Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettside med fine bånd/halsbånd


Recommended Posts

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar
Skulle jeg nevne å.. ELSKER de EZY-dog halsbåndene. De hadde sikkert passet bra på Hero.

Bra du var fornøyd med bånde du fikk med. Er jeg som har fiksa det.. hehe :rolleyes:

Jeg likte også ezy-dog halsbåndene, men ikke nå mer.. På en kald (-10) vinterdag knakk/sprak først de refleksstripene, og etterlot seg skarpe kanter som ødela favoritt vottene mine :) Deretter sprakk plasten i låsen! Jippi liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
alle de båndene jeg har kjøpt til hundene mine hos bissevov, er helt superbra. til og med det ene i fleece , som hun sa tålte dårligere vann, har holdt seg godt. så jeg er superfornøyd både med varer og servicen :):ahappy:

Har du noen bilder av tingene?

Har bare sett bilder hos en venninne som ikke var fornøyd jeg, så skulle gjerne likt å sett bilder av noen som er fornøyd før jeg gjør meg opp en mening. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok kanskje det er litt feigt at denne en personen som ikke var fornøyd sender bilder til alt og alle fordi hun ikke var fornøyd med et par av tingene. Folk er forskjellige. Hun glemte vel i samme slengen å nevne at hun fikk igjen alle pengene, å samtidig beholdt tingene hun faktisk var fornøyd med?

Tenkte meg det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok kanskje det er litt feigt at denne en personen som ikke var fornøyd sender bilder til alt og alle fordi hun ikke var fornøyd med et par av tingene. Folk er forskjellige. Hun glemte vel i samme slengen å nevne at hun fikk igjen alle pengene, å samtidig beholdt tingene hun faktisk var fornøyd med?

Tenkte meg det ...

Nå er det vel ikke unormalt at venner prater om ting vel? :ahappy: Mulig det ikke er riktig å snakke om erfaringer med nettbutikker, men jeg har gjort akkurat det samme flere ganger med nettbutikker og produkter jeg har handlet. Tipper vi ikke er de eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok kanskje det er litt feigt at denne en personen som ikke var fornøyd sender bilder til alt og alle fordi hun ikke var fornøyd med et par av tingene. Folk er forskjellige. Hun glemte vel i samme slengen å nevne at hun fikk igjen alle pengene, å samtidig beholdt tingene hun faktisk var fornøyd med?

Tenkte meg det ...

Nei, "glemte" ikke det. :wub:

Og hva er egentlig galt med å diskutere ting man har kjøpt? Det skjer da hele tiden, det.. "Er du fornøyd med ditt og datt som du kjøpte der og der?" "Hvor anbefaler du å kjøpe sånn og slik?" og så forteller man det man har erfart. Ikke snakk om å henge ut noen, men noen ting er man ganske enkelt mer fornøyd med enn andre, og noen ting er man mer misfornøyd med enn andre ting.. Man har da ikke taushetsplikt ovenfor en nettbutikk/annen "butikk" man har handlet hos?? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke unormalt at venner prater om ting vel? :ahappy: Mulig det ikke er riktig å snakke om erfaringer med nettbutikker, men jeg har gjort akkurat det samme flere ganger med nettbutikker og produkter jeg har handlet. Tipper vi ikke er de eneste.

Nei, "glemte" ikke det. :)

Og hva er egentlig galt med å diskutere ting man har kjøpt? Det skjer da hele tiden, det.. "Er du fornøyd med ditt og datt som du kjøpte der og der?" "Hvor anbefaler du å kjøpe sånn og slik?" og så forteller man det man har erfart. Ikke snakk om å henge ut noen, men noen ting er man ganske enkelt mer fornøyd med enn andre, og noen ting er man mer misfornøyd med enn andre ting.. Man har da ikke taushetsplikt ovenfor en nettbutikk/annen "butikk" man har handlet hos?? :wub:

Nettopp slik er det ting fungerer. Tåler man ikke det som profesjonell aktør bør man vurdere å finne på noe annet og gjøre rett og slett.

Selv har jeg kjøpt av Kifani, og er veldig fornøyd med halsbåndet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg har kjøpt fra bissevov, og er veldig fornøyd med samtlige produkter derifra :ahappy::wub:

Ja, det skrev du på forrige side. Så skrev noen andre at de ikke var fornøyd. Så skrev bissevov selv noe mindre fordelaktig om en kunde - noe som aldri er lurt. Man bedrer ikke sitt rykte når man snakker stygt om kundene sine. Så da er man vel ferdig med den saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...