, ikke mer? Men da kan jeg definitivt ta turen. :) Det er i begynnelsen av mai de er leveringsklare? Da kan vi jo avtale nærmere når jeg er tilbake i Oslo etter påskeferien (har ikke bestilt billett tilbake ennå, så vet ikke helt når jeg er her).

Også tror jeg at jeg må være litt på vakt for denne diskrete overtalingsteknikken din. Plutselig er jeg BC-frelst uten å ha innsett det selv. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest Gråtass

For en utrolig sjarmerende gjeng! :wub:

HELT enig med Monica! Gudamei, for noen sjarmiser! :wub:

Løp og kjøp :D :D :D

Jeg har noen nyere bilder men jeg klarer ikke laste de opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Altså, når en liten pelsball dytter nesa si inn i halsgropa di og kommer med litt grynte og smattelyder, blir man rett og slett valpesyyyyyk. Herregud for en herlig, nydelig gjeng :wub:

Jammen godt du har slutta med valper da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...