Gå til innhold
Hundesonen.no

Mål 2025

maysofie
 Share

Recommended Posts

Mål 2024:

Nosework

- Trene inn en tydeligere markering

- Delta på merkeprøver

- Gå kurs

- Kanskje starte NW1?

Jepp, alt dette gjorde vi, men resultatene var det så som så med 🙈

Mål 2025:

Gi frøkna så god livskvalitet som mulig den tiden hun har igjen.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært dårlig stell i år 😂🙈

Mål for 2024;

- Ta SL2 på ukjent bane

- Ta IGP2 og IGP3  på hjemmebane 

- Ikke ha de samme feilene i lydigheten igjen ( tjuvstart på apport og satt seg ikke på sitt under marsj) 

- Bli enda bedre på spor (få over 90 i spor på prøver) 

- Bli enda flinkere til å trene henne fysisk 

Jeg har hatt et år med lite energi og litt lav motivasjon, så vi har ikke gått en eneste prøve.  Jeg har trent MASSE på å ikke tjuvstarte på apport, og trent en del spor siste måneden. Men har egentlig vært dårlig på spor i år. Vi har ikke trent mer fysisk enn vanlig. Men har vært litt flinkere i det siste, og har begynt å fore mer med rått, så synes hun ser bedre ut enn vanlig nå. Det jeg fikk gjort i år som egentlig ikke var planlagt var å delta på en del kurs, for å fylle opp litt i kunnskapen og trenings teknikker. 

Mål 2025; 

- Ta IGP2 og 3 

- få over 90 i spor 

- Holde henne i den formen hun er i nå 

De andre i treningsgruppa mi mener jeg skal være med på NM, men da er det veldig mye som skal klaffe! 😂🙈🤯🤯🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Her har det vært dårlig stell i år 😂🙈 Mål for 2024; - Ta SL2 på ukjent bane - Ta IGP2 og IGP3  på hjemmebane  - Ikke ha de samme feilene i lydigheten igjen ( tjuvstart på apport og satt seg ikke på sitt under marsj)  - Bli enda bedre på spor (få over 90 i spor på prøver)  - Bli enda flinkere til å trene henne fysisk  Jeg har hatt et år med lite energi og litt lav motivasjon, så vi har ikke gått en eneste prøve.  Jeg har trent MASSE på å ikke tjuvstarte på apport, og trent en del spor siste måneden. Men har egentlig vært dårlig på spor i år. Vi har ikke trent mer fysisk enn vanlig. Men har vært litt flinkere i det siste, og har begynt å fore mer med rått, så synes hun ser bedre ut enn vanlig nå. Det jeg fikk gjort i år som egentlig ikke var planlagt var å delta på en del kurs, for å fylle opp litt i kunnskapen og trenings teknikker.    Mål 2025;  - Ta IGP2 og 3  - få over 90 i spor  - Holde henne i den formen hun er i nå  De andre i treningsgruppa mi mener jeg skal være med på NM, men da er det veldig mye som skal klaffe! 😂🙈🤯🤯🤪
    • Mål 2024: Nosework - Trene inn en tydeligere markering - Delta på merkeprøver - Gå kurs - Kanskje starte NW1? Jepp, alt dette gjorde vi, men resultatene var det så som så med 🙈 Mål 2025: Gi frøkna så god livskvalitet som mulig den tiden hun har igjen.
    • I god tradisjon er det på tide å oppsummere målene vi satte oss i 2024, samt sette oss nye for 2025! Her er ingen for store, små eller hårete, både for hund og eier  
    • Ja, hun skal inn og fjerne svulsten på tirsdag, den ligger veldig overfladisk på leppa/i munnviken så det er jo et betydelig mindre komplisert inngrep enn en blokkert spyttkjertel ville vært. Men vi vet jo ikke om det er spredning, i så fall er det mye dårligere prognoser som krever såpass omfattende og risikable inngrep at det utsetter jeg ikke en 13-åring med dårlig hjerte for. Hun har heldigvis ingen symptomer på kreft, så jeg har jo et ørlite håp om at hun kjemper seg gjennom dette også. Livsviljen er det i hvert fall ingenting å si på 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...