Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå oktober


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Tror jeg tar med meg kaffekoppen og setter meg ut i sola ei lita stund før jeg starter på alle burdene som jeg prioriterer FORAN hyggelig hundetrening med gode venner  :ahappy:. De har det antakeligvis fryktelig kjedelig uten meg tilstede :aww:  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det var jeg som har vært snill i år Fikk tilbakebetalt for ungufør for alle årene jeg har vært på aap. Julaften kom tidlig i år, for dette var ikke forventet overhodet! Jeg er i sjokk for å si de

Nå syns jeg mannfolka trenger litt positiv omtale her! Min ødelegger aldri noe i sinne, nekter meg aldri å låne noe han betaler for av streamingtjenester - (WTF??) er verdens snilleste med både meg, b

Jeg smelter. Valpelyder  twiggy er naturtalent.  Da gikk ihvertfall tiden  

Posted Images

Guest Klematis

Jeg skal ENDELIG hente Bizi i dag.:D Hun har vært på høstferie med hundepasseren og kosa seg siden forrige torsdag, men her er det altså så tomt og stille at jeg ikke kan vente med å få hjem lille frøkna mi. Ikke har jeg gått tur heller, det går ikke an å gå tur uten hunden sin. Nemlig.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg har opplevd akkurat det samme. Det var smerter som strålte nedover beina, og innimellom kunne det føles som at hele foten ble nummen. 
Gikk til lege og ble sjekket. Skikkelig vondt når beinet skulle løftes, og mistenkt prolaps. Viste seg å "bare" være feil belastning av muskulaturen. Jobbet i lampebutikk på det tidspunktet, og under omgjøring av utstillingene i butikken var det flere blytunge lamper som skulle løftes og holdes over lengre tid. 

Jeg hadde tatt en tur til lege om det ikke gir seg. Og tenkt over hvilke belastninger du kan ha utsatt kroppen for, enten aktivt eller tilfeldig.

Det er jobben som gjør det. Desverre. Så har jeg svak muskulatur fra før av. Men det var veldig rart for i går var det SÅ vondt. Når jeg stod opp i dag var smertene nesten helt borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Kaisen skrev:

Det er jobben som gjør det. Desverre. Så har jeg svak muskulatur fra før av. Men det var veldig rart for i går var det SÅ vondt. Når jeg stod opp i dag var smertene nesten helt borte

Uff :( 
Jeg ble ikke bedre før jeg hadde vært sykemeldt en stund. Og når jeg sluttet der var det helt over etter en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har lukta vondt fra kjøkkenvasken en stund selv om vi har vaska selve vasken. Så nå er den grundig skrubba, slukene er åpnet og vaska, har bytta ut ett sett pakninger og skal bytte det andre også når jeg får kjøpt nye på mandag. Skapet under vasken er skurt og matavfallsdunken står ute med salmiakkvann i. Nå har jeg en liten drikkepause, det er varmt arbeide å vaske gulv med dampvasker når sola står inn gjennom vinduene! Ute er det strålende høstvær, solskinn og vind. Og jeg prøver hardt å ikke tenke på at det eneste jeg har lyst til er å gå tur med Uno i sola og se ham jage blader i vinden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltakslysten min har forsvunnet totalt, bør rette og bør gjøre masse annet... sittet stille i sofaen med tett nese mesteparten av dagen. Tror kanskje jeg skal ta meg en varm dusj og komme meg ut på tur, kanskje jeg kommer igang med å gjøre noe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ta pause i oppvasken... Du vet du er slapp når...

Jeg lurer på om jeg kan være hjemme fra jobb i morgen. Hvordan gjør dere det? Hvor går grensen? Jeg har en kontorjobb, lite fysisk krevende. Men jeg sitter i åpent kontorlandskap. Jeg hoster masse, sånn hoste til jeg får hodepine og åndenød-hoste. Jeg er slapp, men klarer sikkert å få gjort en del ved maskina. Er det skulk å bli hjemme? Er oppkast kravet for å bli hjemme, for eksempel? Det er så lenge siden jeg var i jobb at jeg aner ikke slike kotymer. Jeg har ikke kjempelyst til å være blant folk når jeg er slik, men lurer likevel på om jeg bør presse meg selv litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å rydde ut av skapene, så da ble det knott sin blomkål og brokkoli suppe :aww: ikke det aller beste, men hadde ikke lyst på brødskiver til lunsj :P

Endelig er det litt mer fred og ro i heimen. Varer bare til torsdag, da er det påan igjen... Men uken etter det da er det atter en gang ro :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Mira2.0

God bedring til alle som trenger det, og klemmer til de som har det litt tøft.

Her er det rolig søndag, ene jentungen har kommet, koser seg med dinosaurer på tv :innocent:

Bikkja er fortsatt daff etter lang tur, med innlagt godbitsøk underveis. Hun ligger ved beina mine, mens jeg koser meg med en kopp te (PG tips :wub:) og stopper klær. Hvert hull som blir borte gir godfølelse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer ble med på tur i dag også, han på sykkel og jeg jogga en del av turen. Det ble nesten 12 km til sammen så nå er gutta godslitne. Samboer stakk en tur til Sverige så nå skal jeg slappe av med litt Grey's :ahappy:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SFX said:

Jeg måtte ta pause i oppvasken... Du vet du er slapp når...

Jeg lurer på om jeg kan være hjemme fra jobb i morgen. Hvordan gjør dere det? Hvor går grensen? Jeg har en kontorjobb, lite fysisk krevende. Men jeg sitter i åpent kontorlandskap. Jeg hoster masse, sånn hoste til jeg får hodepine og åndenød-hoste. Jeg er slapp, men klarer sikkert å få gjort en del ved maskina. Er det skulk å bli hjemme? Er oppkast kravet for å bli hjemme, for eksempel? Det er så lenge siden jeg var i jobb at jeg aner ikke slike kotymer. Jeg har ikke kjempelyst til å være blant folk når jeg er slik, men lurer likevel på om jeg bør presse meg selv litt. 

Det er jo veldig individuelt, både i forhold til en selv og i forhold til hvilken jobb man har. Men du kan jo prøve og om det blir for ille så kan du dra hjem. Da får du presset deg litt, men har en retrettmulighet.

 

Hjemme fra dogrun, og jeg ble litt paff når jeg så Storm fra Hotell Cæsar stå i speakerbua :P Synes dog at premieutdelingen var litt jalla, når premiene gikk til dem som hoiet og skrek mest istedenfor å trekke fra en hatt. Men Yumi har fått seg godt med tur i dag da, og masse sosialisering. Mett tipper jeg hun er også, ettersom hun gomlet i seg seks kjøttboller når vi kom i mål :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Line skrev:

Det er jo veldig individuelt, både i forhold til en selv og i forhold til hvilken jobb man har. Men du kan jo prøve og om det blir for ille så kan du dra hjem. Da får du presset deg litt, men har en retrettmulighet.

Det er sant, jeg må jo ikke bli hele dagen om jeg ikke klarer. Jeg har så lett for å tenke all or nothing :-P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Line skrev:

Det er jo veldig individuelt, både i forhold til en selv og i forhold til hvilken jobb man har. Men du kan jo prøve og om det blir for ille så kan du dra hjem. Da får du presset deg litt, men har en retrettmulighet.

 

Hjemme fra dogrun, og jeg ble litt paff når jeg så Storm fra Hotell Cæsar stå i speakerbua :P Synes dog at premieutdelingen var litt jalla, når premiene gikk til dem som hoiet og skrek mest istedenfor å trekke fra en hatt. Men Yumi har fått seg godt med tur i dag da, og masse sosialisering. Mett tipper jeg hun er også, ettersom hun gomlet i seg seks kjøttboller når vi kom i mål :lol: 

Han bor ikke så langt unna meg, så innimellom står jeg bak ham i kø i kassa på butikken - hver gang tenker jeg - jøss, har ikke jeg sett deg før... også bare... aha...:P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Line skrev:

Det er jo veldig individuelt, både i forhold til en selv og i forhold til hvilken jobb man har. Men du kan jo prøve og om det blir for ille så kan du dra hjem. Da får du presset deg litt, men har en retrettmulighet.

 

Hjemme fra dogrun, og jeg ble litt paff når jeg så Storm fra Hotell Cæsar stå i speakerbua :P Synes dog at premieutdelingen var litt jalla, når premiene gikk til dem som hoiet og skrek mest istedenfor å trekke fra en hatt. Men Yumi har fått seg godt med tur i dag da, og masse sosialisering. Mett tipper jeg hun er også, ettersom hun gomlet i seg seks kjøttboller når vi kom i mål :lol: 

Er han blitt sånn hundemann han? Han møtte jo jegertvillingen han var sammen med en periode på dogs for all om jeg ikke husker helt feil. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Artemis skrev:

Fint med høst! :) 

36902508593_49713c0093_z.jpg

Fineste lille store Fettergutt. :wub::ahappy: Tiden går altfor fort. Han var jo akkurat valp jo!

Om jeg går meg bort, så vil jeg bli funnet av Fetter :wub:
Hjortesteik inntatt... den ble i tørreste laget, og jeg angret på at jeg ikke somlet meg til å lage viltsaus til. Creme Fraiche holdt liksom ikke når steika ble tørr :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...