LeneG Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Takk Mona Tia vant LP1 (med 18 påmeldte) med 189 poeng! Gratulerer Benedicte
Lola Pagola Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Gratulerer alle sammen, og Labbis da, så moro!
jaktlykke Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Gratulerer så mye til alle sammen og spesielt til Benedicte og Tia
elindm Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Jeg og gikk agility 1 i dag, hadde med meg ei til som gikk og tilsammen i AG så fikk vi 3,4 og 5 plass. Emil fikk 3 plassen og Birko 5 plassen Birko ble nr 7 i hopp 1, men Emil dikset Men det kjempe fornøyd
Wanderlust Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Vinner av juniorhandlinga ble hun med whippet. Nr. 2 ble Greta med papillon, nr 3 ble Victoria med afghaner og nr. 4 ble Malene med portugiser. Gruppe 2: 1. Dvergschnauzer s/p (Lakej's Yessie My Sweetest Thing) 2. Newfoundlandshund (Toppoloppo's Huffamei) 3. Dobermann (Attila Electra King) 4. Dansk/Svensk Gårdshund (Nydningen's Dante) Så gøy at gårdshunden ble plassert i gruppa. Og Dante er flott Takk Mona Tia vant LP1 (med 18 påmeldte) med 189 poeng! Gratulerer så mye, dere er knallflinke
WheatenMali Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 En wheaten jeg har stilt i ett år nå, Patshabel's Æction ble 2.bhk og fikk Certet og championat, yuhuuuuu Jeg stilte også i oppdrettergruppen til Kennel Patshabel som ble Beste i rasen og 4.best in show totalt.
HHC Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Ingen stor dag for oss, flat rød (igjen..) på nkk Men oppdrettergruppa BIS2
Benedicte Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Takk for gratulasjon Tia er kjempeartig å gå med Gratulerer så mye! Dere var kjempeflinke! Og du verden så glad jeg er for at jeg ikke skulle gå mot deg Men virkelig, det var imponerende å se på! Kjempe bra! Og vi har film av deg Takk! Gleder meg til å se filmen!
Tollertassen Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Bailey gutten hadde en super dag i dag og løp som en drøm. BIR, CACIB, CERT og CHAMPION! Hurra!
Wanderlust Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Bailey gutten hadde en super dag i dag og løp som en drøm. BIR, CACIB, CERT og CHAMPION! Hurra! Gratulerer så mye
Betty Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Bailey gutten hadde en super dag i dag og løp som en drøm. BIR, CACIB, CERT og CHAMPION! Hurra! Gratulere! Vet du hvem som ble BIM?
Tollertassen Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Gratulere! Vet du hvem som ble BIM? Tusen takk det var veldig stas, synes han gjorde en god figur i gruppefinalen også. Allydors Penny Alhena ble BIM og tok cert.
Lola Pagola Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Bailey gutten hadde en super dag i dag og løp som en drøm. BIR, CACIB, CERT og CHAMPION! Hurra! Gratulerer Da så jeg dere sikkert, var det du som ble hoppende glad (bokstavelig talt?) Jeg var og heiet på en annen toller, tispen som ble beste junior.
Tollertassen Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Hihi, jeg stod på sidelinjen da det var oppdretter som stilte, men jeg hoppet jeg også Det var spennende og ganske uventet siden han var i litt dårlig pels.
Nowisclee Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Takk Mona Tia vant LP1 (med 18 påmeldte) med 189 poeng! Masse gratulerer! Så utrolig gøy! Og gratulerer så mye til alle andre som er fornøyde!
Izziebelle Skrevet 3. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Oi! Gratulerer med kjempe resultater folkens! Håper jeg også får noe å skryte av i morgen, men så har jeg tross alt 3 hunder som jeg er veldig glad for om det går bra og de er veldig fine alle sammen så man får håpe
Symra&Pippin Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Grattis til alle fornøyde, og Labbisbenedicte, du imponerer!
Toril Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Gratulerer til alle som er fornøyde. Gross(Augustus) ble 4chk med ck og en flott kritikk idag Ekstra gratulasjoner til Veldig Vakre Lina og til Tia og Labbis,flott gjort.
SoppenCamilla Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Gratulerer til alle som er fornøyde!
MarieR Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Gratulerer alle sammen Sonisene skuffer aldri
Carma Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Takk! Gleder meg til å se filmen! Gratulerer igjen! Skal få lagt ut film i morgen, fikk bare litt besøk i dag så da ble det litt seint og nå må jeg sove for i morgen er det jo atter et Hamar... Gratulerer også til alle andre flinke og pene!
Synnikken Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Gratulerer så masse til Benedicte! Også dere andre!
Gjest Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Takk Mona Tia vant LP1 (med 18 påmeldte) med 189 poeng! Gratulerer Og grattis til alle andre fornøyde også!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar