Piglet Skrevet 21. Februar 2018 Rapporter Skrevet 21. Februar 2018 For noen øyne på noen av de Hadde hatt problemer med å oppdra de der altså 1 Siter
QUEST Skrevet 21. Februar 2018 Rapporter Skrevet 21. Februar 2018 Akkurat nå, Piglet skrev: For noen øyne på noen av de Hadde hatt problemer med å oppdra de der altså ..og jeg hadde hatt store problemer med å kvitte meg med en eneneste en...( hvilket er en av grunnene til at jeg ikke driver oppdrett ) Siter
Piglet Skrevet 21. Februar 2018 Rapporter Skrevet 21. Februar 2018 35 minutter siden, QUEST skrev: ..og jeg hadde hatt store problemer med å kvitte meg med en eneneste en...( hvilket er en av grunnene til at jeg ikke driver oppdrett ) Nei, oppdrett er nok ikke noe for meg heller 1 Siter
Argyr Skrevet 21. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2018 I dag var vi på besøk i Pepsis fremtidige hjem ...Er dere lei av meg snart? 11 Siter
Midas Skrevet 21. Februar 2018 Rapporter Skrevet 21. Februar 2018 11 minutter siden, Argyr skrev: I dag var vi på besøk i Pepsis fremtidige hjem ...Er dere lei av meg snart? Nei 1 Siter
Argyr Skrevet 6. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2018 (endret) Nå har halvparten reist (alle solgt) og det er veeeldig stille her. Veldig godt og veldig trist. Rapportene så langt er bra, de har taklet turen hjem fint og har gått på sine nye tilværelser med liv og lyst. Gikk fint hos veterinæren på fredag også, alle er friske, fine, sosiale og trygge og testikler er der de skal være. Vekter hos veterinæren ved 7,5 uke: Oopsie 6,1kgPepsi 5,4kgSorry 7,1kgRonja 5,2kg Lilla 5,4kg Kvitebjørn 5,7kg Nalle 6kg Lucky må jeg sjekke med vet siden han glemte å notere det ned Lucky (Drama) reiste allerede på søndag (en dag for tidlig, men pyttsann), hun skal bo på Averøy Nestemann ut var Nalle (Gullbjørn), som skal bo i Oslo Ronja (Gullhår) skal bo i Ytre Enebakk Lilla skal også bo i Oslo Pepsi reiser i morgen og skal bo på Fåberg hos min mor Kvitebjørn reiser antakeligvis på søndag og skal bo på Stadlandet Sorry reiser i påsken og skal bo i Fauske Og Oopsie reiser selvsagt ingen steder Endret 6. Mars 2018 av Argyr 19 Siter
Midas Skrevet 6. Mars 2018 Rapporter Skrevet 6. Mars 2018 Lykke til i livet alle de vakre små 1 Siter
Annik Skrevet 7. Mars 2018 Rapporter Skrevet 7. Mars 2018 Averøy! Kanskje jeg møter på Lucky om de tar seg en bytur 2 Siter
Poter Skrevet 7. Mars 2018 Rapporter Skrevet 7. Mars 2018 Det blir gøy å se hvordan de blir å se ut når de blir store! 2 Siter
Argyr Skrevet 9. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2018 Kjøper trakk seg på grunn av helse, så Kvitebjørn er fremdeles ledig. Har virkelig ikke lyst til å gi ham fra meg, så håper jeg kan finne noen supre folk i nærheten. Kvitebjørn Oopsie, Sorry og Kvitebjørn Sorry Sofapotetene Kvitebjørn til høyre Kvitebjørn Sorry og Oopsie (og katten Troll) Oopsie og Troll Oopsie Oopsie og Troll 10 Siter
MarieR Skrevet 9. Mars 2018 Rapporter Skrevet 9. Mars 2018 For en herlig gjeng! Håper kvitebjørn får et godt hjem han også, snakk om sjarmør da 2 Siter
Hundelykke Skrevet 9. Mars 2018 Rapporter Skrevet 9. Mars 2018 For noen sjarmtroll ? Oopsie er jo helt nydelig! Håper kvitebjørn får et godt hjem snart ❤ 1 Siter
Rocket Skrevet 9. Mars 2018 Rapporter Skrevet 9. Mars 2018 Sorry. Fiiiiin liten gjeng da! Håper kvitebjørn finner seg sitt eget hjem i nærheten av deg så du får sett ham ofte. <3 1 Siter
Argyr Skrevet 19. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2018 I dag var vi på besøk hos Pepsi igjen, etter å ha vært en tur nedi byen og sett på gravemaskiner og søledammer 6 Siter
mushi Skrevet 20. Mars 2018 Rapporter Skrevet 20. Mars 2018 Så fint å se at du også har med de andre valpene. Du gjør en god jobb med dem! Flere som har vært interessert i den hvite? Siter
Argyr Skrevet 20. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2018 6 timer siden, mushi skrev: Så fint å se at du også har med de andre valpene. Du gjør en god jobb med dem! Flere som har vært interessert i den hvite? Noe annet er ikke aktuelt, de må jo sosialiseres uansett hvor de skal bo. Ja, mange, men stort sett bare folk jeg overhodet ikke vil selge til. Er nok noe med at en leveringsklar valp tiltrekker seg en del impulskjøpere og folk som ikke tenker så langt. Han blir her til det rette hjemmet dukker opp. 7 Siter
QUEST Skrevet 20. Mars 2018 Rapporter Skrevet 20. Mars 2018 Kvitebjørn er jo virkelig flott da og for noen labber! Blir nok ingen smågutt det der Håper du får noen vettuge interessenter på ham..eller altså..en hund til eller fra merker du vel ikke? .. Siter
Argyr Skrevet 20. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2018 Akkurat nå, QUEST skrev: Kvitebjørn er jo virkelig flott da og for noen labber! Blir nok ingen smågutt det der Håper du får noen vettuge interessenter på ham..eller altså..en hund til eller fra merker du vel ikke? .. Tror ikke Kvitebjørn bli så kjempestor. Sorry derimot! Han veier ti kilo nå. Kommer til å bli diger! Tror kanskje jeg merker en hannhund, altså. Og i lys av denne tråden her så bør jeg definitivt ikke ha en hannhund og tre tisper! Og jeg er i mot kastrering av bekvemmelighetshensyn, så da er ikke det aktuelt heller. Siter
Recommended Posts