supreo Skrevet 14. August 2022 Rapporter Skrevet 14. August 2022 Heisann! Skal bestille litt stash til valpen kommer - er det noen som har tips til treningsgodbiter til valp som er gode men som ikke koster skjorta? Siter
simira Skrevet 14. August 2022 Rapporter Skrevet 14. August 2022 De billigste er de du lager eller kjøper selv. Kjøtt/pølsebiter, skinkeost på tube, ostebiter, pannekaker. Om hunden er matglad kan du bruke tørrfôr til de enkle tingene. Frolic fra matbutikken faller ofte i smak hos mange, men det er veldig salt, så begrens bruken litt. Siter
jma Skrevet 14. August 2022 Rapporter Skrevet 14. August 2022 Jeg pleier å bruke grillpølser. Lette å dele opp i små biter, og de fleste valper digger det ? Siter
supreo Skrevet 14. August 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2022 Ja, har brukt pølser, fiskekaker og kjøttkaker etc. men redd det er for salt til en så liten tass ? Siter
Tricolor Skrevet 14. August 2022 Rapporter Skrevet 14. August 2022 Ost av typen Norvegia. Det er renslig, kan skjæres i bittesmå biter, jeg opplever at de tørker og kan ligge noen dager i jakkelommen uten å mugne. Ellers kjøper jeg noen små biter på dagligvarebutikk. Husker ikke navnet nå. Men det er bittesmå avlange skiver som er mørkere på midten. Mine elsker de. Siter
supreo Skrevet 14. August 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2022 32 minutter siden, Tricolor skrev: Ost av typen Norvegia. Det er renslig, kan skjæres i bittesmå biter, jeg opplever at de tørker og kan ligge noen dager i jakkelommen uten å mugne. Ellers kjøper jeg noen små biter på dagligvarebutikk. Husker ikke navnet nå. Men det er bittesmå avlange skiver som er mørkere på midten. Mine elsker de. Blir ikke det ganske kaloririkt? Må trappe ned på maten da? Siter
simira Skrevet 15. August 2022 Rapporter Skrevet 15. August 2022 Ikke noe mer enn alt annet de får av godbiter. I valpe-og unghundtiden går det uansett så mye godbiter at det er greit å passe på å kutte ned på maten. Siter
LinL Skrevet 18. August 2022 Rapporter Skrevet 18. August 2022 Det er lurt å ikke blande så mye forskjellig de første ukene/månedene. Valper har lettere får å få diare da det er mye de ikke har prøvd ut enda, så finn en type, og utvid sakte men sikkert til andre typer Siter
simira Skrevet 18. August 2022 Rapporter Skrevet 18. August 2022 16 minutes ago, LinL said: Det er lurt å ikke blande så mye forskjellig de første ukene/månedene. Valper har lettere får å få diare da det er mye de ikke har prøvd ut enda, så finn en type, og utvid sakte men sikkert til andre typer Jeg tenker omvendt jeg da. Det er greit at de tilvennes litt forskjellig. Men ikke pøs på med alt mulig med en gang, nei. Og vær obs på saltinnhold og sånt. Siter
LinL Skrevet 18. August 2022 Rapporter Skrevet 18. August 2022 1 hour ago, simira said: Jeg tenker omvendt jeg da. Det er greit at de tilvennes litt forskjellig. Men ikke pøs på med alt mulig med en gang, nei. Og vær obs på saltinnhold og sånt. Det er jeg enig i, men som du sier, ikke alt med en gang. Det er i alle fall ikke det jeg begynner med. De kan være ganske sensitive i magen når de kommer som 8 uker. Det er ikke særlig trivelig for valp 9 uker og ny valpeeier hvis valpen blir dårlig når de er så unge. Siter
Recommended Posts