Sunlily Skrevet 19. Juni 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2018 I dag har vi kommet til dag 44 og magen vokser så det knaker. Hun har gått opp 3 kilo fra sin normalvekt og er i dag målt til 67 cm om magen. Første måling ble gjort på dag 36 og da var hun 56,5 cm, så det er ganske spennende å se hvor stor hun blir før hun sprekker. Vi ser så stor vekst bare fra dag til dag at det er direkte skremmende For å være ærlig så er det et veldig spesielt syn å se Tirith i lubben form, for hun har alltid vært så smidig og i god og riktig form siden hun ikke er noen utstillingshund 2 Siter
Sunlily Skrevet 5. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2018 Da var vi i gang To sorte tisper med lange NBT 3 Siter
Sunlily Skrevet 5. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2018 Blue merle tispe full hale 2 Siter
Sunlily Skrevet 5. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2018 Svart tri gutt med full hale 2 Siter
Sunlily Skrevet 5. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2018 Svart tri gutt med hale til 2 Siter
Sunlily Skrevet 5. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2018 Vi endte til slutt på 6 valper 2 svarte tricolor tisper (med lange stumper) 2 blue merle tisper (fulle haler) 2 svarte tricolor hanner (fulle haler) Alt står bra til med både mor og barn 21 Siter
Sunlily Skrevet 11. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juli 2018 Valpene har rukket å bli 6 dager gamle i dag, og er alle friske og sunne valper To av valpene doblet fødselsvekten sin i dag og de resterende fire er også rett rundt svingen. Alle valpene ligger på over 600g hvor det kun skiller ca 100g mellom størst og minst! Bildene er tatt i går da de var 5 dager gamle. Temaet for kullet er Pokémon og valpene har fått navn fra filmene Sunlily's Voice Of The Forest "Lunala", tispe Sunlily's The Power Of One "Suicune", tispe Sunlily's Jewel Of Life "Lugia", tispe Sunlily's Legend Awakened "Ho-Oh", tispe Sunlily's Master Of Illusions "Entei", hann Sunlily's Spell Of The Unown "Raikou", hann Før noen påpeker det, så er det ikke jeg som er dårlig i engelsk, men tittelen på filmen da det er et ordspill Hannene - Entei på toppen av Raikou Tispene Ho-Oh, Lunala, Lugia & Suicune Hele kullet Raikou, Ho-Oh, Lunala, Lugia, Suicune & Entei 13 Siter
roxie88 Skrevet 12. Juli 2018 Rapporter Skrevet 12. Juli 2018 Ååååå gratulerer så mye, for noen fininger 1 Siter
MissHeike Skrevet 12. Juli 2018 Rapporter Skrevet 12. Juli 2018 Så søte de er da The Spell of the Unown er vel fordi det er en Pokémon som heter Unown 1 Siter
Sunlily Skrevet 13. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2018 17 hours ago, MissHeike said: Så søte de er da The Spell of the Unown er vel fordi det er en Pokémon som heter Unown Ja, det stemmer, men folk jevnt over vet ikke det og tror det er en skrivefeil Mange pokémon har jo navn som er ordspill, men for grammatikkhjerter kan det se helt forferdelig ut Tusen takk til dere begge! De har alle klippet klørne sine og samtlige er godt over den doble fødselsvekten Siter
Wilhelmina Skrevet 14. Juli 2018 Rapporter Skrevet 14. Juli 2018 Enda godt du ikke har en Articuno der, for da måtte jeg ha kjøpt den Siter
Sunlily Skrevet 14. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2018 2 hours ago, Wilhelmina said: Enda godt du ikke har en Articuno der, for da måtte jeg ha kjøpt den Haha, Tiriths tanter heter Moltres og Zapdos, men det ble så himla langt å si Articuno hver gang man snakket om valpen så da gjorde vi det enkelt for oss selv 1 Siter
Sunlily Skrevet 26. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2018 Siden jeg glemte av å legge ut bilder i forrige uke kommer det et innlegg med bilder fra 2 uker først Sunlily's Jewel Of Life "Lugia" , tispe Sunlily's The Power Of One "Suicune", tispe Sunlily's Spell Of The Unown "Raikou", hann Sunlily's Master Of Illusions "Entei", hann Sunlily's Voice Of The Forest "Lunala, tispe Sunlily's Legend Awakened "Ho-Oh", tispe 2 Siter
Sunlily Skrevet 26. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2018 Valpene har i dag fylt hele tre uker og jeg kan faktisk ikke helt forstå hvor fort tiden flyr og vi er faktisk snart halvveis til utflytting allerede I forrige uke fikk de sin første runde med ormekur, mens de i går fikk utvidet tomleplassen og fikk også smake sitt første måltid med fast føde De er en livlig gjeng allerede og alle er veldig kontaktsøkende så jeg gleder meg virkelig til de får enda mer futt i seg. Sunlily's Legend Awakened "Ho-Oh", tispe Sunlily's The Power Of One "Suicune", tispe Sunlily's Voice Of The Forest "Lunala", tispe Sunlily's Master Of Illusions "Entei", hann Sunlily's Spell Of The Unown "Raikou", hann Sunlily's Jewel Of Life "Lugia", tispe 3 Siter
Mentha Skrevet 26. Juli 2018 Rapporter Skrevet 26. Juli 2018 (endret) åhhh så søøøte! Raikou traff meg sikkelig med blikket sitt på de to siste bildene Endret 26. Juli 2018 av Mentha Siter
MegaMarie Skrevet 26. Juli 2018 Rapporter Skrevet 26. Juli 2018 Så fine de er ? Gratulerer! Jeg digger Ho-oh ? Siter
Sunlily Skrevet 26. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2018 1 hour ago, Mentha said: åhhh så søøøte! Raikou traff meg sikkelig med blikket sitt på de to siste bildene Tusen takk! Ja, han er en ordentlig sjarmør 59 minutes ago, MegaMarie said: Så fine de er ? Gratulerer! Jeg digger Ho-oh ? Tusen takk Ho-Oh er kjempekul, akkurat som hun ser ut som på bildene 2 Siter
MarieR Skrevet 29. Juli 2018 Rapporter Skrevet 29. Juli 2018 For en nydelig gjeng Ble litt ekstra betatt av Lugia, at det går an å være så søt da 1 Siter
Sunlily Skrevet 3. August 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2018 I går ble valpene 4 uker og de fikk være med på sin aller første biltur. Vi besøkte nemlig min mor på camping og der fikk de treffe mange nye mennesker i alle aldre og fasonger, opplevd strand og vann for første gang og fikk veldig mange nye inntrykk Moren min hjalp meg med å ta valpenes første oppstillingsbilder Sunlily's Legend Awakened "Ho-Oh" Sunlily's Master Of Illusions "Entei" Sunlily's Spell Of The Unown "Raikou" Sunlily's Voice Of The Forest "Lunala" Sunlily's Jewel Of Life "Lugia" Sunlily's The Power Of One "Suicune" De har også fått ny runde med ormekur og i dag fikk de sitt første bad Sunlily's Master Of Illusions "Entei" Sunlily's Spell Of The Unown "Raikou" Sunlily's The Power Of One "Suicune" Sunlily's Voice Of The Forest "Lunala" Sunlily's Legend Awakened "Ho-Oh" Sunlily's Jewel Of Life "Lugia" 6 Siter
MegaMarie Skrevet 3. August 2018 Rapporter Skrevet 3. August 2018 Herregud for en søt gjeng Ho-oh og Lunala Siter
trill Skrevet 3. August 2018 Rapporter Skrevet 3. August 2018 Så skjønne alle sammen! Falt spesielt for uttrykkene til Raikou og Lunala på de siste bildene Siter
sidnajse Skrevet 4. August 2018 Rapporter Skrevet 4. August 2018 Så aldeles nydelige! Falt skikkelig for Lunala, og uttrykket til Ho-Oh er jo bare helt... Siter
Recommended Posts