Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mars

QUEST
 Share

Recommended Posts

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sliiiten.  Men nå har jammen lille Fettergutt blitt godkjent lavinehund, og er nå godkjent redningshund både sommer og vinter. Fineste lillegutt.   Ellers så må jeg innrømme at jeg gleder meg lit

Fineste snilleste Casper er 10 år i dag! ? ??

Vi klarte det:) Herregud det er vilt hvor sliten man blir av å ikke gjøre noenting.

Posted Images

Just now, Symra&Pippin said:

Men det er stor variasjon på eksteriøret innen rasen. Dette er også en appenzeller:

Bilderesultat for appenzeller

:aww:

Dette er også en Appenzeller, hilsen mannfolka på jobb :lol: 

OpenGraph-Sortiment.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Hvorfor er det alltid sånn at når man MÅ ligge helt stille på ubestemt tid så begynner man å klø? :blink: 
Jeg klarte å stå i mot da. Jeg måtte bare blåse litt på det hårstrået som garantert ikke befant seg på nesa og forårsaket kløen. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Siri skrev:

Eventuelt er ikke seminaret markedsført nok? Jeg har ikke hørt om dette... :) 

Det er i utgangspunktet rettet mot veterinærstudenter, så det kan nok være grunnen til at ikke alle har fått det med seg.

Forøvrig har flere av raseklubbene blitt forespurt om å stille, men er kun boxerklubben som har takket ja.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnnikenK skrev:

Den følelse når du tar ut en pakke med 500 gram makaroni av skuffen og den åpner seg i bunn... Supra syns hvertfall det var spennende :pinch:

Jeg har sånt i glasskrukker fra IKEA. Da slipper jeg frokostblanding og ris overalt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok med meg Blaze og Skoj på trening i klubben i kveld og sendte Felix med samboern på jobb. Blaze var flink og jeg MÅ få på plass den hersens apporten så vi får starta i kl.2. 

Skojfisen har veldig fin fokus til å være pøppi og vi fikk lekt og hatt det gøy med folk og hunder rundt. Fine hunder som lyser opp en ellers teit dag:ahappy:

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, *Kat84* skrev:

Hvorfor er det alltid sånn at når man MÅ ligge helt stille på ubestemt tid så begynner man å klø? :blink: 
Jeg klarte å stå i mot da. Jeg måtte bare blåse litt på det hårstrået som garantert ikke befant seg på nesa og forårsaket kløen. :aww: 

Det er LOVEN som sier det. Det skal ALLTID klø på nesa når man ligger i MR-maskina... ALLTID... :aww: 

1 time siden, Vilje skrev:

Det er i utgangspunktet rettet mot veterinærstudenter, så det kan nok være grunnen til at ikke alle har fått det med seg.

Forøvrig har flere av raseklubbene blitt forespurt om å stille, men er kun boxerklubben som har takket ja.

Ja, det kan nok være en årsak ja. Ellers kan det jo også være at man har feil mailadresse til klubbene som er invitert? Jeg vet vi ikke alltid får all post som sendes til klubben vår fordi den gamle nkk-adressen blir benyttet. 

Har vi vært på deilig sparktur i Mosjømarka :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
6 minutter siden, Siri skrev:

Det er LOVEN som sier det. Det skal ALLTID klø på nesa når man ligger i MR-maskina... ALLTID... :aww: 

Hvis det er han der Murphy sin lov så er han en dust :aww:

Etter å ha ligget på den harde plata deres har vondtene blusset opp igjen. Kan tro jeg gleder meg til lang kjøring i morgen da! :rolleyes:

Men før det må jeg først av alt fokusere på å kurere halskløen, og åpne nesa som plutselig er tett igjen. Juhuu!

Endret av *Kat84*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Å begynt i ny jobb og magen har virkelig slått seg vrang. Har denne uken på å finne ut av ting før jeg må bestemme meg om å si ja eller må takke for meg. Det er en følelse av dritt for å si det pent. Trives i jobben og med koleger selv om vi er over hele lendet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Kat84* skrev:

Hvis det er han der Murphy sin lov så er han en dust :aww:

Han derre Murphy har nok en finger med i spillet i hvert fall :aww: 

Sitat

Etter å ha ligget på den harde plata deres har vondtene blusset opp igjen. Kan tro jeg gleder meg til lang kjøring i morgen da! :rolleyes:

Blir nok helt supert skal du se :lol: 

Sitat

Men før det må jeg først av alt fokusere på å kurere halskløen, og åpne nesa som plutselig er tett igjen. Juhuu!

Har du vurdert allergi?  :whistle: 

Willy gleda seg over det vårlige været i dag :D

Siri Guldseth sitt bilde.
Endret av Siri
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow
On 18 March 2018 at 12:49 PM, WelshenNemi said:

Hva koster det?

169,- per mnd etter prøveperiode. Jeg fikk etpar mnd gratis prøvetid før jul en gang, de kjører nok slike tilbud innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Han derre Murphy har nok en finger med i spillet i hvert fall :aww: 

Jeg vurderer seriøst besøksforbud mot han der. :aww: 

Akkurat nå, Siri skrev:

Blir nok helt supert skal du se :lol: 

Ja, jeg må i hvert fall prøve å tenke i den retningen :P 

Akkurat nå, Siri skrev:

Har du vurdert allergi?  :whistle: 

Det er bare runde 2 av forkjølelsen heldigvis. Har vært gjennom lett feber, halsvondt, og av og på med tett nese i noen dager nå. Faktisk akkurat likt som sist. Dagen etter gubben kjøpte nesespray og satt og sukket, stønnet, og peste på en krakk på badet begynte jeg å bli forkjølet igjen. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tja, min forrige hund måtte ha små måltider gjennom hele dagen, ellers ble hun kvalm og spydde hun magesyre. Det feilte henne ikke noe utover det at magesekken ikke tålte å bli helt tom. Det hunden jeg har nå sultestreiket i sitt tidligere hjem og kunne gå dagevis uten mat. Hun klarer seg like fint på ett stort måltid daglig som flere små. Jeg har prøvd OMAD selv, og jeg klarer faktisk ikke å spise ~2000 kalorier (som er mitt dagsbehov for vedlikehold) på ett måltid. Fasting kan sikkert være positivt for noen individer i noen tilfeller, men jeg tror absolutt ikke det er noe som passer for alle.
    • Det var lenge siden! Hvis du faktisk skal ha noe særlig sol og varme så er det sør-Spania som gjelder. Kanariøyene hvis du vil være værsikker. Det kan være ganske hustrig ellers i sør-Europa, og husene der er jo ofte ikke laget for vinter og ikke spesielt godt isolert. Heller ikke i Spania, forsåvidt. Kanskje se på feriehusutleiere som Novasol og den type ting?  Tenker du å fly eller kjøre? Det blir jo fort dyrt å fly tre store hunder fram og tilbake i cargo.
    • Jeg har begynt å se etter sydendestinasjoner pga helsa, og tenker at hvis jeg blir ufør så blir det å tilbringe vintrene der nede. Jeg vil ha noe veldig rolig, ei hytte ved et stille fjellvann med bare en dagligvarebutikk i nærheten hadde funka, liksom, men jeg sliter litt med å orientere meg. Er det noen som har forslag til feriedestinasjoner for ei litt pysete dame med to mellomstore (alaskan husky og storpuddel) hunder? 🙈 Pris har en del å si, jeg vil helst ikke blakke meg 🙈
    • Hei.  Jeg har hatt Mitt spor og err veldig fornøyd med dem men nå skal jo dem legges ned fra 30sept nå.. Så da fikk jeg tilbud om å få gratis brikker igjennom Lildog og dette er noe av det mest ubrukelige jeg har hatt.. Dem har ikke i nærheten av det Mitt spor har av aktivitetsovervåkning og turfunkjon osv.. Så jeg skal over til Tractive men har 2 hunder så det som holder meg igjen er prisen på abennomentene jeg må ha siden jeg vil jo ha alle de funksjonene som er tilgjengelig men da må jeg ut med minimum 2520-, for ett år på begge gutta samtidig for å få fullt utbytte av trackeren.. + at det koster jo fra 1000-, - 1500-, pr sporingsenhet oppå der igjen.. Og med uførepensjon så har man ikke mulighet til å betale sånne summer på engang på en sporingsenhet men heller det enn å miste dem fordi dem kanskje løp etter ett rådyr ellernoe og løp for langt og ikke finner veien hjem igjen..  Så du betaler for trygghet på tur tenker jeg.. Jeg har mine løse på tur nesten hver eneste dag.. Det har gått bra hittil men man vet aldri..  MEN STYR UNNA LILDOG IHVERTFALL ER MITT RÅD!!! 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...