Flått som har sittet så lenge at den sprakk
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
Control Unleashed eller Hverdagslydighet fra valp til voksen er de to bøkene jeg ville brukt hvis jeg skulle satt meg inn i ting i dag ihvertfall.
-
By SviskeKompott · Posted
Jeg og min samboer har nettopp skaffet oss en 7 år gammel hvit gjeterhund. Jeg har holdt på med hund hele livet, jobbet på hundekennel, trent agility og diverse. Min samboer hadde schæferhund som liten men utover familiehunden har han lite erfaring med hundehold og hundetrening. Hunden vi har er svært lydig og snill, men samboer vil gjerne lære om hunder, hva slags trening som funker, hvordan hunden lærer og forberedelse dersom vi skaffer oss en hund etter dette. Noen tips? Norsk, engelsk eller tysk språk. Er en hel jungel der ute og synes det er vanskelig å orientere seg. Vi trener Rally med hunden men jeg er ingen pedagog og synes det er vanskelig å rette på han, typ "du må være bestem" "nei ikke så bestemt, nå er du streng" osv. Tydelig at hunden hører mye mer på meg. Regner med mye kommer seg når de blir vandt med hverandre og samboeren min får mer erfaring. Tror likevel en god bok om hundetrening hadde passet han supert. Noen tips? -
Tørkerull har vi alltid i hus👍🏻😊 Eddik er sikkert lurt det, men jeg virkelig hater lukten av eddik🥴 så det blir nok ikke brukt eddik her i hus😅
-
Hei og takk for svar alle sammen jeg sitter litt i tenkeboksen..har hatt valp og unghund to ganger før og vet det kan være krevende tid..jeg er ikke så usikker på oppdragelse av valpen er mere usikker og redd for oppdragelse av en baby😰 det er snakk om en papillon valp ja.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts