-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Min hund skal være hjemme alene, og jeg liker det ikke. Og det gjør ikke hunden heller. Er redd det blir bjeffing og stressing. Får gå en god tur først, og gi han mat. Og håpe det ordner seg. Det blir heldigvis ikke så mange timene han skal være alene. Han har alltid vært med tidligere juleselskaper. Men en annen i besøket skal ha sin store hannhund med. Og jeg har absolutt ikke tenkt å la min hund måtte omgås den andre hunden. Neste år blir vi nok hjemme. En venninne lar hundene sitte i bilen mens hun er i juleselskap. Det er ikke et tema for meg.
-
De har vært hjemme når vi har feiret med familie i Oslo (der vi bor). Av ulike hensyn, og først og fremst fordi de ikke ville hatt noe ut av det. De fikk en god tur på formiddagen og kanskje litt ekstra mental aktivisering, og lufting igjen rett før vi har dratt. Det begrenser såklart hvor lenge man kan være borte, men hvis hunden(e) normalt er vant til å være alene en arbeidsdag så tåler de en julekveld også. Bånd, bur eller kompostgrinder kan være gode løsninger om man må ha med hunden og den må begrenses noe. Det kan jo innebære både mye folk og tilgang på mat i ulike høyder, og være behov for skjerming både for hunden og omgivelsene.
-
Av Wilhelmina · Skrevet
Har alltid tatt henne med, og hatt henne i bånd hvis det var steder det ikke passet at hun gikk fritt rundt.
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts