Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani-tråd


Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar
Noen som vet hvor lang bestillingstid det pleier å være der?

Ellers lurer jeg på hva Martingale er? Hvis man bestiller med halvstrup, er det isåfall justerbart?

Du kan velge om du vil ha halvstrup med eller uten justering:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lang bestillingstid det pleier å være der?

Fikk mitt i posten etter kun et par dager. Kjempe fornøyd med hvor raskt det gikk. Var sikker på at det kom til å ta lang tid siden jeg bestilte med eget design, men det gjorde det heldigvis ikke :icon_confused:

fie030301.jpg

Fie030302.jpg

Fie sitt rosa tjenestetegn med en enhjørning på. Er veldig fornøyd med kvaliteten og alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Noen som vet hvor lang bestillingstid det pleier å være der?

De er veldig kjappe på der. Jeg har hatt varene i løpet av noen få dager. Og de har fantastisk service! Det var noe feil med min bestilling som egentlig var min egen feil, men de tilbød seg å sy nytt til meg gratis hvis jeg sendte inn så de kunne bruke deler fra det som ble feil. Sånt liker man!

Jeg er veldig fornøyd med halsbåndet og tjenestedekkenet (det er ikke prøvd i praksis enda siden brukssessongen ikke akkurat er i gang her oppi vinterland), men sitter veldig bra på.

Sela er jeg ikke helt fornøyd med når han drar. Den er pen og helt grei til normale rusle-i-bånd-turer med litt draing eller sporgåing med hunder med sånn middels trekk, men jeg syns ikke den ligger veldig godt når han drar skikkelig i den. Den løfter hunden opp og trekkpunktet kommer oppi halsen på hunden og i konflinkt med luftveiene (hvis noen skjønte hva jeg prøver å forklare). I tillegg var feste på ryggen litt rart når han trekker. Men, som rusletursele når han går og snuser og bare skal slippe å gå pent i halsbånd er den helt fin. Godt å ha telefonnr på både sele halsbånd og dekken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jaily fikk sitt tjenestetegn/dekken/hvadetnåheter i posten i dag. Og for å være litt jentete aller først: jeg syns hun kler det veldig godt. :) Men så til det som er litt viktigere, det virker veldig ålreit i kvaliteten. Og det er jo tross alt det viktigste. I tillegg virker det som at det sitter godt. Har ikke prøvd det i skogen i dag, men er nok ikke lenge til første prøverunde. :)

Jaily003rez.jpg

(Har ikke tilpasset stroppene enda bare så det er nevnt. Måtte bare prøves på :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk halsbånda mine i posten idag, fikk grattis reperasjon på alle Kifani halsbånda mine pga en av ringen har røket pga at de ikke var helsveiset, det er god service...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk halsbånda mine i posten idag, fikk grattis reperasjon på alle Kifani halsbånda mine pga en av ringen har røket pga at de ikke var helsveiset, det er god service...

Kan jeg spørre hvor lang tid det tok hos deg?før du fikk det du bestilte?Båndene er veldig fine og jeg er fornøyd,men jeg kan ikke si at jeg er sånn kjempefornøyd med servicen denne gangen desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, har bestilt i flere omganger.. Første gangen kjempekjapt, under en uke.. De neste gangene var jeg nok godt over to uker, hvertfall.. Har til nå vært fornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :) Må nevne at grunnen til at jeg ikke er så fornøyd denne gangen er at jeg bestile de 1april,og fikk de ikke før idag.Samtidig som at jeg for to uker siden fikk mail (etter å ha spurt hvor langt de var kommet) om at halsbåndene da straks var klare. Menmen,den som venter på noe godt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har lyst på halsbånd derfra til min egen hund, men det kan ta noen år, for å si det sånn. Jeg ønsker i rosa, med refleks, bevernylon, navn, og så bredt som mulig (på den hunden).

Går det an å få brodert nummeret på ett bånd uten strup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på halsbånd derfra til min egen hund, men det kan ta noen år, for å si det sånn. Jeg ønsker i rosa, med refleks, bevernylon, navn, og så bredt som mulig (på den hunden).

Går det an å få brodert nummeret på ett bånd uten strup?

Ja det går nok, Marianne får til det meste :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner det seg å kjøpe justerbar halvstrup i stedet for vanlig halvstrup? Diego er straks 7 mnd, så vil legge seg ut litt til. Sikkert et dumt spm :)

Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å bestemme dere for hva dere vil ha, er så mye fint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de som finner den nummeret når det er på innsiden da? :):)

Jeg ville ikke hatt det på innsiden av båndet, hele vitsen er at folk skal se nummeret lett og slippe å tukle altfor mye med hunden hvis de har funnet den og er litt skeptiske til fremmede hunder, men allikevel vil hjelpe den hjem.

Å ta av en hund halsbåndet for å finne tlf nummeret tror jeg kanskje ikke så mange tenker på eller gjør når de står med en løs hund i hånden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...