Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei alle sammen! ?

Er i utgangspunktet ikke ny på forumet da jeg har vært her siden juni 2007, men klarte ikke å komme meg inn på min gamle bruker og hadde egentlig uansett lyst til å starte med blanke ark da de fleste bildene og sånn har forsvunnet fra mine tidligere innlegg. Mitt tidligere brukernavn er "Irenen" ☺️

Jeg har per dags dato tre hunder. Taxi, en liten kooikergutt som blir 12 år til våren, Nora, en drentsche patrijshond som har rukket å bli åtte år allerede, og en engelsk springerfrøken ved navn Sega. Sega er snart tre år og bor i det daglige hos moren min som bor alene og er en veldig sprek pensjonist. Sega var tiltenkt å brukes i avl, men på grunn av bittfeil ble ikke de planene noe av. Har fortsatt en oppdretterdrøm, men det blir forhåpentligvis med fremtidige springere ❤️?

Ellers har jeg to barn (4 og 6 år) og jobber som autorisert dyrepleier.

Synes det er veldig hyggelig å se at det fortsatt er endel aktivitet her på forumet. Jeg er stadig innom og leser og skal prøve å bli aktiv her igjen ?

irene-alta2.jpg

• Like 10
Skrevet

Velkommen tilbake! Jobber du fortsatt på Nordberg? Kanskje ikke siden du ser ut til å ha flyttet til Drøbak...?

Er det Sega jeg ser rundt på Disen/Lofthus i blant tro?

Skrevet
Akkurat nå, simira skrev:

Velkommen tilbake! Jobber du fortsatt på Nordberg? Kanskje ikke siden du ser ut til å ha flyttet til Drøbak...?

Er det Sega jeg ser rundt på Disen/Lofthus i blant tro?

Takk ?

Nei, jobber på Jeløy Dyresykehus nå ? Sluttet på Nordberg for fire år siden.

Det kan være det altså! Mamma bor fortsatt på Brobekk og er ofte på tur i marka der oppe ?