Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


mokken
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Korthårscollie da? Grande? 

Øhm..er det lov å være en smule overfladisk? :icon_redface: Korthårscollie i motsetning til langhår er ikke helt der for meg.. også skeptisk til endel mentale issues på colliene.. Grande? Som i grand danois ? Herre nei! Har du sett en tispe med løpetid?? Ser presis ut som en rå og bloddryppende karbonade..:pinch: ..og de siiiikler..og dauer før de er åtte..

Akkurat nå, Nemi1 skrev:

ouch, da vet jeg ikke hva jeg skal si. ,min lille mini omplassering, hater alle unger ( tross alle løfter fra forrige eier)  han knurrer, vil helst herje, kan i alle fall ikke passere, må bare vente på fred og ro

Hva slags rase er omplasseringen din ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har vakt. Far ringte akkurat vaktnummeret. "E det dyrlækjaren? Eg har Rudolf her. Han e raud på nasen. Kva ska me gjera?"   Nei, det er ikke fars vanlige dialekt.  

Ah, endelig ferdig med pynting av juletre! Ble litt budsjettre i år. Er dyrt å flytte, bytte jobb etc., så da måtte jeg bruke det jeg hadde. Jeg synes at det ble verdens søteste juletre da, om jeg ska

Hils på lille *insert fint tispenavn som jeg ikke har kommet på enda*:    Det første hun gjorde da vi kom dit var å stemple meg med alle fire beina sine, og bite meg i haka.  

Posted Images

Akkurat nå, QUEST skrev:

Ja og så er det bare sosialisering som skal til..for alle hunder er nemlig like..det er eieren som gjør de til hva de blir.. Ifølge ung ( og blond faktisk..) staffeieier, også på fb..:P

Ja, ikke sant..man skulle jo tro at ned så mange raser, så skulle det ikke være så vanskelig å finne minimum en rase eller to som passet.. men det ser ut til å være ennå vanskeligere enn jeg trodde.. :huh: ( og nei Siri med flere..det er altså IKKE jeg  som er vanskelig altså..:sleep:

:lol:

Jeg er vel veldig vaskelig jeg også. Jeg gikk gjennom alle grupper i FCI når gubben var bestemt på at det gikk an å finne noe enklere og mindre. 

Jeg luket ut jaktraser, mynder, terriere, og miniatyrer. Hele gruppene der altså. Og så gikk jeg gjennom det resterende, og liker ut etter pels. Lang pels = nei. Krøllete pels = NEEEEIIII pga enda mer pelsstell. 

Og etter å ha luket etter mye vokt osv så landet jeg på *surprise* beauceron igjen. At det allerede var nok av følelser i sving der etter å ha møtt et par og lest i timesvis om dem så jeg så klart ikke til gubben :lol:

Hvis du går nøye gjennom alle raser finner du nok en rase du bare ikke klarer å legge fra deg. Men les i store leksikon osv. Jeg var jo heldig som hadde papillonoppdretter som gjorde meg oppmerksom bare på till pga den store forskjellen :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Ja, ikke sant..man skulle jo tro at ned så mange raser, så skulle det ikke være så vanskelig å finne minimum en rase eller to som passet.. men det ser ut til å være ennå vanskeligere enn jeg trodde.. :huh: ( og nei Siri med flere..det er altså IKKE jeg  som er vanskelig altså..:sleep:

Nei vanskelig du???? Det er det da overhodet IIIIINGEN som har antydet :aww: Ingen... overhodet... :whistle: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Halvstekte rundstykker er en viktigere oppfinnelse enn ferdig oppskåret brød.

Helt klart! :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

På julaften åpnet jeg julegave, en tur-GPS, og eska var tom - inneholdt bare bruksanvisning, garanti og den plasten som ligger på skjermen. Vi var veldig spent på om butikken ville tro oss, det være seg om den var stjålet eller om emballasjen hadde tilhørt en utstillingsmodell. Men alt er ordnet, og jeg kan gå i min lokale butikk og få ut dingsen. Men jeg klødde meg lenge i hodet på julaften, og lurte på om det var noe annet i eska jeg skulle finne. 

OI... tror jeg hadde lurt veldig, jeg også da ja :o 

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg klødde meg dog mer i hodet da jeg åpnet en pakke med fire DVD'er jeg hadde ønsket meg. Og en femte DVD, som var sesong 13 av Grey's anatomy. Det er ikke en serie jeg ser på, eller har planlagt å se på, men jeg ville nok uansett ha begynt med sesong 1. De må ha sendt feil fra Platekompaniet, så pappa har sendt kvittering i posten så jeg kan bytte i butikk i Jessheim. Er det slik de får opp seertallene, ved å pushe feil DVD på folk i håp om at vi skal gi etter og se på? Og salgstallene øker ved at jeg hadde måttet bestille de tolv første sesongene?

:lol: Bonus-DVD :D 

Nå har snøen fått riktig konsistens ute her, så da slipper jeg å stå i 10 min for å kle på hundene for en 5 min tissetur :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Kjempesøt - men hun sitter og pønsker på noe :D

Halvstekte rundstykker er en viktigere oppfinnelse enn ferdig oppskåret brød.

Eller om du kjenner noen som har stikksag med metallblad. Det har jeg. Eller gå tilbake til butikken for tips.

På julaften åpnet jeg julegave, en tur-GPS, og eska var tom - inneholdt bare bruksanvisning, garanti og den plasten som ligger på skjermen. Vi var veldig spent på om butikken ville tro oss, det være seg om den var stjålet eller om emballasjen hadde tilhørt en utstillingsmodell. Men alt er ordnet, og jeg kan gå i min lokale butikk og få ut dingsen. Men jeg klødde meg lenge i hodet på julaften, og lurte på om det var noe annet i eska jeg skulle finne. 

Jeg klødde meg dog mer i hodet da jeg åpnet en pakke med fire DVD'er jeg hadde ønsket meg. Og en femte DVD, som var sesong 13 av Grey's anatomy. Det er ikke en serie jeg ser på, eller har planlagt å se på, men jeg ville nok uansett ha begynt med sesong 1. De må ha sendt feil fra Platekompaniet, så pappa har sendt kvittering i posten så jeg kan bytte i butikk i Jessheim. Er det slik de får opp seertallene, ved å pushe feil DVD på folk i håp om at vi skal gi etter og se på? Og salgstallene øker ved at jeg hadde måttet bestille de tolv første sesongene?

Viaplay har de første 12 sesongene! Anbefales!

Akkurat nå, QUEST skrev:

Øhm..er det lov å være en smule overfladisk? :icon_redface: Korthårscollie i motsetning til langhår er ikke helt der for meg.. også skeptisk til endel mentale issues på colliene.. Grande? Som i grand danois ? Herre nei! Har du sett en tispe med løpetid?? Ser presis ut som en rå og bloddryppende karbonade..:pinch: ..og de siiiikler..og dauer før de er åtte..

Hva slags rase er omplasseringen din ? :) 

Da ville jeg ha funnet meg en blandingshund. Der får man jo bare de positive egenskapene :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Øhm..er det lov å være en smule overfladisk? :icon_redface: Korthårscollie i motsetning til langhår er ikke helt der for meg.. også skeptisk til endel mentale issues på colliene.. Grande? Som i grand danois ? Herre nei! Har du sett en tispe med løpetid?? Ser presis ut som en rå og bloddryppende karbonade..:pinch: ..og de siiiikler..og dauer før de er åtte..

Skal vi se... Rasen skal altså 
IKKE ha pels som krever mye stell
IKKE ha jaktinstinkt
IKKE være korthåra slik at du ser gufsa når den har løpetid
IKKE bjeffe mye
IKKE være kortbeint eller ha inntrøkt neseparti
IKKE kreve mye annet enn tur

... og konkluderer fortsatt med hund fra IKEA... :aww: 
 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Nei vanskelig du???? Det er det da overhodet IIIIINGEN som har antydet :aww: Ingen... overhodet... :whistle: 

Det er da enda godt vi er enige. :aww:..jeg vet nemmelig at det ikke er meg det er noe galt med..:innocent: 

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Da ville jeg ha funnet meg en blandingshund. Der får man jo bare de positive egenskapene

Hehe..jeg begynner å lure på at det er løsningen ja..:lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Skal vi se... Rasen skal altså 
IKKE ha pels som krever mye stell
IKKE ha jaktinstinkt
IKKE være korthåra slik at du ser gufsa når den har løpetid
IKKE bjeffe mye
IKKE være kortbeint eller ha inntrøkt neseparti
IKKE kreve mye annet enn tur

... og konkluderer fortsatt med hund fra IKEA... :aww: 
 

Altså nå et det forskjell på jaktinstinkt og jaktinstinkt..har raser med jaktinstinkt men ikke så mye at de prøver å hente hjem ferskt  pinnekjøtt..

Jeg  har da flere korthåra damer men det er forskjell der også..STOOR forskjell..! Ingen av mine 'damer' klasker en XL blodryppende burger midt i glaningen på meg..

:aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Altså nå et det forskjell på jaktinstinkt og jaktinstinkt..har raser med jaktinstinkt men ikke så mye at de prøver å hente hjem ferskt  pinnekjøtt..

Jeg  har da flere korthåra damer men det er forskjell der også..STOOR forskjell..! Ingen av mine 'damer' klasker en XL blodryppende burger midt i glaningen på meg..

:aww:

Du får teste en sånn her i strihår : valp.thumb.jpg.352faad14bd8a465e8da7396f3d2c181.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er glatt én plass her.  Én. Nemlig der kraftforbilen stod når den fylte på kraftforsiloen. Gjett hvem som tryna på den eneste glatte plassen. :aww: Et blått kne, to såre håndflater, og av alle ting, vondt i brystet. Må ha strekt noen muskler eller noe. Barnet ble litt bekymra ta mamman ramla i bakken som en sekk. Og ble liggende en stund for å finne ut om alt var helt, hun lurte på om hun skulle hente pappaen. Flinke skatten min :wub:  

 

Og så lurer jeg på en ting, når pleier AH'er å "våkne"? Altså vise sitt sanne jeg med tanke på jaktinstinkt foreksempel? 

Nei, jeg skal ikke ha AH altså, bare nysgjerrig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Jeg  har da flere korthåra damer men det er forskjell der også..STOOR forskjell..! Ingen av mine 'damer' klasker en XL blodryppende burger midt i glaningen på meg..

:aww:

Det er da ikke alle damer som gjør det da :P 
Og ellers så løser du jo enkelt det problemet ved å velge en hann i stedet. De går som regel også veldig godt overens med damene! :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

  

 

Og så lurer jeg på en ting, når pleier AH'er å "våkne"? Altså vise sitt sanne jeg med tanke på jaktinstinkt foreksempel? 

Nei, jeg skal ikke ha AH altså, bare nysgjerrig. 

 

Min våknet når hun var 9 måneder. De fleste jeg kjenner har våknet mellom 5 og 12 måneder. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Pixie skrev:

Blir det et pent nok snitt til at jeg kan feste en hjørnedel på den tro? 

Det er en sånn her skinne, sporene i enden må bevares nok til at jeg får tredd glidere innpå og satt inn en skjøtedel til hjørnebuen.

 

423216001.jpg

Jeg fikk det til iallefall... har lamellgardiner og kappet en sånn selv, ble helt greit. Ikke det morsomste jeg har gjort og fikk hjelp til to, men en tok jeg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Snoffe said:

Min våknet når hun var 9 måneder. De fleste jeg kjenner har våknet mellom 5 og 12 måneder. 

Åh det er såpass tidlig, ja. Ei jeg kjenner har kjøpt seg ei nydelig AHmixfrøken, så spent på hvordan hun blir. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Jeg fikk det til iallefall... har lamellgardiner og kappet en sånn selv, ble helt greit. Ikke det morsomste jeg har gjort og fikk hjelp til to, men en tok jeg selv.

Tenker jeg tar dem med meg opp til byggmakker og spør hva slags blad de anbefaler, kanskje de kan kappe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Åh det er såpass tidlig, ja. Ei jeg kjenner har kjøpt seg ei nydelig AHmixfrøken, så spent på hvordan hun blir. 

 

Ja, også har du de som våkner tidligere, desom våkner sener og de som aldri våkner helt.

Men ville nok ha vært veldig obs på å ha hunden løs når den ble rundt 4-5 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Tenker jeg tar dem med meg opp til byggmakker og spør hva slags blad de anbefaler, kanskje de kan kappe for meg.

Ja gjør det, ta de med og spør helt enkelt om de kan kappe for deg - om de tar en 100 lapp for det så er jo det verdt det når det var så dyrt i utgangspunktet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Snoffe said:

Ja, også har du de som våkner tidligere, desom våkner sener og de som aldri våkner helt.

Men ville nok ha vært veldig obs på å ha hunden løs når den ble rundt 4-5 måneder.

Kan jo håpe hun aldri våkner helt. Er endel samojed i henne på morsiden, så kan få endel jakt derfra og. Ikke noe for meg, men fytti så pene endel av de hundene er :wub:  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, yurij skrev:

Du får teste en sånn her i strihår : valp.thumb.jpg.352faad14bd8a465e8da7396f3d2c181.jpg

Det ser da vitterlig ut som en podencohvalp det der.. Søte som hvalper ja , not so much som voksne.. :P

 

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Det er da ikke alle damer som gjør det da :P 
Og ellers så løser du jo enkelt det problemet ved å velge en hann i stedet. De går som regel også veldig godt overens med damene! :aww: 

Uff ja, det har vi ennå en komplikasjon..:D Jeg foretrekker egentlig hannhunder men det er et problem når man har damer også.. Jeg kan til nød forsvare å kastrere en omplasseringshann men å kjøpe en hanhvalp med den hensikt å kastrere den, nei det kan jeg vanskelig forsvare for meg selv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Snøfrost said:

Høres ut som her det føret der. Spesielt fra trappa til halvveis ut i hagen er det skøytebane med helning. Noe vanskelig å få fotfeste der altså. 

Ja, vi har liksom to plan her, mamma og pappa sitt hus er et sånt som du går inn i kjelleren (husker ikke hva det heter, og hjernen er alene) men hovedetasjen er på bakkeplan den og, og skråninga er selvsagt ned mot garasjen, så når jeg kom hjem i går stoppa jeg på toppen og åpna garasjedøra før jeg begynte å kjøre ned - sklei jeg da, så havna jeg i det minste inni garasjen, i stedet for på garasjen, liksom :lol: Pappa stoppa bilen sin på toppen da vi kom hjem i går (ja, jeg var supersosial i går), så gikk vi siste stykket ned, og det var litt med livet som innsats føltes det som. Det var ikke så innmari mye bedre i morres. Monster pleier å løpe til enden av verandaen, stoppe der og hoppe ned trappa, men i dag så sto hun på fire stive ut i hagen - og jeg ler av det enda :teehe: Svisj sa det, så var hun en halvmeter bortafor trappa :lol: 

3 hours ago, Snøfrost said:

Ellers hva er det med tispeskinnet? 

*sukk* Det er ikke godt å si. Problemet akkurat nå er at hun er dritsur, og det har gått utover Monster to ganger - og når Ali er sur, så er hun usaklig sur. Så hun har flydd på Monster to ganger, ene gangen i går etter at jeg dro for andre gang, andre gangen i dag når vi gikk inn fra morgenluftinga. Hun knurrer når vi er borte i henne når hun sover, sånn ordentlig knurring, ikke bare mugging. Hun gjør ikke mer enn det, og hun går om jeg er mer borte i henne etter at hun har knurra. Men så knurra hun til datterbarnet her i forrige uke, da datterbarnet løfta henne opp på fanget, det ligner henne ikke i det hele tatt, hun er en frimerkehund som mer enn gjerne vil sitte på fanget og kline. Hun har en greie med gulvet her, og det er heller ikke likt henne, hun har aldri hatt problemer med underlag før, ikke noen form for underlag. Hun vil heller ikke gå helt innerst på kjøkkenet (det er strengt tatt ikke et problem, hun trenger ikke å stå foran steikeovnen), det har heller ikke vært et issue før. 

Jeg har lurt på om hun har vondt, men klarer ikke å provosere frem noe, klemming, tøying, bøying og vridning går helt fint. Hun er ikke noe problem å håndtere, heller ikke børste, blåse eller klippe klør. Ute er hun forholdsvis normal, hun løper som en idiot og leker kenguru som hun pleier. Hun ble øyelyst for mindre enn et år siden, da var hun fri for alt, hun er bare 3 år, hvis ikke så hadde jeg tenkt øyne. Hun har vært veldig hormonell i høst, innbilt svanger og adoptert "valper, men det er jo ikke helt unormalt for ei tispe som har blitt paret. Hun gikk jo tom da, det er mulig det er et tegn på noe? Hannen har flere kull født på samme tid og etter hun ble paret, så jeg veit det ikke er han, liksom. 

Hun er langt mer klengete enn hun har vært tidligere, sånn type står og griner utafor døra når jeg er på do :rolleyes: Hun har alltid vært avhengig av meg, men nå er hun overdrevent klengete. Ikke bare meg, forresten, hun satt halvannen time og så etter datterbarnet og Leah da de dro til x'en lille julaften. Hun smatter og sleiker seg rundt munn, men jeg ser ikke noe galt med tennene, litt tannstein, men ikke noe alvorlig så vidt jeg kan se, hun spiser normalt både fôr og bein/griseører o.l. Hun er røntget på hofter og albuer, fri, samme på knærne, og har så vidt jeg veit aldri skadet seg. 

Til slutt, så klør hun. Hun hadde en runde med det i fjor vinter også, da hadde hun i tillegg en flekk på ryggen som kjentes syntetisk ut, mens pelsen rundt var feit og ekkel. Det ble borte etter en kur med Bravecto og Prednisolon. Hun har ingen flekk nå, men pelsen blir fort feit, og hun klør som sagt. Ser ikke noe i huden (gjorde ikke det i fjor heller), den er hel og fin og den fargen den skal ha. Sjekket henne hos veterinær i fjor og snakket med X antall puddeldamer (de kan pels og hud, liksom), ingen skjønte hva det kunne være. 

Såh, det blir vel en tur til veterinær, tenker jeg. Så får vi se om vi finner noen grunn til hva nå det enn er som plager henne. 

3 hours ago, Snøfrost said:

Høres ikke ut som du har en så god dag :hug: 

Nei. Jeg tenkte egentlig at jeg var ferdig med hunder med issues for en stund, jeg syns jeg har hatt min andel av det. 

3 hours ago, Snøfrost said:

Har ingen med blå øyne så det er dessverre (heldigvis) ingen mulighet :P 
For det er selvsagt det eneste problemet :lol: 

haha.. Jeg ser jo for meg at pelsen til en sånn mix må være et ******* å holde styr på. Hårvekst til puddel og underull til siberian, det må jo bare bli artig, liksom :lol: 

3 hours ago, Snøfrost said:

Angående pelser så har jeg nok jobb med polarpelsene her synes jeg selv, så noe som krever MER enn et og annet bad og en runde med støvsugeren er ikke særlig aktuelt :P 
Riktignok er det MYE jobb hvis man skal gjøre en veldig seriøs innsats på å holde hunden i pels hele året, mine er ikke det. 

Det er jo fordelen med puddel da, den er i pels så lenge du ikke leker for mye med barbermaskin :P 

3 hours ago, SFX said:

Jeg trenger mye mer enn fem kvarter på Glam før utstilling, og berner er jo ikke sånn sett pelsrase. Så jeg synes det høres veldig overkommelig ut for en puddel. 

Jeg kan riktignok stelle to-tre tisper på den tiden jeg bruker på én Glam. 

Det er ørliten størrelsesforskjell på lillegutten din og Monsteret mitt da :teehe: 

2 hours ago, Pringlen said:

Nei nei, trimmefri strihårpels er fint (jeg hater selvsagt å nappe også) 0-5 minutter i året er passe. 

Men da snakker vi vel strihårsdachs? 

2 hours ago, Pringlen said:

Heldigvis er det stor forskjell på hvor mye korthårsbikkjer lukter (dogoer feks, lukter grusomt)

Jah, jeg hører eiere av korthårsbikkjer si det. Må innrømme at jeg ikke har lagt merke til den store forskjellen sjøl :P 

2 hours ago, Pringlen said:

Men nei, jeg tror ikke akkurat støvere er noe for deg. Det er vel strengt tatt for spesielt interesserte :P

:lol: Skulle jeg hatt harabikkje, skulle jeg hatt en dunker :ahappy:  Men siden jeg ikke jakter, skal jeg ikke ha harabikkje :P 

2 hours ago, Pringlen said:

Det er vel litt som pels og utseendet hindrer folk fra å ville ha puddel, så hindrer bruksområdet folk fra å ville (og bør) ha feks hygen.  Og det er sikkert like greit? Går jo ikke såå bra med raser som alle vil ha :)

Ja, herremin, det er mange raser jeg ikke vil ha, noen basert på utseendet, men overraskende mange basert på mentalitet og bruksområde :) 

2 hours ago, Snoffe said:

Den lille fjerten av en puddel har knekt koden på hvordan han kommer seg opp i sofaen uten hjelpemidler :o da Casper var like gammel, og 7 kg (puddelen er under 3) så hadde han ikke nubbsjan på å komme seg opp i sofaen alene :o

Melvin trenger ikke løpefart en gang for å komme seg opp! Han bare jumper også er han oppe! Kjapp er han også, så det lover jo godt for all den tiden han må holde følge med store langbeinte whippeter og border collier i skog og mark :lol:

:lol: De er ganske spretne, disse pudlene :ahappy: Monster har ikke prøvd enda, hun står bare på to og ser på meg når hun vil opp. Jeg nyter det så lenge jeg kan :teehe: 

Apropos pudler i fart og sånt: 

Puddelfnatt :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Siri skrev:

Oi... tror jeg hadde lurt veldig, jeg også da ja :o 

Jeg visste jo at den var liten, men jeg trodde ikke at jeg måtte lete etter den :-D 

19 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Bonus-DVD :D 

Noe sånt :-P Jeg antar pappa har betalt for den, og ikke bare fått den :-D 

16 minutter siden, Krutsi skrev:

Viaplay har de første 12 sesongene! Anbefales!

Jeg så noen av de første sesongene da den opprinnelig gikk på TV, i gamle dager, men det ble til slutt for mye drama kun for dramaets skyld. Come on, jeg trenger litt realisme, eller så får de ta den helt ut med dystopisk fantasy. Kombinert med at jeg ikke liker blod, gørr, operasjonsstuer og sykehusting, så ble det ikke mye igjen å like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Raksha skrev:

Det er glatt én plass her.  Én. Nemlig der kraftforbilen stod når den fylte på kraftforsiloen. Gjett hvem som tryna på den eneste glatte plassen. :aww: Et blått kne, to såre håndflater, og av alle ting, vondt i brystet. Må ha strekt noen muskler eller noe. Barnet ble litt bekymra ta mamman ramla i bakken som en sekk. Og ble liggende en stund for å finne ut om alt var helt, hun lurte på om hun skulle hente pappaen. Flinke skatten min :wub:  

 

Og så lurer jeg på en ting, når pleier AH'er å "våkne"? Altså vise sitt sanne jeg med tanke på jaktinstinkt foreksempel? 

Nei, jeg skal ikke ha AH altså, bare nysgjerrig. 

 

Jeg drev med sånn egen prosjekt her en dag og skulle gå oppi søppelstampen for å «tråkke ned» posene.. M sto i døra og så på meg, og siden ejg bare er en halvmeter høy, måtte jeg klatre på en båthenger som rørte på seg for å komme meg oppå. 

Så for sikkerhetsskyld, så sa jeg til M at hvis mamma falt nå, så måtte hun hente pappa.. 

så mens jeg står der og hopper litt oppi stampen, så kommer gubben stressa i døra. For da hadde min søte datter bare løpt rett inn til oldefaren og ropt «mamma sitter fast! Pappa du må komme» ?

du får ikke mer action enn man lager selv :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Krutsi said:

Jeg drev med sånn egen prosjekt her en dag og skulle gå oppi søppelstampen for å «tråkke ned» posene.. M sto i døra og så på meg, og siden ejg bare er en halvmeter høy, måtte jeg klatre på en båthenger som rørte på seg for å komme meg oppå. 

Så for sikkerhetsskyld, så sa jeg til M at hvis mamma falt nå, så måtte hun hente pappa.. 

så mens jeg står der og hopper litt oppi stampen, så kommer gubben stressa i døra. For da hadde min søte datter bare løpt rett inn til oldefaren og ropt «mamma sitter fast! Pappa du må komme» ?

du får ikke mer action enn man lager selv :P 

:lol: !   Bonden var på andre siden av nyfjøset og gravde frem en traktor med motorstopp. Så hun kunne henta han. Og hun lurte på om vi skulle ringe han også. :aww: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...