-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
By Hannhund søkes · Posted
Hei! Hvor holder du til? Vi er på leit etter maltipoo hann som kan parres med vår tispe. Hva farge er han? Leter etter brun -
Et par meter mellom, tenker jeg? Men det kommer jo litt an på hvor mye sikring hunden faktisk trenger. Om den prøver å løpe ned eller hoppe over gjerdet ville jeg vurdert tettere.
-
By SviskeKompott · Posted
Super tråd! Har flere ting jeg er etter. Halsbånd til bringkobbel - mitt gamle røyk. trenger et nytt.. er vel 1'' som er målet, og da gjerne nylon/noe glatt, da vi sliter med at båndet snur seg rundt/blir skeivt når hunden rister seg osv. Så vidt jeg vet får man ikke kjøpt bare halsbåndet... Noe til å bestemme vindretning? Bor i Vestfold, og her er vinden svak og endrer retning fort. Noe typ produkt som puffer ut pulver eller noe som gir av røyk eller noe? Pipeball hvor pipen overlever over lengre tid selv etter å bli hardt skadet av sterke schæfer-kjever. -
Takk for svar! Noen her som har erfaring med Norbottenspets? Hvordan er rasen å trene lydighetstrening med eller til bruk i agility om det blir aktuelt?
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts