Mumle Mu Skrevet 30. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2018 Må lage en kull-tråd . Vi venter valper (hvert øyeblikk, faktisk! Så da kan man lage kulltråd så lenge) etter vår amerikanske import N UCH Valeska Ambigous Smile, "Danara" og INT NORD UCH NJV-11 NV-16 Tzartaig Cool Victory, "Tony" (for de som er interessert i borzoihistorie, så er denne stamtavlen en godbit!). Vi forventer en hel haug sunne valper i alle regnbuens farger, med et mer klassisk utseende enn det man kanskje ser i ringen dag. Danara er DM fri etter foreldre, har normalt stoffskifte og hjerte u.a 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 30. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2018 Gratulerer! Gleder meg til valpespam om kort tid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyttebæra Skrevet 1. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2018 (endret) Gratulerer! Blir spennende å følge med. Rasen fanger alltid oppmekrsomheten min på utstillinger. Endret 1. Juli 2018 av Tyttebæra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 3. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2018 Vakre!! Gleder meg til bilder! Har du mange interesserte valpekjøpere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 3. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2018 Så spennende - gratulerer! Skal bli morsomt å følge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2018 Så spennende ?? blir gøy og følge med på! Er det noe bruks/show e.l. kombinasjonen higer etter eller "bare" sunne, friske og trivelige borzoier? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 9. Juli 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2018 1 juli ble de faktisk født! 5 jenter og 4 gutter Vi trodde ikke de skulle komme før om et par dager, for det var ingen tegn på at en fødsel var nært forestående. Ingen endringer i temp, og 15 minutter før den første kom, så lekte hun ute i hagen, koste litt i sofaen før hun, som vanlig, forsvant inn på et soverom. Der hørte jeg et lite klynk, og vipps, så gikk vannet. Fikk geleidet henne til valpekassen, og før hun fikk lagt seg, så var førstemann ute. Resten kom som perler på en snor, eller, tre av de krabbet faktisk ut selv... En creme gutt, mest rødt, og noen farger vi ikke helt vet hva er enda De er så fantastisk fine, og Danara er verdens beste mor <3 På 3.7.2018 at 8:30 AM, mushi skrev: Vakre!! Gleder meg til bilder! Har du mange interesserte valpekjøpere? Vi har nok noen ledige På 5.7.2018 at 11:18 PM, Malamuten skrev: Så spennende ?? blir gøy og følge med på! Er det noe bruks/show e.l. kombinasjonen higer etter eller "bare" sunne, friske og trivelige borzoier? ? Danara er etter amerikanske og rusisske jaktlinjer, men har uheldigvis null interesse for plastfiller, så lc har det blitt dårlig med. Tony sin stamtavle er gammel, faren hans er født i 1988, og selv om dette var rundt borzoiens "topp" i USA, så var den ikke like delt som den kanskje oppleves nå. Jeg håper jeg får noe lc-hunder ut av dette, det bør de så absolutt ha fysikken til. Så får vi bare håpe lysta på plast er tilstede, et par av sønnene hans fra forrige kull har prøvd lc, og syntes det var riktig så kult Jeg håper vel denne kombinasjonen gir oss hunder som kan gjøre det bra både på felt og på utstilling:) 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidnajse Skrevet 9. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2018 Gratulerer med nydelige små! Men herregud, Danara må være den fineste borzoien jeg har sett Synes hun hadde veldig fin pelsmengde, men jeg kan ingenting om borzoi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 9. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2018 Gratulerer så mye med fine små ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 9. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2018 Gratulerer med herlige små løpere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 11. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2018 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyttebæra Skrevet 11. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2018 Gratulerer! Gleder meg til valpespam. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidnajse Skrevet 24. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2018 Hva skjedde med valpespam, @Mumle Mu? Jeg er provosert... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 24. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2018 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 24. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2018 1 hour ago, sidnajse said: Hva skjedde med valpespam, @Mumle Mu? Jeg er provosert... Enig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 14. August 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2018 (endret) Unnskyld!! Skylder på dårlig internett... Får ikke lagt ut bilder her, men kan prøve å linke til fb! Vælps! <3 Endret 14. August 2018 av Mumle Mu 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidnajse Skrevet 14. August 2018 Rapporter Share Skrevet 14. August 2018 Der kom det, ja Falt veldig for uttrykket på Deville og Imperial, men skikkelig søte hele gjengen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 14. August 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2018 Akkurat nå, sidnajse skrev: Der kom det, ja Falt veldig for uttrykket på Deville og Imperial, men skikkelig søte hele gjengen! De er helt vannvittig søte, i kveld har vi hatt en liten grinestund her hjemme, siden vi ikke kan beholde alle... Litt usikker på om oppdrett er noe for oss #horders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. August 2018 Rapporter Share Skrevet 14. August 2018 ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyttebæra Skrevet 14. August 2018 Rapporter Share Skrevet 14. August 2018 Nydelig gjeng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 15. August 2018 Rapporter Share Skrevet 15. August 2018 Søte som sukker! Spent på hvem av dem dere beholder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 15. August 2018 Rapporter Share Skrevet 15. August 2018 (endret) 13 hours ago, Mumle Mu said: De er helt vannvittig søte, i kveld har vi hatt en liten grinestund her hjemme, siden vi ikke kan beholde alle... Litt usikker på om oppdrett er noe for oss #horders det skjønner jeg godt! hadde samme problem! Men har heldigvis god kontakt med alle valpekjøperne så det hjelper Fatt mot! Endret 15. August 2018 av Meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 15. August 2018 Rapporter Share Skrevet 15. August 2018 Utrolig fine småinger - av en vakker, vakker rase! Borzoi er min "guilty pleasure" - skulle så gjerne hatt en, men realistisk sett innser at det nok aldri blir noe av... Men 9 stykker i 8 ukers alder, som løper rundt, tisser og bærsjer, biter, piper og skal ha oppmerksomhet, alenetid - fysisk relativt store også - kan se for meg at jeg hadde syntes det blir "helt greit" at de kommer seg ut til eierne sine. :-) Hoarding på et helt nytt nivå - ha 80 borzoier, liksom... Tror det er enklere med miniatyrhunder som kan stables i bur i høyden.. Tusen takk for at du deler bilder av disse skjønningene! Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. August 2018 Rapporter Share Skrevet 15. August 2018 Gratulerer med en fin gjeng Beholdt du noen selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts