Lillekrapyl Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Akkurat nå, Snoffe skrev: Har hatt en veldig fin dag, utrolig gøy å stille gav mersmak! Casper fikk excellent, men jeg er fornøyd. Han sto fint og jeg syntes at han løp greit. Det betyr bare at all treninger jeg har gjort har lønnet seg og det er gøy det! Vi har definitivt mer å trene på, finne en måte å få Casper til å løpe på så han strekker seg mer... Litt kjekt å ha noe å jobbe mot Excellent er da kjempebra, selvfølgelig skal du være fornøyd! Godt jobba! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Akkurat nå, Lillekrapyl skrev: Excellent er da kjempebra, selvfølgelig skal du være fornøyd! Godt jobba! Takk Jeg er veldig fornøyd! Hadde ikke noen forventinger, bare håpte han ville stå fint og løpe fint uten krumspring og det gjorde han! Han har vært på bordet 2 ganger på nesten to år, og han sto kjempe flott (sa de andre) litt stolt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 18 minutter siden, 2ne skrev: Det burde du jo ha Burde det. Jeg har litt tid å planlegge på enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Vegetarlasagnen står i ovnen og jeg er sulten!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Nå er jeg hjemme igjen etter å ha sett Unrest med kjæresten på BiFF. Og vært på Q&A med lege og ME foreningen etterpå. Koselig dag, selv om det er trist tema. Jeg er i det minste ikke alene om å ha det sånn, og er kjempetakknemlig for at jeg har en kjæreste som er med på sånt Anbefaler alle som kan å se den! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Akkurat nå, WelshenNemi skrev: Nå er jeg hjemme igjen etter å ha sett Unrest med kjæresten på BiFF. Og vært på Q&A med lege og ME foreningen etterpå. Koselig dag, selv om det er trist tema. Jeg er i det minste ikke alene om å ha det sånn, og er kjempetakknemlig for at jeg har en kjæreste som er med på sånt Anbefaler alle som kan å se den! Min mor var også å så filmen, og hun sa det samme som deg. Veldig glad du har en kjæreste som vil være med på sånne ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Var på matchshow hos Norsk Retrieverklubb avd. Telemark i dag. Artig og avslappende utstilling Dalbris fikk trening hun trengte, mannen fikk seg en sving i ringen med Freke. Huldra kom helt til siste runde så jeg drar litt på og sier hun ble BIS5 (av 52), Denali ble BIS3 veteran (av 5), og så prøvde jeg parklasse for første gang. Kjempeartig. Må øve mer og stille flere ganger når sjansen byr seg. At paret ble BIS gjorde jo ikke at det av mindre mersmak akkurat Mannen min sa at mitt par og de som kom som nr. 2 skilte seg positivt ut blant alle parene. Kanskje ikke helt objektiv, men dommer virket ganske så enig i hans grunngivelse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 31 minutter siden, Snoffe skrev: Min mor var også å så filmen, og hun sa det samme som deg. Veldig glad du har en kjæreste som vil være med på sånne ting Så bra. I dag? Var nesten full sal, det er bra! Ja det er jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Akkurat nå, WelshenNemi skrev: Så bra. I dag? Var nesten full sal, det er bra! Ja det er jeg Ja, idag hun sa det var veldig mye folk, og det er bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Shoppet litt, dykket i biblebadet, drukket masse boblis, og spist god mat ? Når vi ba om regningen fikk vi beskjed om st det var i orden, og bare kunne gå. Greit det ? Ingen aning om hvem det kunne vært, men nå er vi tilbake på hotellrommet. Lite glass med crabbes, og så blir det vel tidlig kveld. Hatt en suveren dag ? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Akkurat nå, Snoffe skrev: Ja, idag hun sa det var veldig mye folk, og det er bra Så bra . Var hun på q&a på vaskeriet etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 3 timer siden, Lemen skrev: Allergi er noe dritt. Jeg ser du bor i Sandefjord, er det aktuelt å prøve en mer "alternativ" veterinær? Det meste er igrunn aktuelt, har du noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Akkurat nå, Line skrev: Shoppet litt, dykket i biblebadet, drukket masse boblis, og spist god mat ? Når vi ba om regningen fikk vi beskjed om st det var i orden, og bare kunne gå. Greit det ? Ingen aning om hvem det kunne vært, men nå er vi tilbake på hotellrommet. Lite glass med crabbes, og så blir det vel tidlig kveld. Hatt en suveren dag ? Er det det jehovas vitner døper folk i? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Akkurat nå, WelshenNemi skrev: Så bra . Var hun på q&a på vaskeriet etterpå? Jeg er litt usikker, vet hun snakket litt med han legen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Just now, Symra&Pippin said: Er det det jehovas vitner døper folk i? En skrivefeil etter 1 1/2 flaske kan jeg leve med ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Akkurat nå, Snoffe skrev: Jeg er litt usikker, vet hun snakket litt med han legen. Ok . Han snakket etter filmen også tror jeg, men formen kranglet litt for mye, så måtte gå med en gang den var ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Akkurat nå, WelshenNemi skrev: Ok . Han snakket etter filmen også tror jeg, men formen kranglet litt for mye, så måtte gå med en gang den var ferdig Sikkert da hun snakket med han. Kjedelig, men bra du likevel fikk vært der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 20 minutes ago, Line said: Shoppet litt, dykket i biblebadet, drukket masse boblis, og spist god mat ? Når vi ba om regningen fikk vi beskjed om st det var i orden, og bare kunne gå. Greit det ? Ingen aning om hvem det kunne vært, men nå er vi tilbake på hotellrommet. Lite glass med crabbes, og så blir det vel tidlig kveld. Hatt en suveren dag ? 13 minutes ago, Symra&Pippin said: Er det det jehovas vitner døper folk i? Jeg stusset også på hva @Line egentlig hadde drevet med men jeg leste bibelbladet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 14 minutter siden, Paranomia skrev: Det meste er igrunn aktuelt, har du noen forslag? Sender deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Fetter sover. Jeg elsker å se på Fetter som sover. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Herre min så trøtt. Tenkte jeg skulle se Vera, men gjesper kjeven utav ledd. Hoppe i seng tenker jeg, bare henge opp en klesvask først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Er på bibelcamp. Har drukket opp altervinen. Natta ? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Akkurat nå, Line skrev: Er på bibelcamp. Har drukket opp altervinen. Natta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 46 minutter siden, Snoffe skrev: Sikkert da hun snakket med han. Kjedelig, men bra du likevel fikk vært der Ja, men fikk med meg q&a som begynte ikke så lenge etterpå, så tror ikke jeg gikk glipp av så mye -- For de som er interessert i Unrest, men ikke kan se på kino, så kommer den på Itunes 31. Oktober. Kan forhåndsbestilles nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. September 2017 Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 1 time siden, Line skrev: Shoppet litt, dykket i biblebadet, drukket masse boblis, og spist god mat ? Når vi ba om regningen fikk vi beskjed om st det var i orden, og bare kunne gå. Greit det ? Ingen aning om hvem det kunne vært, men nå er vi tilbake på hotellrommet. Lite glass med crabbes, og så blir det vel tidlig kveld. Hatt en suveren dag ? Og så dør du ikke av nysgjerrighet??!! Jeg hadde dødd av paranoia og mer til hvis noen hadde plutselig betalt regningen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts