Miloficent Skrevet 16. August 2019 Rapporter Share Skrevet 16. August 2019 3 timer siden, Rufs skrev: Denne annonsen var bare ikke lett å forstå ? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=155006652 I tillegg til skrivefeil, er det brukt google translater her? Hahah hva i alle dagerHadde ikke solgt noen schæfer til denne personen vertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemi1 Skrevet 16. August 2019 Rapporter Share Skrevet 16. August 2019 siden det er så mange dustete annonser, så må jeg dele denne, den perfekte hunden for veldig mange. Slett ikke dustete;) Bare søt og ikke noe arbeid! 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tins Skrevet 19. August 2019 Rapporter Share Skrevet 19. August 2019 Tja, god klang i det da! 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 20. August 2019 Rapporter Share Skrevet 20. August 2019 På 8/16/2019 at 5:59 PM, Miloficent skrev: Hahah hva i alle dagerHadde ikke solgt noen schæfer til denne personen vertfall! Denne så jeg også. Hadde tenkt å lime den inn her men så var det gjort det allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tillien Skrevet 20. August 2019 Rapporter Share Skrevet 20. August 2019 On 8/16/2019 at 1:32 PM, Rufs said: Denne annonsen var bare ikke lett å forstå ? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=155006652 I tillegg til skrivefeil, er det brukt google translater her? Tror ikke det er brukt google translate, da ville ikke det vært så mange skrivefeil. Rart hvordan man likevel forstår hva han faktisk mener, på tross av at språket er nærmest ugjenkjennelig. Umulig å skjønne hva som er hans morsmål, det kan hende hele bildet blir forstyrret ekstra av schizofrenien. Kunne vært veldig morsomt om man ikke altfor godt ser at det er et svært plaget menneske som har tatt seg bryet med å skrive alt dette. Og han vil nok ikke får ønsket sitt oppfylt, sannsynligvis burde han ikke det heller før psykosen er under kontroll. Kanskje noen i behandlingsapparatet rundt ham kunne se om det var mulig å få treffe hunder på andre måter - hvis det kunne hjelpe. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miloficent Skrevet 23. August 2019 Rapporter Share Skrevet 23. August 2019 Ikke akkurat en finn annonse, men noen som ønsker en «znudel» eller?? 4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravensburger Skrevet 25. August 2019 Rapporter Share Skrevet 25. August 2019 Er mer fan av å eie en hel hund, men det er kanskje bare min preferanse ? : ) https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=155950902 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemi1 Skrevet 25. August 2019 Rapporter Share Skrevet 25. August 2019 Akkurat nå, Ravensburger skrev: Er mer fan av å eie en hel hund, men det er kanskje bare min preferanse ? : ) https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=155950902 lurer på om det er fremparten eller bakparten, jeg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miloficent Skrevet 29. August 2019 Rapporter Share Skrevet 29. August 2019 Blir mer og mer fascinert av blandingsnavnene jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 7. September 2019 Rapporter Share Skrevet 7. September 2019 (endret) ? Endret 7. September 2019 av Pixie 1 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 9. September 2019 Rapporter Share Skrevet 9. September 2019 (endret) Morsomt navn ? Har du en fransk mops? Se hit! Har du en fransk mops? Se hit! Ønskes kjøpt Hei! Jeg ønsker å komme i kontakt med noen som har erfaring med fransk mops (blanding av fransk bulldog og mops) og/eller lignende raser. Jeg og samboeren min ønsker oss nemlig en liten hund, og har sett litt på denne rasen. Finner veldig lite informasjon om den på nett, og ønsker derfor å komme i kontakt med noen med personlig erfaring for noen spørsmål. Krysser fingrene for at noen hyggelige fransk mopse-eiere tar kontakt ? Da hadde vi blitt innmari glade! Har du en fransk mops? Se hit! Endret 9. September 2019 av Katharina 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 Asså man blir jo lettere deprimert av å lese Finn annonser ? Denne her er ganske ikke en av de verste men «Vi har lang erfaring med denne type hund» ok, denne type hund, mener dem da vakthund, jakthund, mynde, eller blanding av alle disse?? Jeg mener, det er ganske forskjellige type raser det er snakk om. Og «linjene er testet over tid». Testet på hvilken måte da? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=161887270 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 Just now, jma said: Asså man blir jo lettere deprimert av å lese Finn annonser ? Denne her er ganske ikke en av de verste men «Vi har lang erfaring med denne type hund» ok, denne type hund, mener dem da vakthund, jakthund, mynde, eller blanding av alle disse?? Jeg mener, det er ganske forskjellige type raser det er snakk om. Og «linjene er testet over tid». Testet på hvilken måte da? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=161887270 For en blanding Må jo være perfekt for de som ikke klarer å bestemme seg for hvilken type hund de vil ha, litt av alt liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 25 minutter siden, jma skrev: Asså man blir jo lettere deprimert av å lese Finn annonser ? Denne her er ganske ikke en av de verste men «Vi har lang erfaring med denne type hund» ok, denne type hund, mener dem da vakthund, jakthund, mynde, eller blanding av alle disse?? Jeg mener, det er ganske forskjellige type raser det er snakk om. Og «linjene er testet over tid». Testet på hvilken måte da? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=161887270 Oh, det der er en blanding jeg ikke hadde orket ? og kan ikke skjønne at noen kan tenke at det er lurt overhodet heller... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 15. November 2019 Rapporter Share Skrevet 15. November 2019 Flere som har lagt merke til at når det legges ut avls-annonser av typen "jeg vil bli mamma", så heter tispa Chanel, Prada, Tiffany eller lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 20. November 2019 Rapporter Share Skrevet 20. November 2019 Dagens nye blandingsnavn: Bandog, en vakt- og familiehund av Amerikansk Bulldog og Boerboel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren-Noctua Skrevet 20. November 2019 Rapporter Share Skrevet 20. November 2019 Akkurat nå, Pixie skrev: Dagens nye blandingsnavn: Bandog, en vakt- og familiehund av Amerikansk Bulldog og Boerboel. Det kommer vel ann på hvordan det er brukt? Det er så klart ingen rase. Men etter det jeg kunne finne, så er bandog noe som går langt tilbake. https://en.wikipedia.org/wiki/Bandog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 20. November 2019 Rapporter Share Skrevet 20. November 2019 Akkurat nå, Maren&Bunyip skrev: Det kommer vel ann på hvordan det er brukt? Det er så klart ingen rase. Men etter det jeg kunne finne, så er bandog noe som går langt tilbake. https://en.wikipedia.org/wiki/Bandog Ok, beklager. Jeg har aldri sett det før, var nytt for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoloomg Skrevet 21. November 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2019 Finner ikke igjen annonsen nå, men kom over "ulvesikre" valper på Finn... De var ulvesikre(husker ikke nøyaktig ordlyd) fordi de aldri gikk mer enn 60 meter fra fører. Det var blanding av langhåret og korthåret vorsteh. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 21. November 2019 Rapporter Share Skrevet 21. November 2019 19 minutes ago, yoloomg said: Finner ikke igjen annonsen nå, men kom over "ulvesikre" valper på Finn... De var ulvesikre(husker ikke nøyaktig ordlyd) fordi de aldri gikk mer enn 60 meter fra fører. Det var blanding av langhåret og korthåret vorsteh. Ja, de er jo kjent for å holde seg nær fører 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoloomg Skrevet 21. November 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2019 Akkurat nå, Wilhelmina skrev: Ja, de er jo kjent for å holde seg nær fører Var det jeg også stusset litt på ? Visste ikke om det var noe eget om man blandet hårlagene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miloficent Skrevet 18. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2019 Woho! Dagens funn av ny hunderase. Si hei til Beaglier Fra annonsen: «Litt fakta om rasen: Beaglier er en blanding av Beagle(mor) og Cavalier King Charles Spaniel(far). Dette er en designer rase som er veldig populær i Australia. Rasen har rolig temperament, de er kjærlige, milde og ikke sjenerte i møte med andre mennesker eller hunder. Responderer godt på trening, god familie hund og forventet levetid opp til 13år.» Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 19. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2019 6 hours ago, Miloficent said: Woho! Dagens funn av ny hunderase. Si hei til Beaglier Fra annonsen: «Litt fakta om rasen: Beaglier er en blanding av Beagle(mor) og Cavalier King Charles Spaniel(far). Dette er en designer rase som er veldig populær i Australia. Rasen har rolig temperament, de er kjærlige, milde og ikke sjenerte i møte med andre mennesker eller hunder. Responderer godt på trening, god familie hund og forventet levetid opp til 13år.» Flaut å si det, men utseendemessig er dette en blanding jeg liker godt - i hvert fall de jeg har møtt så langt. Ser litt ut som en langbeint, slank cavalier med lengre snuteparti; sånn som jeg skulle ønske cavalierene så ut. Men klart, de kan vel like gjerne ende opp nærmere beagle på skalaen, ikke minst inni hodet, og der melder jeg pass altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyttebæra Skrevet 19. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2019 12 hours ago, Miloficent said: Woho! Dagens funn av ny hunderase. Si hei til Beaglier Fra annonsen: «Litt fakta om rasen: Beaglier er en blanding av Beagle(mor) og Cavalier King Charles Spaniel(far). Dette er en designer rase som er veldig populær i Australia. Rasen har rolig temperament, de er kjærlige, milde og ikke sjenerte i møte med andre mennesker eller hunder. Responderer godt på trening, god familie hund og forventet levetid opp til 13år.» De glemte å legge til i annonsen at dersom du slipper den løs, ser du den mest sannsynlig ikke igjen på +- 1 time. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 19. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2019 8 år gammel hannhund til omplassering, frenchie. Ikke særlig til adferdsproblemer, bortsett fra at han ikke er omgjengelig med andre hunder. Og er veldig kresen i matveien. Og krever en del mosjon for å trives. Og må ha en hundevant eier for å ikke bli frustrert. Men ellers er han en drøm altså! ? 3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts